חיפשת:

משמעות השם מאיה

מאיה - מטרנה
https://www.materna.co.il › meaning-...
המונח "מאיה" מבטא "מים" בשפה ההודית, בשפה הערבית ואף בשפה הארמית העתיקה. למים תכונות בולטות של חיוניות, זרימה תמידית, הבאת חיים לעולם, טבעיות וברכה. על פי.
השם מאיה , משמעות השם מאיה , פירוש השם מאיה
https://www.yo-yoo.co.il/data/names/name/744
לרשימה המלאה. שמות נוספים המתחילים באות מ'. מזלי, מילנה, משכית, מאילי, מימי, מיילי, מירים, מענית, מרגנית, מריה, מלאני, מילכה, מלכה, מארי, מרית, משואה, מתת, מכבית, מרינה, מושקי, מצדה, מרגרט, מידבא, מיכאלה, מאירה, מאטיל, מורל, מונה, מטילדה, מיכל. שמות נוספים לבנות באות מ'.
משמעות השם מאיה - שם לי
http://www.shemli.co.il › name_details
מידע מפורט על השם מאיה. פירוש ומשמעות השם מאיה, ערך נומרולוגי, מפורסמים בשם מאיה, קטגוריות, שכיחות השם, אחוז בין בנים ובנות, ועוד.
מיה - עמותת עתים
https://www.itim.org.il › name-archive
השם מיה, הנכתב לעתים באיות 'מיה' ולעתים באיות 'מאיה', הינו השם השלישי הנפוץ בקרב בנות יהודיות בישראל ... השם 'מיה' הנכתב ללא א', מכיל בתוכו משמעות מיוחדת.
פירוש השם מאיה - שמות לתינוקות - פורטל יולדת
https://www.yoledet.co.il › baby-names
פירוש השם מאיה ... שם בעברית: מאיה. מין: נקבה. שם באנגלית: Maya ... במחקר התברר כי לכל אות משמעות משל עצמה, עוד התברר כי לשילוב האותיות אנרגיה חזקה יותר.
משמעות השם מאיה - וואלה! מזל טוב
https://mazaltov.walla.co.il › item
מקור השם מאיה הוא מהשם 'מאי', הקרוי על שם אלת האביב והפיריון הרומאית מאיה. פירוש השם מאיה בארמית, הודית וערבית - מים. השם מאיה מתאר תרבויות ועמים עתיקים ...
משמעות השם מאיה | פרטי השם מאיה | פירוש השם מאיה
www.shemli.co.il/hebnames/name_details.seam?nameID=58
מקור השם: עברית. מין: בינלאומי: ערך בגימטריה: 56. ערך נומרולוגי: 2. ניתוח נומרולוגי: מייצג אנשים רודפי שלום, רגישים , טובים בשותפות, אוהבים לרצות, שונאים ויכוחים, נוטים לתווך במצבים סבוכים ורגישים. טקטיקנים ודיפלומטים, בעלי אינטואיציה גבוהה, בעלי דמיון. זקוקים לאהבה, חום ומגע.
משמעות השם מאיה
https://mazaltov.walla.co.il/NewBornNames/Item.aspx?ObjectID=169
מאיה - רגישה, נשית, אנליטית, דיפלומטית, טקטיקנית, בעלת נוכחות, מרץ וכוח. כל האמור באתר זה הינו בגדר המלצה בלבד ואיננו בגדר ייעוץ או תחליף לייעוץ. יורם לימודים בע"מ ו/או שוקי גבאי לא יהיו אחראים לכל נזק, אובדן או הפסד מכל סוג שהוא, ישיר או עקיף הנגרם למשתמש באתר ו/או למסתמך על ...
פירוש השם מאיה - אלטרנטיבלי
https://www.alternativli.co.il › 6090-...
משמעות השם מאיה, הכל על משמעות השם מאיה, פרוש השם מאיה, מקור השם מאיה, פירוש שם מאיה, השם מאיה על פי הקבלה, מה פירוש השם מאיה.
השם מאיה פירוש ומשמעות | מחשבון שמות סימילאק
https://similac.co.il/baby-names/maya
מקור השם מאיה הוא ארמי. פירוש המילה מאיה בשפה הארמית הוא: מים. כמו כן, מאיה הוא שבט הסטורי ששלט בדרום אמריקה. השם מתקשר לחיים, המשכיות וחיבור לאדמה.
