חיפשת:

משהו טעים לאכול בחיפה

עם כל הכבוד למרכז הכרמל: איפה אוכלים בעיר התחתית בחיפה ...
https://www.haaretz.co.il/food/MAGAZINE-1.10228985
Sep 22, 2021 · עין הוואדי - פה תמצאו אוכל ערבי לבנוני ביתי, טעים ומנחם במנות גדושות ונדיבות. קשה להפסיק לאכול גם כשהבטן מתפוצצת וצועקת די. דרך העצמאות 140.
מסעדות בחיפה | מסעדות ומזללות מומלצות בחיפה - טיים אאוט
https://timeout.co.il › מסעדות-מומלצות-...
חמאה בולגרית, איטלקית עם השפעות גליליות ומסעדת שף צרפתית: עיר הנמל מציעה לא מעט מסעדות שווה לעלות בשבילן על כביש החוף.
נישנושים טעימים, משהו טעים לאכול - FoodsDictionary
https://www.foodsdictionary.co.il/tag/delicious-snacks
לפניכם מגוון רחב של נישנושים טעימים. כשאתם מדוכאים בלי מצב רוח ומחפשים משהו טעים לאכול - תבואו לבקר פה, אנחנו בטוחים שתמיד תמצאו משהו טעים לנשנש. נישנושים טעימים מרוממים לנו את מצב הרוח ועושים לנו טוב על הנשמה.
הכי טעימים שיש: בתי האוכל המיתולוגיים של חיפה - מסעדות ...
www.haaretz.co.il › food › restaurant-guide
Feb 11, 2018 · הכי טעימים שיש: בתי האוכל המיתולוגיים של חיפה. טיול קולינרי בין בתי האוכל הבלתי נשכחים של חיפה, מהשווארמה של אמיל ועד סנדוויץ' ברכה, מהפלאפל בוואדי ניסנאס ועד לבורקס הכי טוב בחיפה, שהוא לא ...
מסעדות מומלצות בחיפה - mako
www.mako.co.il › food-restaurants › best
Aug 01, 2019 · 18 מסעדות מומלצות בחיפה (וסנדוויצ'ייה אגדית אחת) אנשים לא מפסיקים להמליץ לנו על חיפה - התרבות, הים, המגניבות הבלתי מתאמצת. הכל טוב ויפה, אבל אתם כבר מכירים אותנו, לנו יש רק דבר אחד בראש. אז בדקנו ...
הסנדוויץ בר של ברכה בחיפה - כנראה הסנדוויץ הטעים ביותר בארץ ...
www.wall.co.il › אוכל › הסנדוויץ-בר
Jan 18, 2020 · זהו, גיליתי לכם את הסוד של הסדוויץ בר של ברכה בחיפה ולכן נותר רק לבוא, לשתוק ולתת לברכה להכין לכם מה שהיא מוצאת לנכון. מי שמתווכח – מפסיד. ודבר אחרון לקינוח…בהצלחה בלמצוא חניה, כי אין.
שוק תלפיות - סיור קולינרי באזור הכי חם בחיפה | EatNresting ...
https://eatnresting.com/talpiot-market
Jul 02, 2020 · שוק תלפיות – הסצנה הקולינרית החדשה של חיפה. שוק תלפיות, שעד לא מזמן היה שוק רגיל, כזה שקונים בו פירות, ירקות ודגים, הפך בשנים האחרונות למקום הכי מדובר בחיפה בהקשר הקולינרי. כמו שווקים אחרים ...
מסעדות מומלצות בחיפה - mako
https://www.mako.co.il/food-restaurants/best/Article-f4e2ead3aa82c61027.htm
Aug 01, 2019 · 18 מסעדות מומלצות בחיפה (וסנדוויצ'ייה אגדית אחת) אנשים לא מפסיקים להמליץ לנו על חיפה - התרבות, הים, המגניבות הבלתי מתאמצת. הכל טוב ויפה, אבל אתם כבר מכירים אותנו, לנו יש רק דבר אחד בראש. אז בדקנו ...
מסעדות מומלצות בחיפה - Mako
https://www.mako.co.il › best
מחפשים מסעדה מומלצת בחיפה? קבלו אותן: מסעדות שף מעולות, מוסדות אוכל מקום המדינה, סושי, פיצה, אסייתי, בעיר התחתית או על ההר – אלה המסעדות ...
איפה מומלץ לאכול המבורגר בחיפה? - דיסקבר
discover.org.il › item › 64952
איפה כדאי לאכול המבורגר בחיפה? המבורגר טעים בחיפה שווה לאכול ב: קניבר (מוריה 110, חיפה. טלפון: 04-8260043.
31 ההמבורגרים הכי טעימים בארץ
https://www.mako.co.il/food-restaurants/best...
הסנדוויץ בר של ברכה בחיפה - כנראה הסנדוויץ הטעים ביותר ...
https://www.wall.co.il/אוכל/הסנדוויץ-בר-של-ברכה-בחיפה...
Jan 18, 2020 · זהו, גיליתי לכם את הסוד של הסדוויץ בר של ברכה בחיפה ולכן נותר רק לבוא, לשתוק ולתת לברכה להכין לכם מה שהיא מוצאת לנכון. מי שמתווכח – מפסיד. ודבר אחרון לקינוח…בהצלחה בלמצוא חניה, כי אין.
