חיפשת:

משכורת מנהל בית ספר

עצומה - שכר מנהלי בתי ספר ב"אופק חדש"
www.atzuma.co.il › menahlim
בנוסף,נדרש מנהל בית הספר להעריך את כל צוות המורים ע"י צפייה בשיעורים, שיח לפני ואחרי, הזנת נתונים במחשב וכתיבת משוב. על תהליך זה המנהלים אינם מתוגמלים.
שכר מנהל בית ספר - טקסמן
https://www.taxman.co.il › 2020/12
סוג משרה, שכר חודשי ממוצע אחרי 5 שנות וותק. מנהל בית ספר במרכז, 21250 ש"ח. מנהל בית ספר בצפון, 21250 ש"ח. מנהל בית ספר בדרום, 21250 ש"ח. מנהל בית ספר בשרון ...
מנהל בית ספר - משכורות
https://www.maskorot.co.il › salary
הטבות: פלאפון | ביטוח מנהלים | פנסיה | תנאים סוציאלים סוציאלים תוספות: קרן השתלמות, שנת שבתון. 10. 8,900 ש"ח לחודש. 04/09/08. מנהל בית ספר.
מנהל בית ספר
https://www.maskorot.co.il/salary/?id=18241
Oct 03, 2009 · קבל קישור ב-Email כאשר מתווספת משכורת מנהל בית ספר חדשה - לחץ כאן. 16. 12,000. ש"ח לחודש. 23/03/15. מנהל בית ספר. BED. +. מנהל תיכון.
שכר מנהל בית ספר - חישוב משכורת של מנהל בית ספר
www.taxman.co.il › 2020 › 12
משכורת מנהל בית ספר ברוטו נטו התשלום שאנחנו מקבלים כולל תשלום ברוטו ותשלום נטו. תשלום ברוטו הוא תשלום לפני הניכויים (מס הכנסה, ביטוח לאומי, מס בריאות, פנסיה ועוד).
מנהלי בתי הספר דורשים תוספת שכר על עבודתם בקיץ
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5525893,00.html
Jun 16, 2019 · עם זאת, יש לציין כי קיימת מחלוקת בקרב מנהלי בתי הספר באשר לעניין. "לי באופן אישי אין טענות", אומר מנהל בית ספר מאזור ירושלים. "אנחנו מקבלים שכר גלובלי עבור העבודה שלנו גם בזמן החופש הגדול.
משכורות משרד החינוך - כמה מרוויחים עובדי משרד החינוך? - אתר ...
www.universities-colleges.org.il › P43660
מנהל ביה"ס לנוער בסיכון מספר מה הוביל אותו לבחירה בקריירה חינוכית משכורות משרד החינוך מורים מורים זכאים לתוספות ולגמולי שכר עם צבירת וותק מקצועי במערכת החינוך.
קורס מנהלי בתי ספר - העתיד בידיים שלך - אתר לימודים בישראל
www.universities-colleges.org.il › קורס
קורס מנהלי בתי ספר . מי מכוון את התנועה ומי נושא באחריות? ניהול בתי ספר הוא מקצוע הדורש אחריות, מיומנות וניסיון, לצד ידע חינוכי ופסיכולוגי ויכולת התמודדות עם סיטואציות אדמיניסטרטיביות מורכבות. מנהל בית הספר
שכר מנהל בית ספר - חישוב משכורת של מנהל בית ספר
https://www.taxman.co.il/2020/12/שכר-מנהל-בית-ספר
משכורת מנהל בית ספר ברוטו נטו התשלום שאנחנו מקבלים כולל תשלום ברוטו ותשלום נטו. תשלום ברוטו הוא תשלום לפני הניכויים (מס הכנסה, ביטוח לאומי, מס בריאות, פנסיה ועוד).
מנהלי בתי הספר דורשים תוספת שכר על עבודתם בקיץ - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
"לי באופן אישי אין טענות", אומר מנהל בית ספר מאזור ירושלים. "אנחנו מקבלים שכר גלובלי עבור העבודה שלנו גם בזמן החופש הגדול.
