חיפשת:

מרטין דפני גל

צור קשר | martindafnigal
www.martindafnigal.com › contact
ניתן להשאיר הודעה בטופס מטה. ולחילופין לשלוח הודעת סמס למספר +972-50-732-3399
מרטין דפני גל - martindafnigal
https://www.martindafnigal.com
אני מרטין דפני גל ואני מתקשרת. בדומה לרובכם גם אני עברתי חינוך לחשיבה רציונלית. גם הוריי לא היו אנשים עם מודעות והכרות בתחום הרוחני ובאופן זה חונכתי גם אני. אך מהיום שאני זוכרת את עצמי, ידעתי ...
martindafnigal.com ▷ מרטין דפני גל - WEBrate
https://webrate.org › index.php › site › martindafnigal
מרטין דפני גל מתקשרת ויועצת רוחנית · Quick Summary · Martindafnigal.com General Information · Martindafnigal.com Safety Information · Martindafnigal.com Server ...
הלאונג@@@: ספי שקד וגל נאור מעצבים נדל"ן באינסטגרם | מעריב
https://www.maariv.co.il/business/Lounge/Article-526174
דני פדרמן חגג יום הולדת לאהובתו מרטין דפני-גל בסעודה, בעוד שמוקי שיינדמן בילה עם רעייתו רונית במסיבת ריקודים. וגם: מי השיק את השעון המדובר בעולם?
בועות: חתונה צהובה בקרוב - ידיעות אחרונות
https://www.yediot.co.il › articles
שמחה גדולה באופק. דני פדרמן, מבעלי מכבי ת"א בכדורסל ובנו של איש העסקים דייויד פדרמן, הציע נישואים לבת זוגו ב־7 השנים האחרונות מרטין דפני גל.
חזקה מהרוח - ynet
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4886680,00
Nov 30, 2016 · מרטין דפני-גל היא מתקשרת מומחית ידועה בישראל ובארה"ב ורבים מאנשי העסקים והידוענים שכולנו מכירים, לא יעשו שום החלטה בלעדיה. השבוע במסגרת חגיגות ארט-באזל היא מציגה מיצג וירטואלי חדשני שיחמש גם את כולנו בכלים רוחניים לחיים
מרטין דפני גל
https://www.martindafnigal.com
Martin Dafni Gal ... ברוכים הבאים לאתר שלי. אני מרטין דפני גל ואני מתקשרת. בדומה לרובכם גם אני עברתי חינוך לחשיבה רציונלית. גם הוריי לא היו אנשים עם מודעות והכרות ...
מרטין דפני גל - martindafnigal
www.martindafnigal.com
אני מרטין דפני גל ואני מתקשרת. בדומה לרובכם גם אני עברתי חינוך לחשיבה רציונלית. גם הוריי לא היו אנשים עם מודעות והכרות בתחום הרוחני ובאופן זה חונכתי גם אני. אך מהיום שאני זוכרת את עצמי, ידעתי ...
9 שאלות עם דני פדרמן
https://www.karinaonline.co.il › q-a-...
לספקנים אין לי הרבה מה לומר כי להגנתם אני בעצמי הייתי ראש הספקנים עד שלשמחתי ולמזלי הרב נחשפתי לעולמות האלה דרך בת הזוג שלי (מרטין דפני גל).
הלאונג@@@ מסכם שבוע: מי האח"מים שהגיעו לצפות בהופעה של בון ג ...
www.maariv.co.il › business › Lounge
Oct 09, 2015 · דיוויד, דני, מרטין דפני־גל ועירית פדרמן (צילום: אינסטגרם) 1. אייל ולדמן, מייסד ומנכ"ל חברת מלאנוקס, רכש בשבוע שעבר את חברת איזיצ'יפ בעסקת ענק המוערכת ב־811 מיליון דולר.
הלאונג': שיר לשלום | TMI
https://tmi.maariv.co.il/the-lounge/Article-902342
Mar 06, 2022 · השמחה כללה הופעות של ההורים רמי וריטה ובין המברכים נצפו: ליהיא לפיד, מרטין דפני-גל ודני פדרמן, נוני ועמוס מלכא, רנדי ורונן פלד, רני רהב, עופר ורוית נמרודי ועוד.
