חיפשת:

משלוח מנות ביום שישי

תבשילים ביתיים במשלוח עד הבית: מבשלות ביתיות שעושות משלוחים ...
food.walla.co.il › item › 2505651
Feb 04, 2012 · מנות לדוגמה: עוף ממולא באורז ירקות ובשר טחון ( 150 שקלים לעוף במשקל 3 ק"ג), רביולי תרד/בטטה/פטריות תוצרת בית עם רטבים על בסיס שמנת או שמן זית (20 שקלים למנה), לזניה צמחונית עם גבינות, ברוקולי או חצילים (120 שקלים לתבנית המספיקה ל-8-10 איש), עלי גפן צמחוניים המגיעים לצד ציזיקי ביתי עם ...
משלוח מנות בליל פורים | שאל את הרב | שאלות ותשובות | אתר ישיבה
www.yeshiva.org.il › ask › 107679
לעומת זאת במשלוח מנות, על פי שיטה מרכזית בהלכה (שיטת 'מנות הלוי') המשתמעת מפשט הפסוקים (כדברי שו"ת כתב סופר או"ח סי' קמא), העניין הוא להרבות אחווה ורעות בשליחת המנות. לכן, למשל, משלוח מנות אנונימי אין יוצאים בו ידי חובה, בניגוד למתנות לאביונים (כתב סופר, שם).
מתי נותנים משלוח מנות? - הידברות | שאל את הרב - הידברות
https://www.hidabroot.org/question/262153
Mar 17, 2019 · שלום רב, מי שחוגג פורים בי"ד אדר צריך לתת משלוח מנות בי"ד אדר ביום, דהיינו ביום חמישי הקרוב. ומי שחוגג פורים בט"ו אדר כמו בירושלים, צריך לתת משלוח מנות בט"ו אדר ביום, דהיינו ביום שישי הקרוב. מקורות: כן כתב הרמ"א (סימן תרצה סעיף ד) שיש לשלוח מנות ביום ולא בלילה. בברכה,
ימי הפורים – משלוח מנות – שנת תשפ"א : הלכה יומית על פי ...
halachayomit.co.il/he/Default.aspx?HalachaID=3923
איש או אשה, שנמצאים בבידוד ביום פורים (מחמת מגיפת ה"קורונה"), אם יש להם אפשרות, עליהם לצוות על אחד מבני הבית שיקח עבורם משלוח מנות לאדם אחר, שבזה יוכלו לצאת ידי חובת משלוח מנות.
דגשים מיוחדים: הלכות פורים ביום שישי | ישראל היום
www.israelhayom.co.il › article › 854179
Feb 22, 2021 · טוב להרבות בסעודת שבת כעין סעודת פורים, וגם לתת משלוח מנות אחד לחברו (לצאת ידי דעת הפוסקים שסעודה ומשלוח מנות הנם בשבת). עושים סעודה ומשלוח מנות ביום ראשון (ומידת חסידות לתת גם ביום שישי).
נכנס יין, יצא משלוח מנות: כך תקיימו את כל מצוות הפורים ...
https://www.20il.co.il/נכנס-יין-יצא-משלוח-מנות-כך-תקיימו...
Feb 24, 2021 · כדי לזכור אותן, נשתמש באות מ': מקרא מגילה; מתנות לאביונים; משלוח מנות; משתה וסעודה. את ארבע המצוות הללו מקיימים ברוב ערי ישראל בי"ד באדר שחל השנה ביום שישי, ובירושלים בט"ו באדר. כיוון שהשנה ט"ו באדר חל ביום שבת, מצוות הפורים לירושלמים מתחלקות לשלושה ימים – שישי, שבת וראשון ...
דגשים מיוחדים: הלכות פורים ביום שישי | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
השנה חל "פורים משולש" • ברוב הערים עורכים סעודה, משלוח מנות ומתנות לאביונים ביום שישי • בערים המוקפות יש חלוקה לשלושה ימים • כל הפרטים.
משלוחי מנות מקוריים: עשה זאת בעצמך - Pinterest
https://www.pinterest.com.mx › pin
משלוח מנות, קרטון,4 (צילום: סיגל דינר נור ) Palos Pintados, ... פורים, החג הכי כייפי בשנה מגיע אלינו ביום שישי הקרוב התחפושות כבר מוכנות (כמעט) ושבוע ...
נכנס יין, יצא משלוח מנות: כך תקיימו את כל מצוות הפורים - ערוץ 20
www.20il.co.il › נכנס-יין-יצא-משלוח
Feb 24, 2021 · כדי לזכור אותן, נשתמש באות מ': מקרא מגילה; מתנות לאביונים; משלוח מנות; משתה וסעודה. את ארבע המצוות הללו מקיימים ברוב ערי ישראל בי"ד באדר שחל השנה ביום שישי, ובירושלים בט"ו באדר. כיוון שהשנה ט"ו באדר חל ביום שבת, מצוות הפורים לירושלמים מתחלקות לשלושה ימים – שישי, שבת וראשון ...
משלוח מנות בליל פורים | שאל את הרב | שאלות ותשובות | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il/ask/107679
לעומת זאת במשלוח מנות, על פי שיטה מרכזית בהלכה (שיטת 'מנות הלוי') המשתמעת מפשט הפסוקים (כדברי שו"ת כתב סופר או"ח סי' קמא), העניין הוא להרבות אחווה ורעות בשליחת המנות. לכן, למשל, משלוח מנות אנונימי אין יוצאים בו ידי חובה, בניגוד למתנות לאביונים (כתב סופר, שם).
מה צריך לעשות בפורים חל בשישי? - ערוץ 2000
https://www.radio2000.co.il/article/21391
Feb 22, 2021 · - בני ירושלים (ושאר הנוהגים כ 'מוקפין')- מצוות הפורים מתחלקות עבורם לשלושה ימים: קוראים מגילה ונותנים מתנות לאביונים ביום שישי.
פורים בערב שבת? כך תכניסו את ליל שישי למשלוח המנות שלכם ...
https://dosiz.co.il/9526/פורים-בערב-שבת-כך-תכניסו-את-ליל...
Feb 22, 2021 · מה דעתכם על משלוח מנות יוצא דופן שישלב את פורים עם העיתוי המיוחד של פורים בערב שבת? מנהג ה'טועמיה' הוא מנהג עתיק וידוע – ביום שישי או בערב הקודם טועמים ממאכלי השבת ובודקים שהם מתוקנים וראויים.
פורים בערב שבת? כך תכניסו את ליל שישי למשלוח המנות שלכם ...
dosiz.co.il › 9526 › פורים-בערב-שבת-כך
Feb 22, 2021 · מה דעתכם על משלוח מנות יוצא דופן שישלב את פורים עם העיתוי המיוחד של פורים בערב שבת? מנהג ה'טועמיה' הוא מנהג עתיק וידוע – ביום שישי או בערב הקודם טועמים ממאכלי השבת ובודקים שהם מתוקנים וראויים.
ימי הפורים – משלוח מנות – שנת תשפ"א - הלכה יומית
http://halachayomit.co.il › Default
הלכה יומית על פי פסקי מרן הרב עובדיה יוסף - ימי הפורים – משלוח מנות – שנת תשפ"א. ... ראשית, מפני שהשנה יום הפורים, י"ד באדר, יחול ביום שישי.
דגשים מיוחדים: הלכות פורים ביום שישי | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il/article/854179
Feb 22, 2021 · טוב להרבות בסעודת שבת כעין סעודת פורים, וגם לתת משלוח מנות אחד לחברו (לצאת ידי דעת הפוסקים שסעודה ומשלוח מנות הנם בשבת). עושים סעודה ומשלוח מנות ביום ראשון (ומידת חסידות לתת גם ביום שישי).
פורים משולש: המצוות והמנהגים בשלושה ימים - הידברות
www.hidabroot.org › article › 232102
Feb 26, 2018 · מהו פורים משולש. כאשר חל ט"ו באדר בשבת, גם בירושלים קוראים את המגילה ביום חמישי בערב [ליל שישי] וביום שישי בבוקר - י"ד באדר. והטעם לזה, כי התורה נתנה כח לחכמי ישראל לגזור גזרות למען ישמרו ישראל את דיני התורה כדת, ולא יבואו חס ושלום לידי מכשול.
דיני פורים המשולש | הגאון הרב מרדכי אליהו זצ"ל | בית המדרש ...
https://www.yeshiva.org.il/midrash/1273
מתנות לעניים נותנים ביום שישי. כי עיניהם של עניים נשואות למקרא מגילה. (שולחן ערוך תרפח סע' ו). יש אומרים שגם סעודת פורים יעשה ביום ו' בבוקר, ויש אומרים שגם משלוח מנות יעשה ביום ו' ולא נהגו כן.
מה צריך לעשות בפורים חל בשישי? - ערוץ 2000
www.radio2000.co.il › article › 21391
Feb 22, 2021 · חריג - פורים שחל בשישי; כל ההלכות. השנה חל "פורים משולש". ברוב הערים עורכים סעודה, משלוח מנות ומתנות לאביונים ביום שישי. בערים המוקפות יש חלוקה לשלושה ימים. כל הפרטים. אריה ניסן 22.02.21 י' אדר התשפ"א. (צילום:AJR_photo/shutterstock) אא. כאשר חל פורים ביום שישי, מתקיימים בו כל דיני הפורים.
משלוח מנות בזול: לחשוב מחוץ לסלסילה - Xnet
https://xnet.ynet.co.il › food › articles
בואו נדבר על משלוחי מנות, אחד האובססיות שלי הנושאים האהובים עלי. ... כשפורים חל ביום שישי, ירושלמים רבים מכינים חלות טריות למשלוח מנות, ...
באמת שניסיתי להמציא משלוחי-מנות יותר מתוחכמים, אבל עוד פעם ...
https://www.pinterest.com › pin
פורים, החג הכי כייפי בשנה מגיע אלינו ביום שישי הקרוב התחפושות כבר מוכנות (כמעט) ושבוע החגיגות כבר מתחיל, רק משימה אחת קטנה עוד לפנינו - משלוח המנות. אז הכנתי ...
משלוחי מנות במהירות הבזק | פרוג - דף הבית של היוצרים החרדים
https://www.prog.co.il › threads › מש...
ואני יוצאת ידי חובת מצוות משלוח מנות בקלי קלות. ... לירושלמים - שהשנה פורים יוצא ביום שישי - שלחנו בעבר "ערכת שבת" - 2 חלות, מיץ ענבים וכיד ...
משלוח מנות..בכלל לא מוקדם! - פורום הורות - פורומים - ערוץ 7
https://www.inn.co.il › פורומים › הורות
2- משלוח טבעי - כל מיני מאכלי טבע - גרנולה, בירה, עוגיות בריאות וכו... 3- רעיון שראיתי באיזשהו עיתון (לא זוכרת איזה) - כשחל ביום שישי - פיצוחים, יין, ...
תבשילים ביתיים במשלוח עד הבית: מבשלות ביתיות שעושות ...
https://food.walla.co.il/item/2505651
Feb 04, 2012 · מנות לדוגמה: עוף ממולא באורז ירקות ובשר טחון ( 150 שקלים לעוף במשקל 3 ק"ג), רביולי תרד/בטטה/פטריות תוצרת בית עם רטבים על בסיס שמנת או שמן זית (20 שקלים למנה), לזניה צמחונית עם גבינות, ברוקולי או חצילים (120 שקלים לתבנית המספיקה ל-8-10 איש), עלי גפן צמחוניים המגיעים לצד ציזיקי ביתי עם ...
פורים משולש: המצוות והמנהגים בשלושה ימים - הידברות
https://www.hidabroot.org/article/232102
Feb 26, 2018 · מהו פורים משולש. כאשר חל ט"ו באדר בשבת, גם בירושלים קוראים את המגילה ביום חמישי בערב [ליל שישי] וביום שישי בבוקר - י"ד באדר. והטעם לזה, כי התורה נתנה כח לחכמי ישראל לגזור גזרות למען ישמרו ישראל את דיני התורה כדת, ולא יבואו חס ושלום לידי מכשול.
משלוחי מנות מקוריים לפורים: 14 רעיונות ועיצובים - בא-במייל עיצוב וצילום
http://www.baba-mail.co.il › content
רוצים לתת לאהובים שלכם משלוחי מנות יפהפיים שיעשו להם טוב על הלב? השתמשו ברעיונות והעיצובים המקוריים שבכתבה הזו, שיהפכו את פורים לחד פעמי!