חיפשת:

מרכז ידיד נפש

דרושים במרכז - ידיד נפש - שירותי שיקום בריאות הנפש בקהילה
yadidnefesh.co.il › category › דרושים-במרכז
"ידיד נפש" היא רשת תמיכה, סיוע ושיקום לנפגעי נפש בבית ובקהילה. השירות ניתן בפריסה ארצית מקריית שמונה עד באר שבע, ומותאם לדורשי השירות ולצורכיהם. דרוש/ה מתאם/ת שיקום לנפגעי נפש ליווי מקצועי בתהליכי שיקום של נפגעי נפש. ניהול תיק משתקם – עבודה מערכתית עם אנשי מקצוע ומשפחות ניסיון בליווי נפגעי נפש / אוכלוסיות מיוחדות – יתרון. דרישות התפקיד –
ידיד נפש - שירותי שיקום בבריאות הנפש - Home | Facebook
https://www.facebook.com › yadidne...
ידיד נפש - שירותי שיקום בבריאות הנפש‎. 1842 likes · 92 talking about this. ‎ידיד נפש הינה חברה המתמחה במתן שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש ומספקת שירותי...
ידיד נפש | שיקום נפגעי נפש בקהילה וייעוץ לבני משפחה
https://yadidnefesh.co.il
חברת "ידיד נפש" מספקת שירותים מגוונים באופן מקצועי ובפריסה ארצית הערך המרכזי על פיו אנו פועלים ב"ידיד נפש" הוא "כבוד האדם", השירות הניתן במסגרת החברה שם את האדם וצרכיו במרכז, מתוך אמונה כי לכל אדם הזכות לחיות חיים מספקים ...
המרכז העולמי לאישה ללמודי טיפול | אודות - ידיד נפש
https://www.ydidnefesh.org.il › about
לימודי "ידיד נפש" משלבים בין תובנות תורניות חסידיות לבין כלי עבודה עכשוויים,. הנלמדים ע"י אנשי מקצוע מהטובים בתחום. (טיפול דיאלקטי, NLP, CBT,. ויסות רגשי, טיפול ...
מרכז יחד למשפחות מתמודדי נפש - ידיד נפש - CareGivers
https://caregivers.org.il/accommodation/מרכזי-ייעוץ-למשפחות...
מרכז ייעוץ, הכוונה ותמיכה למשפחות נפגעי נפש באשקלון ידיד נפשמרכז "יחד" מציע את שירותיו למשפחות להם בן משפחה המתמודד עם קשיים ומצוקה נפשית. צוות המרכז הינו צוות המומחה בטיפול משפחתי ובשיקום בבריאות הנפש. הצוות מסייע ...
ידיד נפש - רשת עמל ומעבר
www.amalgroup.co.il › yadid-nefesh
מרכז המשפחות של ידיד נפש הינו בית למשפחות המתמודדים, המאפשר לכל אחד מבני המשפחה, בכל שלב בהתמודדות לקבל מענה מתאים. מרכז המשפחות מהווה מקור לתמיכה, ליווי, ייעוץ ותיווך בתוך עולם בריאות הנפש לקראת התמודדות מקדמת יותר של בני המשפחה עם הבן/בת, ללא הבדל דת, צבע ומין.
ידיד נפש- המרכז העולמי לאישה ללמודי טיפול | אודות
https://www.ydidnefesh.org.il/about.html
ידיד נפש- המרכז העולמי לאישה ללמודי טיפול | אודות. שלום לך, ביה"ס לייעוץ תורני-חסידי "ידיד נפש" הוקם במיוחד עבורך. בדור של מצוקות נפש כאשר הולך וגובר הייאוש מהשיטות הקיימות, "ידיד נפש" ממשיך זו …
ידיד נפש - רשת עמל ומעבר
https://www.amalgroup.co.il/yadid-nefesh
ידיד נפש מפעילה גם את מרכז "יחד" למשפחות, מרכז ייעוץ, הדרכה והנחיה למשפחות בתחום בריאות הנפש.מרכז המשפחות של ידיד נפש הינו בית למשפחות המתמודדים, המאפשר לכל אחד מבני המשפחה, בכל שלב בהתמודדות לקבל מענה מתאים.
מפעל ידיד נפש ירושלים (ע"ר) | גיידסטאר - אתר העמותות של ישראל
https://www.guidestar.org.il › organi...
בגיידסטאר תמצאו את המידע המקיף והאמין ביותר אודות ה סיוע לבחורים קשיי למידה, הקמת וניהול של מסגרת חינוכית לבנים . תמיכה בלומדי תורה, הכשרת רבנים.
מרכז "יחד" למשפחות - ידיד נפש - שירותי שיקום בריאות הנפש ...
https://yadidnefesh.co.il/branches/מרכז-יחד-למשפחות
מרכז "יחד" למשפחות- מרכז שיקומי ידיד נפש מסייע עם דיור, שיקום, הכוונה אישית ועוד.. צוות מקצועי ומסור רק למענך! הצטרף/י אלינו ולחץ/י כאן!
ידיד נפש | שיקום נפגעי נפש בקהילה וייעוץ לבני משפחה
yadidnefesh.co.il
חברת "ידיד נפש" מספקת שירותים מגוונים באופן מקצועי ובפריסה ארצית הערך המרכזי על פיו אנו פועלים ב"ידיד נפש" הוא "כבוד האדם", השירות הניתן במסגרת החברה שם את האדם וצרכיו במרכז, מתוך אמונה כי לכל אדם הזכות לחיות חיים מספקים ומלאי משמעות. עובדי "ידיד נפש" יוצרים קשר תומך ומכיל עם מקבל השירות באשר הוא ומתאמים את השירות על פי רצונותיו וצרכיו.