דרושים מנהל בית ספר -חישוב משכורת של מנהל בית ספר
www.taxman.co.il › 2021 › 01
דרושים מנהל בית ספר. בדגש על חישובי שכר ומעודכן לשנת 2021 ⭐️⭐️. פורטל טקסמן הוקם בשנת 2006 והוא משמש כפורטל מיסים ופיננסים, המטרה שלנו באזור הדרושים הוא מצד אחד לתת לכם אתרים טובים ואיכותיים בשביל למצוא את המשרה הבאה שלכם ...
הסכם שכר מנהלים וסגנים ראשונים בבית הספר - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › portalovdeyhoraa
מעברי התפקידים ומתן תוספת שכר. לעוברים לניהול בית. הספר.. פישוט שמירת השכר ... רמת המורכבות ל בית ספר לחינוך מיוחד לא תרד מ ... שיש בו מנהל בלבד.
מנהל בית ספר: התפקיד המורכב מכולם
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-3771656,00
Sep 04, 2009 · מנהל בית ספר: התפקיד המורכב מכולם. הוא גם מנהל מחלקה שמפעיל צוות, וגם מנכ"ל שמתווה מדיניות. הוא חייב להתמקח עם קבלנים, אבל לגלות רגישות ואמפתיה כלפי תלמידים. הבעיות המערכתיות משותפות לכל בתי ...
מנהל בית ספר
www.maskorot.co.il › salary
Oct 03, 2009 · קבל קישור ב-Email כאשר מתווספת משכורת מנהל בית ספר חדשה - לחץ כאן. 16. 12,000. ש"ח לחודש. 23/03/15. מנהל בית ספר. BED. +. מנהל תיכון.
מי מקבל 16 אלף שקל בחודש ומי מסתפק ב-4800 בלבד - TheMarker
https://www.themarker.com › news
בית ספר בתל אביב. למצולמים אין קשר לכתבהצילום: דודו בכר. 3. פערי שכר של מאות אחוזים מ-2012 עלה השכר הממוצע של המורים ב-37%, וכיום הוא גבוה ...
משכורות משרד החינוך - כמה מרוויחים עובדי משרד החינוך? - לימודים ...
https://www.universities-colleges.org.il › ...
סגן מנהל, לא רלבנטי, 9,200 - 11,000 שקלים לחודש, לא פורט. מנהל בית ספר, לא רלבנטי, לא רלבנטי, 12,000 - 19,000 שקלים לחודש ...
משכורת משרד החינוך - טבלאות שכר משרד החינוך
https://www.universities-colleges.org.il/P43660
מנהל ביה"ס לנוער בסיכון מספר מה הוביל אותו לבחירה בקריירה חינוכית משכורות משרד החינוך מורים מורים זכאים לתוספות ולגמולי שכר עם צבירת וותק מקצועי במערכת החינוך.
כמה מרוויח/ה מנהל/ת פרויקטים בחינוך? | מתחם השכר של AllJobs
https://www.alljobs.co.il › position
פרוייקטים אלה מועברים במגוון אופנים, מהקמת מעבדות בבתי הספר, דרך פרויקטי חונכות שונים ועד ללימוד כישורי חיים בעזרת מתנדבים. מנהלי הפרויקטים הללו אחראים על ...
מנהל בית ספר - maskorot.co.il
www.maskorot.co.il/tags/?tag=מנהל בית ספר
מנהל בית ספר חט"ב וחט... 6 כיתות כולל הגשה לבגרות קבל קישור ב-Email כאשר מתווספת משכורת מנהל בית ספר חדשה - לחץ כאן
השחיקה, התלוש והמעמד: ארבעה מנהלי בית ספר חושפים את הקשיים
https://www.maariv.co.il › ... › בארץ
סלאלחה מנהל 18 שנה את בית הספר, שנחשב לאחד התיכונים הטובים בארץ, ... אני חושבת שזה השתנה, כי משכורת המורים עלתה משמעותית.
עצומה - שכר מנהלי בתי ספר ב"אופק חדש"
https://www.atzuma.co.il/menahlim
שכר מנהלי בתי ספר ב"אופק חדש" ... בנוסף,נדרש מנהל בית הספר להעריך את כל צוות המורים ע"י צפייה בשיעורים, שיח לפני ואחרי, הזנת נתונים במחשב וכתיבת משוב. על תהליך זה המנהלים אינם מתוגמלים.