חיפשת:

משלוחי אוכל אור עקיבא

מסעדות עם משלוחים באור עקיבא - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › deliveries
בתי קפה | כשר | מחיר ₪₪₪₪ שד' הנשיא וייצמן 1, קניון אורות, אור עקיבא 053-9378787. פרטי המסעדה. הפיצה של אשר הנשיא - פיצריה באור עקיבא. הפיצה של אשר הנשיא.
משלוחי אוכל כשר באור עקיבא - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/orakiva/all_food_types/kosher
סמבוסלה (כשר) שד' הנשיא וייצמן 7 אור עקיבא, המסעדה מבצעת משלוחים לאור עקיבא והסביבה. מסעדת סמבוסלה מציעה מגוון מנות טעימות ומיוחדות כמו בורקסים, פיצות, מגוון מאפים ועוד, מחכים לכם לחוויה מהנה וטעימה, שיהיה בתאבון !
שאולי אקספרס אור עקיבא - תפריט משלוחים - שווארמה / שיפודים
https://www.mishlohim.co.il/menu/3799
Feb 14, 2017 · שאולי אקספרס אור עקיבא באור עקיבא משלוחים – תפריט משלוחים כשר של שאולי אקספרס אור עקיבא - לשווארמה / שיפודים כשר באור עקיבא - הזמנות טלפוניות, און ליין, קופונים והמלצות.
שגיא-אוכל אותנטי וים תיכוני אור עקיבא- משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/menu/8717
מסעדת שניצל 20 טעמים (כשר) הרב קוק 2, אור עקיבא. המסעדה מבצעת משלוחים לאור עקיבא, קיסריה ובנימינה.
מסעדות ומזון מהיר (משלוחים) באור עקיבא - איזי
https://easy.co.il › list › Restaurants-a...
1# במסעדות ומזון מהיר באור עקיבא. טאג' 8.9. 51 ק"מ. טאג'. מסעדה הודית • כשר • ₪₪₪. רוטשילד 2, אור עקיבא. נפתח ב11:30. " מצאתי דרך איזי מסעדה קטנטונת עם אוכל ...
מסעדות עם משלוחים באור עקיבא - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/or-akiva/deliveries
Sep 14, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות עם משלוחים באור עקיבא באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות באור עקיבא…
משלוחים באור עקיבא: משלוחי אוכל באור עקיבא - משלוחה
https://www.mishloha.co.il › משלוחים
משלוחים באור עקיבא: משלוחי אוכל באור עקיבא - משלוחה. נמצאו 29 מסעדות משלוחים של לאור עקיבא, עדכן רחוב: כשר מהדרין. כשר רבנות. איסוף עצמי. הזמנה און-ליין.
משלוחי אוכל אור עקיבא - תן ביס
https://www.10bis.co.il › משלוחים › או...
משלוחים אוכל באור עקיבא ... תן ביס מגיעה לעזרה ומציעה לכם את כל משלוחי האוכל באור עקיבא באתר אחד פשוט ונוח. כל מה שנשאר לכם זה פשוט לבחור מה בא לכם לכם ...
משלוחי אוכל באור עקיבא - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/orakiva/all_food_types
בלאק בר אנד בורגר Black , קניון מול זכרון , אזור תעשייה מערבי . המסעדה מבצעת משלוחים לזכרון יעקב ,קיסריה , בנימינה ועוד.. מסעדת בלאק בר אנד בורגר Black מציעה מגוון רחב של מנות טעימות במיוחד כמו : פרגית בגריל , נחשים מעוף עם צ'יפס , שניצל בורגר , Black בורגר ועוד.. מחכים לכם לחוויה מהנה ...
מזון מהיר באור עקיבא - הכי טעים - בזק B144
https://www.b144.co.il › אור-עקיבא
בא לכם אוכל רחוב טעים באור עקיבא ואתם לא יודעים לאן כדאי ללכת? היכנסו לכאן ומצאו מזנון או מסעדת מזון מהיר באור עקיבא: מפיצה ועד פלאפל הכל במקום אחד.
משלוחים אור עקיבא - משלוחי אוכל אור עקיבא - תן ביס
https://www.10bis.co.il/next/משלוחים/אור-עקיבא
באתר של תן ביס תוכלו למצוא מגוון מסעדות באור עקיבא המציעות מגוון טעמים, כך שתוכלו לבחור בדיוק מה שבא לכם. באתר תוכלו למצוא מגוון גדול של מסעדות איטלקיות, המבורגר, אוכל אסייתי, סושי או אוכל אמריקאי, מגוון של מסעדות בשרים טובות, כריכי בריאות, סלטים טריים, שניצלים, דגים, חומוס ...
מסעדות באור עקיבא: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
חיפשת מסעדות באור עקיבא? עכשיו מצאת: כנסו ROL ובחרו מסעדה באור עקיבא מתוך רשימת מסעדות מומלצות באור עקיבא, בקלות ובמהירות.
משלוחי אוכל באור עקיבא - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › orakiva
משלוחי אוכל באור עקיבא - תפריט משלוחים של אוכל באור עקיבא.
השיפודיה אור עקיבא ... - משלוחים Rest
https://www.mishlohim.co.il/menu/7386
מסעדת "שאולי אקספרס" נמצאת ברחוב הנשיא 7 באור עקיבא ומציעה בשר עסיסי ואיכותי כמו: עגל והודו בפיתה לאפה או בחמגשית וכל מגש מגיע עם צ'יפס וסלטים. משלוחים באור עקיבא והסביבה בימים ראשון עד חמישי מאחת עשרה בבוקר ועד חצות. במוצאי שבת משמונה וחצי ועד חצות.
משלוחים אור עקיבא - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › משלוחים-אור-עקיבא
משלוחים באור עקיבא: משלוחי אוכל באור עקיבא - משלוחה. נמצאו 29 מסעדות משלוחים של לאור עקיבא, עדכן רחוב: כשר מהדרין. כשר רבנות. איסוף עצמי. הזמנה און-ליין.
הכי טובות: מסעדות באור עקיבא - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
לאכול באור עקיבא, ישראל: ראה 85 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של אור עקיבא מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.