מרכז ידיד נפש הכוונה חינוכית - טיפול פרטני ירושלים - בזק B144
https://www.b144.co.il › b144_sip
מרכז ידיד נפש למגזר החרדי הוקם במטרה לסייע לתלמידים המתמודדים עם קשיים לימודיים,רגשיים,התנהגותיים.המרכז נותן מענה בפתרונות חינוכיים ובהתערבות מקצועית.
מרכז שיקום נפשי | מסגרות שיקום לנפגעי נפש - ידיד נפש
https://yadidnefesh.co.il/השירותים-שלנו
מסגרות שיקום לנפגעי נפש - מרכז שיקומי ידיד נפש מסייע עם דיור, שיקום, הכוונה אישית ועוד.. צוות מקצועי ומסור רק למענך! הצטרף/י אלינו ולחץ/י כאן!
ידיד נפש - רשת עמל ומעבר
https://www.amalgroup.co.il › yadid-...
ידיד נפש מפעילה גם את מרכז "יחד" למשפחות, מרכז ייעוץ, הדרכה והנחיה למשפחות בתחום בריאות הנפש. מרכז המשפחות של ידיד נפש הינו בית למשפחות המתמודדים, ...
מרכז יחד למשפחות מתמודדי נפש - ידיד נפש - Caregivers Israel
https://caregivers.org.il › שירותים
שם השרות. מרכז ייעוץ, הכוונה ותמיכה למשפחות נפגעי נפש באשקלון. ידיד נפש · מה? מרכז “יחד” מציע את שירותיו למשפחות להם בן משפחה המתמודד עם קשיים ומצוקה נפשית.
ידיד נפש | שיקום נפגעי נפש בקהילה וייעוץ לבני משפחה
https://yadidnefesh.co.il
ידיד נפש- שירותי שיקום לנפגעי נפש בקהילה, ייעוץ ליווי ותמיכה לבני משפחותיהם. למידע נוסף בעבור שירותי השיקום לנפגעי נפש היכנסו לאתר.
ידיד נפש - שירותי שיקום בריאות הנפש בקהילה, עמותות - האגודה ...
https://www.patients-rights.org › ...
מרכז המשפחות מהווה מקור לתמיכה, ליווי, ייעוץ ותיווך בתוך עולם בריאות הנפש לקראת התמודדות מקדמת יותר של בני המשפחה עם הבן/בת, ללא הבדל דת, צבע ומין. טלפון: 3856*.
חיפה - ידיד נפש - שירותי שיקום בריאות הנפש בקהילה
yadidnefesh.co.il › branches › חיפה
חיפה- מרכז שיקומי ידיד נפש מסייע עם דיור, שיקום, הכוונה אישית ועוד.. צוות מקצועי ומסור רק למענך! הצטרף/י אלינו ולחץ/י כאן!
מרכז "יחד" למשפחות - ידיד נפש - שירותי שיקום בריאות הנפש בקהילה
yadidnefesh.co.il › branches › מרכז-יחד
מרכז "יחד" למשפחות שירותי הסניף שירותים למשפחות שלהן בן משפחה המתמודד עם קשיים ומצוקה נפשית. צוות המרכז מומחה בטיפול משפחתי ובשיקום בריאות הנפש. הצוות מסייע בתהליך ההתמודדות האישית והמשפחתית, מעניק תמיכה, ייעוץ, הכוונה ומידע על זכויות בתחומים השונים כגון ביטוח לאומי, טיפול נפשי ושיקום. מי זכאי? בני משפחה של אנשים, המתמודדים עם קשיים נפשיים.
מרכז יחד למשפחות מתמודדי נפש - ידיד נפש - CareGivers
caregivers.org.il › accommodation › מרכזי
ידיד נפש מה? מרכז “יחד” מציע את שירותיו למשפחות להם בן משפחה המתמודד עם קשיים ומצוקה נפשית. צוות המרכז הינו צוות המומחה בטיפול משפחתי ובשיקום בבריאות הנפש. הצוות מסייע בתהליך ההתמודדות האישית והמשפחתית, מעניק תמיכה ייעוץ הכוונה ומידע על זכויות בתחומים השונים כגון ביטוח לאומי, טיפול נפשי ושיקום. מה במרכז? פגישות פרטניות, זוגיות, משפחתיות וקבוצתיות.
מרכז שיקום נפשי | מסגרות שיקום לנפגעי נפש - ידיד נפש
yadidnefesh.co.il › השירותים-שלנו
מרכז “יחד” למשפחות ליווי משפחות של מתמודדים בתחום הנפש שירות המסייע בתהליך ההתמודדות האישית והמשפחתית, מעניק תמיכה, ייעוץ, הכוונה ומידע על זכויות בתחומים שונים כגון ביטוח לאומי, טיפול נפשי ושיקום.
ידיד נפש | בית חם
https://www.bayit-cham.org.il › ידיד-נ...
דף הבית · אודות · סדנאות · מרכז המדיה · דרושים · צור קשר · שיקום · ◂מהו שיקום · ◂שיקום תעסוקתי · ◂תעסוקה מוגנת · ◂תעסוקה מעברית · ◂תעסוקה נתמכת.