משלוחים חיפה - משלוחי אוכל חיפה - תן ביס
www.10bis.co.il › next › משלוחים
באתר של תן ביס תוכלו למצוא מגוון מסעדות בחיפה המציעות טעמים מיוחדים מהעולם אך גם טעמים שיחזירו אתכם הביתה. באתר של תן ביס תוכלו למצוא מגוון גדול של מסעדות איטלקיות, מסעדות סושי, אוכל אסייתי, המבורגרים, על האש, כריכים, סלטים טריים, מסעדות דגים ופירות ים, חומוסיות, שווארמה, בתי ...
מתוקים בחיפה - איזי
https://easy.co.il › פורטלי אוכל › מתוקים
מתוקים בחיפה - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, ... "קונדיטוריה מהטובות שביקרתי בהן שירות מעולה יחס חם ובעיקר טעים מאוד ,,ממליצה בחום".
קייטרינג חלבי בחיפה והקריות - קאנאפס
https://www.canapes.co.il/כתבה/dairy-catering-in-haifa-and-the-krayot
קייטרינג חלבי בחיפה והקריות ... הרי כולנו באים בציפייה לאכול משהו טעים כשאנחנו מגיעים לאירוע. שנית, אוכל מפגיש בין אנשים ובנוסף הוא מייצר את האווירה המדויקת שאותה אנו רוצים ליצור באירוע שלנו.
משלוחים חיפה - משלוחי אוכל חיפה - תן ביס
https://www.10bis.co.il/next/משלוחים/חיפה
באתר של תן ביס תוכלו למצוא מגוון מסעדות בחיפה המציעות טעמים מיוחדים מהעולם אך גם טעמים שיחזירו אתכם הביתה. באתר של תן ביס תוכלו למצוא מגוון גדול של מסעדות איטלקיות, מסעדות סושי, אוכל אסייתי, המבורגרים, על האש, כריכים, סלטים טריים, מסעדות דגים ופירות ים, חומוסיות, שווארמה, בתי ...
קינוחים משלוחים: משלוחי קינוחים בחיפה - משלוחה
https://www.mishloha.co.il › חיפה
מחפשים קינוחים בחיפה? היכנסו למשלוחה והזמינו אונליין או חייגו אל בית העסק והמשלוח כבר ... פיצות בהרכבים טעימים במבחר גדלים. 15% צבירה. ₪50 מינ׳. משלוח חינם.
מסעדות בחיפה: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il › haifa
קראו חוות דעת מאומתות על-ידי גולשי רסט על 740 מסעדות בחיפה. ... משהו טוב עובר על המסעדות בחיפה בשנים האחרונות: מתחמים חדשים נפתחו והחלו לשקוק חיים,.
טעים בחיפה: מסלול אוכל בוואדי ניסנאס - אוכל - הארץ
www.haaretz.co.il › food › 1
Dec 08, 2012 · טעים בחיפה: מסלול אוכל בוואדי ניסנאס. ביום שבת יתחילו בחיפה אירועי החג של החגים בוואדי ניסנאס. אם כבר תגיעו לחגוג, לא תישארו לאכול משהו?
ארוחות בוקר בחיפה: חמש ארוחות בוקר שאסור לכם לפספס בחיפה ...
https://www.colbonews.co.il/gossip/were-here/22156
Nov 21, 2017 · כתובת הסניף בחיפה: שדרות הנשיא 119, חיפה ... "האוכל שלנו כל כך טעים שגם הסועדים שאינם טבעונים, מגלים אצלנו מטבח עשיר ומתלהבים מאוד", מספרת מנהלת המסעדה מרינה אבני. ... (56 שקל). ואם בא לכם משהו …
10 הכי טובות: מסעדות בחיפה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › חיפה
לאכול בחיפה, ישראל: ראה 26056 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 504 חיפה מסעדות ... ”טעים, משביע, שירות מוקפד (מושלם כמעט)“ ... ”משהו טוב קורה פה :)“.
עם כל הכבוד למרכז הכרמל: איפה אוכלים בעיר התחתית בחיפה? - אוכל
https://www.haaretz.co.il › food › M...
מגיעים לפסטיבל הסרטים בחיפה ואתם רעבים? ... לצד הקפה, קחו משהו קלאסי כמו בייגל עם לאקס שנכבש במקום ואל תשכחו לקחת ... הפסקתם לאכול גלוטן?
משלוחי אוכל בחיפה - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › haifa
200 גרם בשר בקר שנטחן במקום מדי יום מוקפץ על הפלנצ'ה ברוטב ברביקיו, בצל מטוגן וביצת עין ומריחת מיונז עדינה בתוך לחם הבית.
סושי משלוחים בחיפה
krayot.mynet.co.il › good_to_know › article
Oct 04, 2020 · מגוון רולים של סושי, יכולים להוות ארוחת צהרים או ערב טעימה משובחת. סושי מתאים לאירוח של בני חברים או משפחה, סושי מתאים לאירועים קטנים שחוגגים, לערבים רומנטיים בבית יחד עם בן או בת הזוג, לארוחה משותפת עם הילדים ועוד.
משלוחים חיפה - משלוחי אוכל חיפה - תן ביס
https://www.10bis.co.il › next › חיפה
בתן ביס תוכלו למצוא את כל הטעמים שיש למסעדות של העיר חיפה להציע, היישר מאמריקה, איטליה והמזרח הרחוק ... משלוחים אוכל בחיפה ... אז מה בא לכם לכם לאכול היום?
שוואטינא מסעדה ים תיכונית - חיפה ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il/rest/80163394
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על שוואטינא - העליה השניה 96, חיפה, שוואטינא - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest