חיפשת:

מרכז אופק חוות דעת

חוויה באופק - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
www.tiuli.com › attractions › 1592
כל המידע על חוויה באופק - מחיר כניסה, יצירת קשר עם העסק, שעות פתיחה, הוראות הגעה והמלצות על אטרקציות נוספות באזור. יוצאים לטייל בארץ ישראל עם טיולי!
- הסרת ליפומות - המלצות וחוות דעת על ד"ר אנדרי אופק
www.medreviews.co.il › provider › dr-ofek-andre
Nov 14, 2021 · חוות דעת על טיפולים נוספים שמתבצעים ע"י ד"ר אנדרי אופק הסרת נגעי עור, שומות, נקודות חן - (35) הקטנת חזה - (28)
מרכז אופק - מחלקת נוער נתניה, טלפון וכתובת - פון אינדקס
https://www.phoneindex.co.il › ...
מרכז אופק - מחלקת נוער אשר נמצא בעיר נתניה מציע את שירותיו בתחום מרכזים קהילתיים, מתנ"סים ומרכזי ... שלחו הודעה למרכז אופק - מחלקת נוער ... חוות דעת הגולשים.
חוות דעת על ד"ר אנדרי אופק - מנתח פלסטי - ניתוחים לעיצוב הגוף ...
www.medreviews.co.il › provider › dr-ofek-andre
ד"ר אנדרי אופק - מנתח פלסטי - ניתוחים לעיצוב הגוף והפנים: ראה 227 חוות דעת מידע ותמונות של ד"ר אנדרי אופק
חוות דעת משתמשים
https://halafim.galgalim.co.il/חוותדעתמשתמשים/tabid/209/BizID/19357...
חוות דעת מוסך - מרכז שירות עד רעננה: תגובת הספק סנטר ג'יפ בע"מ: תודה רבה בכייף לרשותכם תמיד
ממליצים - מרכז אופק
https://www.offek.net › ממליצים
החלטתי ללכת ללמוד אילוף כלבים באופן הכי ספונטני שיכול להיות. אחרי בירור בכל מני מקומות, מרכז אופק היה המקום שחזר אלי הכי מהר עם חיוך מאוזן לאוזן ונכונות ...
האירוח של אופק, תל אביב – מחירים מעודכנים לשנת 2022
www.booking.com › hotel › il
דירת האירוח של אופק שוכנת בתל אביב, במרחק 600 מ' מחוף צ'רלס קלור (Charles Clore Beach) ו-700 מ' ממרכז סוזן דלל למחול ותיאטרון (Suzanne Dellal Center and Dance Theater), ומציעה גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ומיזוג אוויר. הדירה כוללת חניה פרטית ונמצאת במרחק 1.3 ק“מ ממוזיאון בית העצמאות.
מרכז אופק, בורנשטיין, ירוחם - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
www.d.co.il › 80203314 › 37280
דפי זהב מציג מידע על מרכז אופק בורנשטיין, ירוחם - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום כוח אדם, גיוס והשמה.
רופאים שלנו - Ofek Plus
ofekplus.com › doctors
אופק פלוס – מרכז רפואי רב-תחומי. באופק פלוס אתם יכולים לקבל ייעוץ רפואי ממיטב המומחים בארץ, וליהנות משירותי רפואה פרטית ברמה בינלאומית בקריית אונו. אופק פלוס הנו מרכז מולטי דיסציפלינרי ששם בראש מעייניו את מטופליו, ודואג להם לכל מה שהם צריכים כדי ליהנות משירות מתקדם, יעיל ...
מרכז אופק להכשרת מטפלים ומדריכים | אתר קורסים
https://www.coursim.co.il › site › pages
חיפשתם מידע על מרכז אופק להכשרת מטפלים ומדריכים? באתר קורסים תוכלו לקרוא על מרכז אופק להכשרת מטפלים ומדריכים ומסלולי הלימוד המוצעים.
מרכז אופק כלבנות טיפולית - קופוני הנחה יחודיים
https://מרכזים.com › מרכז-אופק-כלבנות-ט...
באתר תוכלו למצוא כתובת של מרכז אופק כלבנות טיפולית, טלפונים של מרכז אופק כלבנות טיפולית, וחוות דעת גולשים על מרכז אופק כלבנות טיפולית.
- הסרת ליפומות - המלצות וחוות דעת על ד"ר אנדרי אופק
https://www.medreviews.co.il/provider/dr-ofek-andre/treatment/lipomas-excision
Nov 14, 2021 · חוות דעת על טיפולים נוספים שמתבצעים ע"י ד"ר אנדרי אופק הסרת נגעי עור, שומות, נקודות חן - (35) הקטנת חזה - (28)
מרכז אופק - מחלקת נוער, טשרניחובסקי 12, נתניה - טלפון ...
https://www.d.co.il/76674540
מרכז אופק - מחלקת נוער. מרכזים קהילתיים, מתנ"סים ומרכזי בידור בנתניה
עמוד הבית - מרכז מומחים וטרינרי חוות דעת
chavatdaat.co.il
חוות דעת – מרכז מומחים וטרינרי המחלקות שלנובחוות דעת – מרכז מומחים וטרינרי יש לנו את מגוון הכלים כדי לתת לחיית המחמד שלכם את הסיכוי הכי טוב שאתם יכולים לתת לו.לחצו לצפיה במחלקותאודות המרכזהמרכז הוקם בשנת 2007 כדי לתת ...