פדרמן בדרך לחופה! - ONE
https://m.one.co.il › Mobile › Glitch
... נישואין לבת זוגו מרטין דפני גל!! פדרמן, גרוש ואב לשניים, יעמוד בקרוב מתחת לחופה עם מרטין גל, יועצת ומתקשרת לה שתי בנות ואף שתי נכדות!
ONE - מספר 1 בספורט
www.one.co.il › Glitch › 65943
Jun 15, 2019 · החגיגה נמשכת. מספר ימים לאחר שחגג אליפות נוספת עם מכבי תל אביב, דני פדרמן, מי שנחשב לאחד מהאנשים החזקים ביותר במועדון הכי מעוטר בכדורסל הישראלי, הציע נישואין לבת זוגו מרטין דפני גל!!
תגובות לנומרולוגיה קבלית: מה המספרים אומרים ביהדות? - mako
https://www.mako.co.il › nTalkbacks...
רק מרטין דפני גל. האשה שהיא עילוי במספרים ובתורת האותיות ומי שמאמין אשריו אם לא הייתי מכירה אותה אולי גם אני הייתי סקפטית המתקשרת הכי טובה נקודה.
הלאונג@@@ מסכם שבוע: מי האח"מים שהגיעו לצפות בהופעה של …
https://www.maariv.co.il/business/Lounge/Article-501375
Oct 09, 2015 · דיוויד, דני, מרטין דפני־גל ועירית פדרמן (צילום: אינסטגרם) 1. אייל ולדמן, מייסד ומנכ"ל חברת מלאנוקס, רכש בשבוע שעבר את חברת איזיצ'יפ בעסקת ענק המוערכת ב־811 מיליון דולר.
ONE - מספר 1 בספורט
https://www.one.co.il/Glitch/65943/פדרמן-בדרך-לחופה-
Jun 15, 2019 · החגיגה נמשכת. מספר ימים לאחר שחגג אליפות נוספת עם מכבי תל אביב, דני פדרמן, מי שנחשב לאחד מהאנשים החזקים ביותר במועדון הכי מעוטר בכדורסל הישראלי, הציע נישואין לבת זוגו מרטין דפני גל!!
חזקה מהרוח - ynet
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4886680,00.html
Dec 01, 2016 · מרטין דפני-גל היא מתקשרת מומחית ידועה בישראל ובארה"ב ורבים מאנשי העסקים והידוענים שכולנו מכירים, לא יעשו שום החלטה בלעדיה. השבוע במסגרת חגיגות ארט-באזל היא מציגה מיצג וירטואלי חדשני שיחמש גם את כולנו בכלים רוחניים לחיים
קרינה - שנה אחרי שאמא שלי נפטרה, האחים שלי החליטו ללכת...
https://www.facebook.com › posts
כשיצאנו מהמתקשרת, מרטין דפני גל הבנתי שכל מי שאני מכירה חייב לשמוע מה קרה אצלה בבית.מאותו רגע לא הפסקתי לספר ולשתף על השאלות והתשובות שהחוויה הזו העניקה לי ...
מרטין דפני גל - YouTube
https://www.youtube.com › channel
AboutPressCopyrightContact usCreatorsAdvertiseDevelopersTermsPrivacyPolicy & SafetyHow YouTube worksTest new features. © 2022 Google LLC ...
הלאונג': שיר לשלום | TMI
tmi.maariv.co.il › the-lounge › Article-902342
Mar 06, 2022 · השמחה כללה הופעות של ההורים רמי וריטה ובין המברכים נצפו: ליהיא לפיד, מרטין דפני-גל ודני פדרמן, נוני ועמוס מלכא, רנדי ורונן פלד, רני רהב, עופר ורוית נמרודי ועוד.
חזקה מהרוח - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › תרבות
מרטין דפני-גל היא מתקשרת מומחית ידועה בישראל ובארה"ב ורבים מאנשי העסקים והידוענים שכולנו מכירים, לא יעשו שום החלטה בלעדיה.