תנ"ך - משלי פרק ב - Mechon Mamre
https://mechon-mamre.org › ...תנ"ך - משלי - פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא. משלי פרק ב. א בְּ֭נִי אִם־תִּקַּ֣ח ...
תנ"ך מנוקד - משלי פרק כב
https://mechon-mamre.org/i/t/t2822.htmמשלי פרק כב. א נִבְחָר שֵׁם, מֵעֹשֶׁר רָב: מִכֶּסֶף וּמִזָּהָב, חֵן טוֹב. ב עָשִׁיר וָרָשׁ נִפְגָּשׁוּ; עֹשֵׂה כֻלָּם יְהוָה. ג עָרוּם, רָאָה רָעָה ויסתר (וְנִסְתָּר); וּפְתָיִים, עָבְרוּ וְנֶעֱנָשׁוּ.
משלי פרק א - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il/i/t/t2801.htmפרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא. משלי פרק א א מִשְׁלֵי, שְׁלֹמֹה בֶן-דָּוִד-- מֶלֶךְ, יִשְׂרָאֵל. ב לָדַעַת חָכְמָה וּמוּסָר; ...
משלי פרק ב פסוק טז - הרב יוסף בן פורת - הידברות
https://www.hidabroot.org/video/54999Jun 18, 2014 · משלי שלמה בן דוד מלך ישראל. "לדעת חכמה ומוסר להבין אמרי בינה". ספר משלי הינו אחד הספרים שחיבר שלמה המלך העוסק בכל תחומי החיים, ואין כמעט תחום כמעט שאינו מאיר בו, מעמיק בו ומרחיב …
משלי פרק-ב
http://mobile.tora.ws › htmlמשלי פרק-ב. {א}. בְּ֭נִי אִם־תִּקַּ֣ח אֲמָרָ֑י וּ֝מִצְוֹתַ֗י תִּצְפֹּ֥ן אִתָּֽךְ׃. בני אם תקח אמרי . בני תהיה אם תקח אמרי :.
משלי פרק ב | רבנים שונים | בית המדרש - אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il › midrashשיעור בנושא משלי פרק ב מאת רבנים שונים. ... (א) בני אם תקח אמרי ומצותי תצפן אתך: (ב) להקשיב לחכמה אזנך תטה לבך לתבונה: (ג) כי אם לבינה תקרא לתבונה תתן קולך: ...
משלי פרק ב - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il › ...משלי פרק ב. א בְּנִי, אִם-תִּקַּח אֲמָרָי; וּמִצְוֹתַי, תִּצְפֹּן אִתָּךְ. ב לְהַקְשִׁיב לַחָכְמָה אָזְנֶךָ; ...
משלי
https://daat.ac.il/he-il/tanach/parshanut_hamikra/...משלי פרק ב; משלי פרק ג; משלי פרק ד; משלי פרק ה; משלי פרק ו; משלי פרק ז; משלי פרק ח; משלי פרק ט; משלי פרק י; משלי פרק יא; משלי פרק יב; משלי פרק יג; משלי פרק יד; משלי פרק טו; משלי פרק טז; משלי …
משלי פרק ב' - ישוע המשיח
https://www.yeshua.co.il › משלי-פרק-במשלי פרק ב'. שיטת החיפוש אחר חכמה. 1 בְּנִי, אִם תִּקַּח אֲמָרָי, וּמִצְוֹתַי תִּצְפֹּן אִתָּךְ…
משלי פרק ב - טעמו וראו | הרב בועז שלום
https://taamu.co.il › ספר-משלי-פרק-במשלי פרק ב. (א) בְּנִי אִם תִּקַּח אֲמָרָי וּמִצְוֹתַי תִּצְפֹּן אִתָּךְ: מלבי"ם בני אם תקח אמרי – יש הבדל בין אומר ובין מצוה,.
שיעור 372, ספר משלי, פרק ל, כד-כו - שתי הלכות ביום
https://2halachot.org/halacha/שיעור-372-ספר-משלי-פרק-ל-כד-כוכד אַרְבָּ֣עָה הֵ֭ם קְטַנֵּי־אָ֑רֶץ וְ֝הֵ֗מָּה חֲכָמִ֥ים מְחֻכָּמִֽים׃ כה הַ֭נְּמָלִים עַ֣ם לֹא־עָ֑ז וַיָּכִ֖ינוּ בַקַּ֣יִץ לַחְמָֽם׃ כו שְׁ֭פַנִּים עַ֣ם לֹֽא־עָצ֑וּם וַיָּשִׂ֖ימוּ בַסֶּ֣לַע בֵּיתָֽם׃ ֍ ֍ ֍ (כד ...
ביאור:משלי ב - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › ביאו...משלי פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא (מהדורות נוספות של משלי ב) ...
משלי פרק ב | 929 – תנך ביחד
https://www.929.org.il › pageסיכומים הסברים מאמרים מעניינים וטורי דעה על משלי פרק ב מאת מיטב הכותבים בישראל.
אשר ארחתיהם עקשים ונלוזים במעגלותם: (משלי פרק ב פסוק טו)
https://www.mgketer.org › tanachומצותי - רוצה לומר: את אשר אני מצוה אותך; והוא: "להקשיב לחכמה אזנך" (להלן , ב). לא שירמוז עתה על קיום מצוות התורה , אבל מצותי רומז על מה שהוא מצווהו בהשתדלות ...
משלי פרק ב - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il/i/t/t2802.htmמשלי פרק ב א בְּנִי, אִם-תִּקַּח אֲמָרָי; וּמִצְוֹתַי, תִּצְפֹּן אִתָּךְ. ב לְהַקְשִׁיב לַחָכְמָה אָזְנֶךָ; תַּטֶּה לִבְּךָ, לַתְּבוּנָה. ג כִּי אִם לַבִּינָה תִקְרָא; לַתְּבוּנָה, תִּתֵּן קוֹלֶךָ.
ביאור:משלי ב – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:משלי_בהבהרה: דף זה הוא במרחב הביאור של ויקיטקסט, ומכיל גם פרשנות וביאורים של משתמשים בני ימינו, שאינם מייצגים בהכרח את הפרשנות המסורתית. משלי פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג ...
משלי פרק ב פסוקים יב-יג - הרב יוסף בן פורת - הידברות
https://www.hidabroot.org/video/54997משלי שלמה בן דוד מלך ישראל. "לדעת חכמה ומוסר להבין אמרי בינה". ספר משלי הינו אחד הספרים שחיבר שלמה המלך העוסק בכל תחומי החיים, ואין כמעט תחום שאינו מאיר בו, מעמיק בו ומרחיב את הדעת באופן מדהים.
תנ"ך מנוקד - משלי פרק ב
https://mechon-mamre.org/i/t/t2802.htmמשלי פרק ב. א בְּנִי, אִם-תִּקַּח אֲמָרָי; וּמִצְוֺתַי, תִּצְפֹּן אִתָּךְ. ב לְהַקְשִׁיב לַחָכְמָה אָזְנֶךָ; תַּטֶּה לִבְּךָ, לַתְּבוּנָה. ג כִּי אִם לַבִּינָה תִקְרָא; לַתְּבוּנָה, תִּתֵּן קוֹלֶךָ.