מאיה - פירוש השם
https://www.mako.co.il/ninemonth-baby_names/...
Sep 08, 2019 · מפורסמים עם אותו השם מאיה דגן, מאיה בוסקילה, מאיה ורטהיימר, מאיה אברהם, מאיה רוזמן פירוש קבלי
מאיה | אתר השמות הגדול
https://babynames.baby-land.co.il/namelist/מאיה
משמעות השם מאיה: מיה הוא שמה של אלה רומית, אלת האביב והפריון. בנוסף, השם מיה מתאר תרבויות ועמים עתיקים במרכז אמריקה – שבט המאיה. ניתן לכתוב את השם בכתיב חסר: מיה. מפורסמים בעלי אותו שם: מאיה ...
השם מאיה פירוש ומשמעות | מחשבון שמות סימילאק
https://similac.co.il › שמות לתינוקות
מקור השם מאיה הוא ארמי. פירוש המילה מאיה בשפה הארמית הוא: מים. כמו כן, מאיה הוא שבט הסטורי ששלט בדרום אמריקה. השם מתקשר לחיים, המשכיות וחיבור לאדמה.
משמעות השם מיה
https://mazaltov.walla.co.il/NewBornNames/Item.aspx?ObjectID=198
משמעות השם מיה - מאת אלוהים, הבת הנולדה היא מתנה מאלוהים. בשפה העברית השם מיה הוא גם ראשי תיבות של 'מלחמת יום הכיפורים' וכן של 'מפעלי ים המלח'. פירוש השם מיה ביפנית - מקדש, כנסייה. פירוש השם מיה באיטלקית - מרירה. פירוש השם מיה בשפה הספרדית - שלי.
משמעות השם מאיה-הורוסוקופ, מיסטיקה, אסטרולוגיה, הורוסקופ ...
https://astrology.nana10.co.il/v/פירוש-השם/3273-משמעות-השם-מאיה-48...
משמעות אסטרולוגית: יסוד המים, כוכב נפטון. צבע מקושר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול). קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט , גארנט , מלאכית, סמוקי קוורץ.
מאיה | אתר השמות הגדול
https://babynames.baby-land.co.il › מ...
משמעות השם מאיה: מיה הוא שמה של אלה רומית, אלת האביב והפריון. בנוסף, השם מיה מתאר תרבויות ועמים עתיקים במרכז אמריקה – שבט המאיה.
מאיה - משמעות השם על פי הנומרולוגיה וסוד האותיות | להיות הורים
https://www.2b-parents.co.il/מאיה
משמעות השם מאיה על פי סוד האותיות והנומרולוגיה:: השם מאיה – השם מאיה הוא שם לועזי אך עם מתבוננים בהיפוך האותיות יש בשם מאיה –ימה המסמל לנו מים וים שמסמל לנו שבחורה בשם מאיה יש …
מאיה - פירוש השם - Mako
https://www.mako.co.il › internationa...
מתלבטים על השם מאיה? באינדקס השמות של mako תשעה חודשים תוכלו למצוא את פירוש השם, ניתוח נומרולוגי, ניתוח קבלי ומפורסמות עם השם מאיה.
פופולריות, מקור, משמעות ופירוש השם מאיה | סליפלס פרנט
https://www.sleeplessparent.com › מאיה
מחפשים את מקור, משמעות, פופולריות ופירוש השם מאיה? סליפלס פרנט מאגד את כל המידע על השם מאיה ועל עוד המון שמות נוספים. היכנסו עכשיו!
פירוש השם מאיה | גלו הכל על משמעות השם מאיה - Baby Names ...
https://www.baby-names.co.il/מאיה
Dec 17, 2014 · שמות בעלי משמעות קרובה והצעות נוספות: מאי פירוש השם: חודש בלוח השנה הלועזי. מקור השם הוא מהשפה… מאיה לי פירוש השם: שילוב המילים מאיה ולי מקור השם: עברית בלועזית: Maya…; פורטונה פירוש השם: אלת המזל במיתולוגיה הרומית.