חיפשת:

משלוחי אוכל בים המלח

מלון דניאל ים המלח, עין בוקק – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/il/daniel-dead-sea.he.html
למקום האירוח יש חוף פרטי. (כניסה בחינם) חוף פרטי. מלון דניאל ים המלח. עין בוקק, עין בוקק, 86930, ישראל – מיקום מעולה - הצג מפה. לאחר ביצוע ההזמנה, כל פרטי מקום האירוח, כולל מספר הטלפון והכתובת ...
המזון המהיר הטוב ביותר באזור ים המלח - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
המזון המהיר הטוב ביותר באזור ים המלח, ישראל: הצג 5021 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות מזון מהיר באזור ים המלח.
משלוחי אוכל ים המלח - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › משלוחי-אוכל-ים-המלח
מסעדות מובילות המבצעות משלוחי אוכל באזור ים המלח תמצאו כאן, היכנסו עכשיו לרשימת מסעדות מומלצות למשלוחי אוכל באזור ים המלח ובחרו מסעדה המבצעת משלוחי מזון עם ...
משלוחים בים המלח - תן ביס
https://www.10bis.co.il › ים המלח
משלוחי אוכל בים המלח עם הנחות - תן ביס. לא נמצאו מסעדות למשלוחים בים המלח. הוסף רחוב ונציג לך רק מסעדות שעושות משלוחים עד אליך. בחר/י עיר.
2eat.co.il - מסעדות בים המלח
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בים המלח באתר תוכלו להתרשם גם מביקורות גולשים ולהזמין אונליין ובחינם מקום בכל מסעדה שתבחרו בים המלח.
מסעדות ומזון מהיר באזור ים המלח - איזי
https://easy.co.il › list › Restaurants-a...
עין בוקק, אזור ים המלח. נפתח ב12:00. "אוכל בשפע מנות גדולות ומיוחדות מומלץ מאוד ". 1000+ ביקורות. 2145 ביקרו פה החודש · 653# במסעדות ומזון מהיר באזור הדרום.
take away / משלוחים - ארץ ים המלח - האתר הרשמי
https://deadsea.co.il › restaurants_info
take away / משלוחים · מיכל אוכל שבא מאהבה · מבשלת השיטה · מסעדת אגאדיר · כפרוצ'קה · מוזה · דיזרט Desert · A'rtos · המרפסת של קותי.
בוקר צהריים וערב: איפה אוכלים בים המלח?
https://www.rest.co.il/magazine/foodnews/30426
Dec 09, 2021 · חופשה בטעמים בים המלח. צילום: שאטרסטוק. בואו נודה באמת, כשאנחנו חושבים על חופשה, אנחנו מדמיינים את כל החבילה ועם כל הכבוד למסאז'ים, לשינה המפנקת במיטת קינג סייז ולטיולים והאטרקציות, היא חייבת לכלול גם ארוחה טובה.
קפה קפה ים המלח משלוחים כריכים ים המלח | משלוחה
https://www.mishloha.co.il › inactive › קפה קפה ים המלח
... באתר תפריט משלוחים מעודכן, הטבות וקופונים מיוחדים, שיחת חינם למסעדה, תמונות לכל המנות, עסקיות שוות, המלצות ועוד | משלוחי אוכל זה משלוחה.
פיצריות באזור ים המלח: משלוחים והזמנות של פיצות מעולות - בזק B144
https://www.b144.co.il › אזור-ים-המלח
רוצים לדעת מאיפה שווה להזמין פיצה באזור ים המלח? היכנסו, קבלו רשימה של מיטב הפיצריות באזור ים המלח שיכינו לכם פיצה חמה וטעימה, והזמינו משלוח פיצה הביתה.
7 מסעדות מומלצות בים המלח
https://www.rest.co.il/magazine/foodnews/17934
Aug 27, 2021 · פונדק הלידו - בית הערבה, 053-9438758. ראנץ' האוס. מסעדת ראנץ' האוס, שפועלת ליד הלובי של מלון ישרוטל, מציעה תפריט מהודק ואיכותי הכולל בעיקר מנות בשריות שמפתיע מאוד להיתקל בהן באזור ים המלח. נתחי הבשר ...
אוהל בדואי | שף | קייטרינג
www.chefcooking.co.il/tent.html
אוהל בדואי לאירועים, שף קייטרינג אוכל משובח וטעים
פאטה מורגנה - ארץ ים המלח - האתר הרשמי
https://deadsea.co.il/accommodations/פאטה-מורגנה
פאטה מורגנה - בלב השדות החקלאיים של מושב נאות הכיכר, בדרום ים המלח, נמצא 'חאן פאטה מורגנה'. עסק משפחתי המעניק יחס אישי לכל אורח, ומציע מגוון אפשרויות לינה לקבוצות,
חאן שקדי - ארץ ים המלח - האתר הרשמי
https://deadsea.co.il/accommodations/חאן-שקדי
חאן שקדי - לשכב בערסל מתחת לעץ ענקי ביום שמשי עם מוזיקה נעימה ברקע – 'חאן שקדי' היא פנינה נסתרת באזור ים המלח שמאפשרת לך לשכוח מהכל ולהתמסר לטבע. הלאונצ' המדברי
קייטרינג בים המלח-עין בוקק - מגשי אירוח ואוכל מוכן - בזק B144
https://www.b144.co.il/קייטרינג/ים-המלח-עין-בוקק
קייטרינג בים המלח עין בוקק שעונה על הצרכים שלכם. ניתן לסנן רשימה של כל חברות הקייטרינג בים המלח עין בוקק לפי התמחויות – כגון סוג אוכל, גודל האירוע, כשרות ועוד.
מסעדות בים המלח-עין בוקק: מצאו מסעדות מומלצות וקרובות ...
https://www.b144.co.il/מסעדות/ים-המלח-עין-בוקק
כדאי לזכור שגם אם אתם רעבים בלילה, יש מקומות שפתוחים לא רק עד השעות הקטנות, אלא אפילו 24 שעות ביממה והם לרוב גם מבצעים משלוחי אוכל בים המלח עין בוקק.
8 מסעדות מומלצות בים המלח - Zap Rest
https://www.rest.co.il › foodnews
טאג' מאהל, ביאנקיני והצ'אנס האחרון - איפה אוכלים בים המלח? מסעדות מומלצות באזור ים המלח, כל הפרטים והמנות המומלצות במסעדות בים המלח.
10 הכי טובים: מסעדות ליד ים המלח - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/RestaurantsNear-g...
Nov 05, 2021 · מסעדות ליד ים המלח ב-Tripadvisor: הצג 30,389 חוות דעת ו-4,581 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד ים המלח באזור ים המלח, ישראל.
קמפינג, חאן בים המלח | Weekend
https://www.weekend.co.il/חאן_ואוהלי_אירוח_בים_המלח.aspx
קמפינג בים המלח, נאות הכיכר. חאן מדברי הממוקם במקום הנמוך ביותר בעולם. בחאן אוהל מרכזי מוצל ונעים להתכנסות ולארוחות בחברותא. באפשרותנו להציע פעילויות נוספות כגון: אירוח מדברי, סדנאות ...