חיפשת:

משולש שווה צלעות באנגלית

שווה שוקיים במילון אנגלית - עברית - אנגלית מילון | תרגום
https://he.glosbe.com/he/en/שווה שוקיים
adjective. en having two sides of equal length, used especially of an isosceles triangle. במקרה הזה, משולש שווה שוקיים שבו שני צדדים זהים. In this case, an isosceles triangle where two sides are identical. en.wiktionary.org. הצג תרגומים שנוצרו באופן אלגוריתמי.
משולש שווה-צלעות - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › משול...
בגאומטריה, משולש שווה-צלעות (מש"צ) הוא משולש שכל צלעותיו שוות זו לזו. במשולש כזה גם הזוויות שוות ועל כן כל ... משולש שווה-צלעות, באתר MathWorld (באנגלית) ...
אוצר מילים באנגלית בנושא צורות - לימוד נעים
https://www.limudnaim.co.il/אוצר-מילים-באנגלית-בנושא-צורות
Jan 28, 2021 · במאמר הקודם, נתנו לכם רשימה של מילים הומופוניות, זאת אומרת מילים שנשמעות אותו הדבר אבל נכתבות אחרת, באותיות A עד H באנגלית. במאמר זה נשלים את הרשימה ונעבור למילים באותיות I-Z. לקריאת המאמר המלא לחצו כאן. אוצר מילים באנגלית בנושא מילים ראשונות לילדים.
מילון מורפיקס | משולש באנגלית | פירוש משולש בעברית
https://www.morfix.co.il/משולש
מְשֻׁלָּשׁ תואר. שצורתו צורת משולש, שיש לו שלוש פינות. עוד. triangular; three-way; triple. triangular; three-way; triple. triangular; three-way; triple. תרגום הפוך.
דפי עבודה בגיאומטריה, גילאים 9-10
www.izmargad.com/ASPPages/Ages9-10/Geometry/Geometry9-10.aspx
משולש שווה צלעות, טרפז, מעוין, משושה, מקבילית: משולש, ריבוע, דלתון ומתומן: ציור צורות הנדסיות: הנדסת המישור: שטחים של מצולעים - תפיסה חזותית: משולשים, מצולעים ואלכסונים: זיהוי מצולעים: כמה משולשים יש
משולש שווה-צלעות – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/משולש_שווה-צלעות
בגאומטריה, משולש שווה-צלעות (מש"צ) הוא משולש שכל צלעותיו שוות זו לזו. במשולש כזה גם הזוויות שוות ועל כן כל אחת מהן היא בת 60 מעלות. משולש שווה-צלעות הוא מצולע משוכלל בן שלוש צלעות, ולכן ניתן לכנותו "משולש משוכלל" (אך כינוי זה אינו מקובל).
מונחים מתמטיים באנגלית : מונחים אלגבריים נוספים : שברים
https://www.onexone.co.il › uploads › english-math
parallel. זויות מתאימות. - corresponding angles. זויות קודקודיות. - vertical angles. זויות מתחלפות. - alternate angles. משולש. - triangle. צלע.
שווה צלעות - Translation into English - examples Hebrew
https://context.reverso.net › translation › שווה+צלעות
אחד מכמה מבנים בעולם עם בסיס משולש שווה צלעות נבנה בהשראת שבתאי וטבעותיו. One of the world's few buildings with an equilateral triangular base, ...
משולש – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/משולש
כל משולש שווה-צלעות הוא גם שווה-שוקיים (בשלוש דרכים שונות). כל המשולשים שווי הצלעות דומים זה לזה. במשולש שווה-צלעות, חוצה הזווית, התיכון, הגובה והאנך האמצעי מתלכדים לקו אחד.
‏שווה שוקיים - תרגום לאנגלית - דוגמאות עברית | Reverso Context
https://context.reverso.net/תרגום/עברית-אנגלית/שווה+שוקיים
שווה שוקיים הוא משולש שיש לו שני צדדים שווים. An isosceles is a triangle which has two equal sides. היידי, את זוכרת את הנוסחא למשולש שווה שוקיים ?
משולש שווה-צלעות in English - Hebrew-English Dictionary | Glosbe
https://glosbe.com › Hebrew-English dictionary
Check 'משולש שווה-צלעות' translations into English. Look through examples of משולש שווה-צלעות translation in sentences, listen to pronunciation and learn ...
Meaning of צלעות in Hebrew english dictionary
https://www.almaany.com › en-he
מכשיר לניתוחי צלעות. decagon. מעושר , בעל עשר צלעות , דקגון. dodecagon. מתורסר , מצולע בעל 12 צלעות ( בהנדסה ). equilateral triangle. משולש שווה - צלעות.
משולש שווה צלעות | לומדים מתמטיקה
https://www.m-math.co.il/geometry/triangle/equilateral-triangle
תכונות משולש שווה צלעות כל הצלעות שוות. כל הזוויות שוות ל 60 מעלות. התיכונים / גבהים / חוצה זווית היוצאים מכל אחד מהקודקודים מתלכדים אחד עם השני. כלומר כל גובה במשולש הוא גם תיכון וחוצה זווית. על מנת להוכיח שמשולש הוא שווה ...
משולש ישר-זווית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/משולש_ישר-זווית
לרוב השם "משולש הזהב" שמור למשולש שווה-שוקיים בעל זוויות בסיס של 72 או 36 מעלות, שכן היחס בין השוקיים לבסיס בו הוא יחס הזהב.
פירוש המילה משולש שווה שוקיים באנגלית - Wellisch - מילון וליש
https://www.wellisch.co.il › חיפוש › מ...
מה זה משולש+שווה+שוקיים בעברית? תרגום לאנגלית למילה משולש+שווה+שוקיים. כל הפירושים, כל משפחת המילים הנגזרת מאותו השורש, מילות יחס, צירופי לשון, ניבים, ...
מילון מורפיקס - פירוש שוה צלעות בעברית
https://www.morfix.co.il › שוה צלעות
שוה צלעות באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה שוה צלעות על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ... (נאמר על משולש) שאורך כל צלעותיו שווה.
‏שווה צלעות - תרגום לאנגלית - דוגמאות עברית | Reverso Context
https://context.reverso.net/תרגום/עברית-אנגלית/שווה+צלעות
משולש ההבעה, הוא משולש שווה-צלעות שזה מציב את זה כאן. According to the book, the expression triangle is equilateral, putting it here. השורש הריבועי של צלע במשולש ישר זווית, שווה לסכום שתי צלעות. The square of the hypotenuse of a right triangle is equal to the sum of the squares of the other two sides.