חיפשת:

מרכז קניות במרכז

מרכז קניות מול7 באר שבע
mall7.co.il
מול 7 ממוקם בסמוך לשכונות נווה נוי בבאר שבע וכולל כ-25 חנויות על שטח מסחרי של כ- 12,500 מ"ר המשתרעים על פני 30 דונם. המרכז ממוקם על ציר התנועה המרכזי של …
מרכז קניות שכונתי , חריש – HMG
https://www.hmg.co.il/?page_id=440
מרכז קניות שכונתי , חריש; שדרת חנויות בחריש; שדרת חנויות במרכז מודיעין; שדרת חנויות במודיעין מורשת; שדרת חנויות בראשון לציון, שכונת נרקיסים; שדרת חנויות באריאל מול …
מרכז קניות – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מרכז_קניות
מרכז קניות או קַנְיוֹן הוא בניין או מספר בניינים המחוברים ביניהם, המכילים מגוון רב של חנויות המקושרות ביניהן ברחבות, בדרך כלל מקורות. מקור השם הוא הלחם של המילים "קניה" ו-"חניון". מרכזי קניות מציעים תחליף למסחר העירוני המסורתי הקיים ברחובות הערים ומספקים לצרכנים תנאים נוחים לביצוע קניות. ככאלו מהווים מרכזי הקניות את אחד הסמלים המובהקים ביותר של תרבות הצריכה.
עמוד הבית - מרכז רום
https://romcenter.co.il
חווית קניותמתחת לבית חדש במתחם הטבות ומבצעים לוח מודעות בלב ליבה של שכונת אם המושבות החדשה, שוכן לו מרכז קניות, בילוי ופנאי, שכונתי ואיכותי, המאגד בתוכו, את …
ביג (BIG) - רשת מרכזי הקניות הפתוחים המובילה בישראל
https://www.kenyonim.com › minisites
קום) - אתר הקניונים | מרכזי קניות | חנויות | רשתות אופנה | צרכנות המוביל בישראל. ... 1.6.2016רנואר פותחת חנות ראשונה במרכז BIG קסטינה
חנויות המתחם – אלון עין שמר
https://www.alon-ein-shemer.co.il/חנויות-המתחם
חנויות המתחם – אלון עין שמר. חנויות המתחם eran@growth-engines.com 2021-10-03T15:47:06+00:00.
Malls and Shopping Centers - easy - איזי
https://easy.co.il › easy › Activities & Recreation
1# In Malls and Shopping Centers At Tel Aviv area. Gindi Fashion Mall 8.7. 1.1 Km. Gindi Fashion Mall. Shopping Center. Ha khashmona'im Street 96 Tel Aviv.
BIG עמוד הבית
www.bigcenters.co.il
בחר מרכז. בחר מרכז. בחר קטגוריה בחר קטגוריה אופנה הנעלה קוסמטיקה ופארם אופטיקה אקססוריז ותיקים אלקטרוניקה וחשמל מוצרים לבית מסעדות וקפה שונות. בחר חנות בחר חנות. שם המרכז. לתמונה הקודמת לתמונה הבאה.
מתחמי האאוטלטים הכי שווים בישראל: איפה עושים קניות? - און לייף
https://www.onlife.co.il › general
1. מתחם ה-outlet בילו סנטר בקריית עקרון · 2. מרכז פרימיום סנטר אאוטלט חולון · 3. מתחם בית טפר בתל אביב.
מבנה מתחמי קניות | מתחמי קניות מקריית שמונה ועד אילת
https://www.mivnecenters.co.il
מבנה מתחמי קניות - כל מה שאתם צריכים בחניה אחת! קבוצת מבנה, הנה קבוצת נדל"ן בינלאומית מהגדולות והמובילות בישראל. לחברה 18 מתחמי קניות בפיזור ארצי.
Kenyonim.com - ביג (BIG) - רשת מרכזי הקניות הפתוחים ...
https://www.kenyonim.com/minisites/big
ביג הינה רשת ארצית, ממותגת, של מרכזי קניות פתוחים. המרכזים ממוקמים על צירי תנועה מרכזיים, הגישה אליהם נוחה, ותמהיל החנויות מגוון ועשיר. מיטב הרשתות הארציות מיוצגות בכל מרכז קניות של ביג, ונהנות מחזית בולטת ושטחי חניה מרווחים מול פתח החנות. תנאים אלה מאפשרים ללקוחות לבצע את ...
מרכז קניות - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מרכז...
הקניונים נוספים הגדולים בארץ הם קניון הזהב בראשון לציון, קניון מלחה בירושלים שאף מיועד להתרחב והקניון במרכז עזריאלי בתל אביב שאף הוא מיועד להרחבה בשנים הקרובות.
מול כנרת צמח | ראשי | Mall Kinneret Zemach
https://www.mall-kinneret.co.il
במרכז, מגוון מסעדות ובתי קפה ותמהיל חנויות מגוון: חנויות אופנה, עיצוב הבית, אופטיקה, חיות, אלקטרוניקה, חשמל, ספורט. במרכז סופר- מרקט מרשת דור אלון. הנהלת “מול כנרת” שמה לה למטרה לספק לקהל לקוחותיה בילוי איכותי, הפעלות יצירה לילדים, הופעות לנוער ופעילויות העשרה לכל המשפחה.
BIG ביג טבריה
https://www.bigcenters.co.il/index.aspx?id=4025
מרכז BIG ממוקם בצומת אסטרטגי מרכזי (צומת פוריה) בכניסה הראשית לעיר טבריה, רכס הפוריות והכנרת, ומשרת נאמנה את תושבי טבריה, סובב כנרת, דרום רמת הגולן, יישובי הגליל התחתון, יישובי עמק הירדן, כפרי המגזר הערבי בסביבה והתיירות המקומית.
כל מרכזי הקניות למסע שופינג במרכז הונשו - למטייל
https://www.lametayel.co.il › shoppin...
סוגרים נופש ומתכננים קניות במרכז הונשו? כל המידע על מרכזי קניות במרכז הונשו. המלצות על שופינג במרכז הונשו מגולשים אמיתיים באתר למטייל! הטיול שלך מתחיל פה.
10 הכי טובים: קניונים בישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
קניונים בישראל · 30. ‪מרכז קניות ביג רגבה‬ · 29. ‪‪HaSayarim Shopping Center‬‬ · 28. ‪מגדל האופרה‬ · 27. ‪‪Azrieli Mall‬‬ · 26. ‪‪Dead Sea Mall‬‬ · 25. ‪בואכה יודפת‬.
מרכזי קניות פתוח בשבת - איזי
https://easy.co.il/list/Malls-and-Shopping-Centers?open=2
מרכזי קניות פתוח בשבת - איזי. סליחה ומחילה, קרתה תקלה בשרת... יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר. רענון העמוד.
מסע ברחובות הקניות המרכזיים של תל אביב - Visit Tel Aviv
https://www.visit-tel-aviv.com › tel-a...
בצדו הדרומי של הרחוב, בטבורה של עיר, ממוקם דיזנגוף סנטר, הקניון הראשון בישראל ומתחם קניות מרכזי בעיר העברית הראשונה. אחד הרחובות התוססים בתל אביב שמצטלב עם ...