חיפשת:

משלוח מישראל לארצות הברית

Chaviles – חביל'ס | Shipping packages from the U.S to Israel ...
https://www.chaviles.co.il
העולם עבר לרכישה באינטרנט. נקודה. חברות אינטרנטיות כאמזון ואייבי הפכו לענקיות ספקי המוצרים בארצות הברית ובשאר המדינות המפותחות.
חשב את הזמן והעלות עבור חבילה קטנה: UPS - ישראל
https://wwwapps.ups.com/ctc/request?loc=he_IL
חשב את הזמן והעלות עבור חבילה קטנה. הדפס. חפש מיקומים. נא ספק מידע אודות המשלוח שלך, כולל יעד, מוצא, תאריך המשלוח ומשקל. שדות דרושים מסומנים ב- . אינצ'ים in cm lb kgs משקל רוחב גובה אורך. 2. הזן פרטים ...
קבל הצעת מחיר: UPS - ישראל
https://wwwapps.ups.com › request
מאין מגיע משלוח זה? * Indicates required fields. מדינה או טריטוריה. בחר אפשרות אחת, אוסטריה, אוסטרליה, אורוגוואי, אזור מנהלי מיוחד של הונג קונג, סין ...
משלוח לארצות הברית - קבלת הצעת מחיר אונליין
https://www.tevel-logistics.com/משלוח-לארצות-הברית
ניו יורק, ה"תפוח הגדול", ידועה בכל העולם כמקום שבו חלומות מתגשמים. ישראלים בניו יורק נוהגים להתפרנס ממקצועות רבים ומגוונים: ברוקרים, מתכנתי מחשבים, אנשי נדל"ן, אדריכלים, מעצבים, אמנים, אנשי תקשורת ועוד, והם לרוב מנהלים אורח חיים עסוק ותזזיתי במיוחד.
איך שולחים משלוח מישראל לארצות הברית? דרך דואר ישראל או אחרת?
https://stips.co.il › ask › איך-שולחים-מ...
אפשר דרך דואר ישראל, יש כמובן חברות משלוח נוספות כמו fedex ו ups. ... לשלוח פקס מישראל לארצות הברית עולה כסף?
מחירון משלוחים - כמה עולה
https://כמהעולה.co.il › מחירון-משלוחים
משלוח אווירי לארצות הברית עד 1 קוב (D2D) 800-1,400 $ משלוח מהיום להיום. עלות משלוחי מכתבים מדלת לדלת. משלוח מכתב בתוך תחומי העיר 30-70 ש"ח.
שילוח לארה"ב | TNT Israel - TNT Express
https://www.tnt.com › ship-to › usa
בתוך ארה"ב תוכל ליהנות ממסירת משלוחים בפריסה ארצית דרך מגוון שירותי אקספרס. בין אם דרושה לך מהירות או עדיפות גבוהה, הגמישות שלנו תאפשר התאמה מלאה לדרישותיך.
שירותי שילוח | FedEx ישראל‎
https://www.fedex.com/he-il/shipping.html
שירות זה מאפשר מסירה Next day עד 10:30 ליותר מ‑16,000 אזורי מיקוד בארה"ב (כולל החוף המערבי) בנוסף, שירות זה מאפשר מסירה Next day ליעדים נבחרים בקנדה ובמקסיקו. התחל במשלוח. (1) זמינות השירותים, זמני האיסוף והמסירה המתייחסים אליהם, עשויה להשתנות בהתאם למיקום מדינת המוצא, כתובות האיסוף ...
משלוח: UPS - ישראל
https://www.ups.com/il/iw/shipping.page
הערכת זמן ועלות של אפשרויות המשלוח שאנו מספקים. קבל הצעת מחיר. מוכן למשלוח? קל מאוד לבצע משלוח. בוא נתחיל. שלח עכשיו. תעריפי משלוח ב-UPS. עיין בתעריפי המשלוח היומיים והקמעונאיים שלנו.
משלוח חבילה לחו"ל - איך ועם מי? | פורום הסולידית
https://www.hasolidit.com › threads
שלום לכולם, רוצה לשלוח חבילה לקרוב משפחה בארה"ב. מה הדרך המהירה והזולה ביותר ? אשמח לדעת עלויות או סתם טיפים בבקשה: 1ק"ג לכל היותר החבילה.
משלוח לארצות הברית - קבלת הצעת מחיר אונליין - תבל לוגיסטיקה
https://www.tevel-logistics.com › משל...
כשעושים משלוח לארצות הברית למעשה מעבירים את המטען מישראל לארה"ב. בין אם העברת החפצים נעשית במטוס או דרך שילוח ימי, היא תמיד תיעשה במקצועיות המרבית.
שירותי שילוח | FedEx ישראל‎
https://www.fedex.com › shipping
שירות, תיאור (1)(2), זמני הגעה. *®FedEx International Priority, בחר בשירות אקספרס זה לשליחת מסמכים וחבילות אל יותר מ-220 מדינות/טריטוריות ברחבי העולם
משלוח חבילות לחו"ל | דואר ישראל
https://israelpost.co.il/דואר-בינלאומי/משלוח-חבילות-לחול
השירותים לא ניתנים לכל המדינות - למידע מפורט אודות מדינה מסוימת. להלן שירותי העזר בהם ניתן להשתמש בעת משלוח חבילות לחו"ל: שירות אקספרס - מטרת שירות זה היא להחיש את מסירת דבר הדואר לאחר הגיעו לארץ היעד, כך שהמסירה לנמען נעשית באמצעות שליח.
משלוח לארה”ב מישראל ומכל העולם - איגל שיפינג
https://www.eagle-shipping.co.il › מש...
שילוח אווירי – שילוח מהיר מאוד מחד. מאידך גיסא, כאשר מדובר על משלוח לארה”ב מישראל, סביר כי עלות השילוח תהיה יקרה מאוד. בנוסף, כאשר יש להעביר סחורה רבה מאוד, לא ...
דואר בינלאומי מהיר לארה"ב (ארצות הברית)
https://services.israelpost.co.il › webb...
כמו כן יש איסור מוחלט על משלוח מוצרי אירוסול : תרסיסים שונים כגון דאודורנט וכדומה. הערות: *במשלוח EMS חובה לציין מיקוד בכתובת הנמען, אחרת הפריט עלול להתעכב ...
שילוח בינלאומי בתקציב שלכם- תבל לוגיסטיקה בע"מ
https://www.tevel-logistics.com
תבל לוגיסטיקה מספקת שירותי משלוח מכולה הכוללים ליווי מלא של התהליך, טיפול בכל הניירת הכרוכה במשלוח ושחרור המכולה מהמכס במהירות וביעילות. לפרטים נוספים. מחיר הובלה ימית תבל לוגיסטיקה. מחיר הובלה ימית נקבע על פי כמה גורמים בניהם גודל המטען אותו מבקש הלקוח לשלוח והמשקל.