רופאים שלנו - Ofek Plus
https://ofekplus.com/doctors
אופק פלוס – מרכז רפואי רב-תחומי. באופק פלוס אתם יכולים לקבל ייעוץ רפואי ממיטב המומחים בארץ, וליהנות משירותי רפואה פרטית ברמה בינלאומית בקריית אונו. אופק פלוס הנו מרכז …
מרכז אופק, האילנות 60, כפר סירקין - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
https://www.d.co.il/80251351/8200
דפי זהב מציג מידע על מרכז אופק האילנות 60, כפר סירקין - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום אוניברסיטאות ומכללות.
- הסרת נגעי עור, שומות, נקודות חן - המלצות וחוות דעת על ד ...
https://www.medreviews.co.il/provider/dr-ofek-andre/treatment/nevus-excision
Sep 20, 2021 · 5.0. ''ד"ר אופק טיפל באימי , שכבר עברה זה מכבר את גיל 90, ונזקקה כעת להסרת נגע עורי סרטני. ד"ר אופק נענה לבקשתנו יוצאת הדופן לבצע את הפרוצדורה בביתה, בביקור בית, עקב קשיי הניידות. היה אדיב ומקצועי לאורך כל הדרך, החל מהמענה לכל שאלה לפני הביקור, הגיע עם כל הציוד הדרוש , ובאופן מקצועי ...
מרכז אופק להכשרת מטפלים ומדריכים - Home | Facebook
https://www.facebook.com › offek
מרכז אופק להכשרת מטפלים ומדריכים · http://www.offek.net/ · +972 1-700-508-222 · +972 50-725-1266 · https://www.instagram.com/merkazoffek/.
מרכז אופק - ירוחם - abc-israel.it
https://www.abc-israel.it › manpower
מרכז אופק - ירוחם - כוח אדם מרכז אופק בשפלה ובדרום כוח אדם בירוחם בורנשטיין ירוחם, תחומי עיסוק השמה מקצועית, חיילים משוחררים, שירותי ניקיון ושמירה, אבחון, ...
טיטאניק ספא - spaplus.co.il
https://www.spaplus.co.il/טיטאניק_ספא.html
חוות דעת על טיטאניק ספא. המסאז לא היה כפי שתואר כמסאז מלא הרבה חלקים פוספסו, לא נשארתי בסוויטה יותר משעה משום שמעט נגעלתי מהנקיון הגקוזי היה יחסית מלוכלך המגבת רגליים במקלחת נראתה כלא הוחלפה סך הכל אווירה ומקום נחמד אך יש מה לשפר. קרא/י עוד. 07.08.2021.
פסיכיאטר ד"ר אילן טל - מרכז ד''ר טל לתמיכה רגשית ונפשית
https://www.drtal.co.il
התמודדות רגשית בזמן הקורונה ייעוץ ממוקד לחרדה מקורונה חוות דעת רפואית בקורונה התמודדות משפחתית אכילה רגשית תמיכה במשבר - הסרטונים שלנו המומחים בתשובות לשאלות שלכם התמכרות למסכים בקורונה בני נוער - תוקפנות ואובדנות בדידות של הגיל השלישי הסתגרות בני נוער בקורונה תיווך ...
מרכז אופק - מתנ"ס גדרה | Organization | Gedera - explore ...
https://il.top10place.com › ... › Gedera
How popular is מרכז אופק - מתנ"ס גדרה in Gedera - View reviews, ratings, location maps, contact details. ... Share מרכז אופק - מתנ"ס גדרה. Close. Add Review.
מרכז אופק, האילנות 60, כפר סירקין - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
מרכז אופק. בתי ספר ומוסדות להשכלה גבוהה בכפר סירקין. האילנות 60, כפר סירקין. מפה נווט. אין עדיין חוות דעת היה הראשון לכתוב.
עמוד הבית - מרכז מומחים וטרינרי חוות דעת
https://chavatdaat.co.il
חוות דעת – מרכז מומחים וטרינרי המחלקות שלנובחוות דעת – מרכז מומחים וטרינרי יש לנו את מגוון הכלים כדי לתת לחיית המחמד שלכם את הסיכוי הכי טוב שאתם יכולים לתת לו.לחצו לצפיה במחלקותאודות המרכזהמרכז הוקם בשנת 2007 כדי לתת ...