חיפשת:

מקרר משרדי שקוף

מקרר שתייה, מקרר דלת שקופה - קירור ניסים
https://www.kirurnisim.co.il/מקררי-דלת-זכוכית
במידה שאתם מעוניינים להעמיד את המקרר בחזית החנות, ניתן לרכוש מקרר דלת זכוכית, דרכו ניתן לראות את תכולתו ולבחור את השתייה הרצויה. כמו כן, אם מדובר בדוכן או קיוסק או כל חנות בה ללקוחות יש גישה למקרר, ניתן לרכוש מקרר פתוח ללא דלת, והקור יישמר ללא פגע, או גם כן דלת זכוכית או דלת הזזה.
מקררים משרדיים | מקרר למשרד - מחסני חשמל
https://www.payngo.co.il › appliances
מקרר משרדי קטן מיני בר חסכוני בחשמל, מגיע במגוון עיצובים, של החברות המובילום ... מקרר ביתי/משרדי 109 ליטר Normande KL-130bc ... מגירה שקופה בנפח 8 ליטר.
מקררים משרדיים בלאסטפרייס - LastPrice
https://www.lastprice.co.il › חשמל › מ...
מקרר משרדי מקפיא עליון 88 ליטר Skyworth ‎SRS-90DT ... מקרר משרדי 80 ליטר Fujicom ‎FJDF120. FUJICOM פוג'יקום ... מקרר משרדי דלת שקופה 40 ליטר Landers ‎BCH40C.
מקררים - סוג: מקרר דלת שקופה - הקונטיינר מהיצרן לצרכן ,מוצרי חשמל ...
https://www.hacontainer.co.il › 1274...
תמיכה ושירות: office@hacontainer.co.il תשלומים ונושאים כספיים: ksafimha@gmail.com. כתובת החנות: בנימין מטודלה 30 (שיכון דן), תל אביב.
מקררים ‏מקרר מיני / משרדי - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-fridge&db...
מקפיא תחתון - במקרר זה המקפיא נמצא בחלקו התחתון של המקרר, כך אין צורך להתכופף על מנת להגיע למדפים הנמוכים של תא הקירור. במקררים אלה המקפיא גדול יותר, לפעמים גם על חשבון תא הקירור. דלת ליד דלת - (SBS) במקרר זה המקפיא נמצא בצד שמאל ואילו תא הקירור נמצא בצד ימין.
זוהר מקררים | מקררים מסחריים | מקררים ביתיים
https://www.zohar-mekarerim.co.il/מקררים-ביתיים.html
מקרר ‏משרדי שקוף. רוחב 47.5 עומק 45.6 גובה 82.5. מחיר מבצע - 899 ש"ח. מקרר ‏נאון 475. רוחב 70 עומק 64 גובה 180. מחיר מבצע - 1699 ש"ח. מקפיא דלת זכוכית . 053-9370061 050-9008052. רח' שדרות הר ציון 23 ת"א.
מקררים ‏מקרר מיני / משרדי - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › ... › מקררים
מקרר שחור משרדי מיני בר , דלת שקופה , בצבע שחור. הוסף למועדפים. הוסף להשוואת דגמים. מחיר: 1,800 ₪ ...
מקרר דלת זכוכית שקופה | מילוא קירור - מקררים עם דלתות ...
https://www.milo.co.il/product_cat/מקררים-עם-דלת-זכוכית
מקרר דלת זכוכית שקופה מחיר משתלם במיוחד רק במילוא קירור. הייעוץ המקצועי של צוות “מילוא קירור חיפה בע”מ” הוא זה שיאפשר לכם לקבל את כל ההחלטות הטובות ביותר לטובת העסק שלכם, וזו הדרך האידאלית לבחור מקרר עוצמתי שיתאים לצרכים המקצועיים שלכם.
מקרר משרדי קונים רק בוואלה שופס - קניות ללא ספקות | Walla Shops
https://www.wallashops.co.il › מקרר-מ...
מקרר משרדי ויטרינה 90 ליטר SERVICE דגם BC129G , , large ... מקרר משרדי מולר 96 ליטר De Frost עם חזית שקופה ותאורה פנימית בגימור שחור דגם ML130G.
מקרר משרדי: מגוון מקררים משרדיים של המותגים המובילים ...
https://www.kreizman.co.il/product-category/fridge/refrigerator/מקרר-משרדי
מקרר משרדי: מגוון מקררים משרדיים של המותגים המובילים! | קרייזמן חשמל.
מקרר ג'נרל GENERAL דגם BC90 משרדי זכוכית שקופה - ליאור מוצרי ...
https://www.lior-electric.co.il › product
מקרר משרדי (דלת זכוכית שקופה). מערכת הפשרה ידנית De-Frost חסכוני ושקט במיוחד. מדרג אקלים טרופי. בורר טמפ' מכאני. מדף רשת בתא הקירור. רגליות ייצוב מתכווננות.
מיני בר שקוף - לנדרס מקררים קטנים
https://www.landers.co.il › מיני-בר-שקוף
מיני בר שקוף - לנדרס הכי גדולים במקררים קטנים - מקררי יין, מקררים לרכב ומקררים למשרד. להמלצות וטיפים נוספים, כנסו לבלוג שלנו.
מקררים למשרד ולבית - מקרר משרדי - לנדרס מקררים קטנים ...
https://www.landers.co.il/product-category/מקררים-למשרד-ולבית
מקררים למשרד ולבית - מקרר משרדי - לנדרס מקררים קטנים - מקרר משרדי. חברת לנדרס טריידינג בע"מ היא החברה הוותיקה ביותר הפועלת בשוק המקררים הקטנים בישראל והודות לניסיון הרב שנרכש בחברה, יכולים אנשי המקצוע המומחים לספק לכם מענה לכל השאלות.
מקרר משרדי קונים רק בוואלה שופס - קניות ללא ספקות | Walla ...
https://www.wallashops.co.il/מוצרי-חשמל/מקררים-ומקפיאים/מקרר...
מקרר ללא מקפיא 98 ליטר חזית שקופה , כולל תאורה פנימית הפועל באמצעות מדחס , מתאים לתצוגה , למשקאות בירות ועוד מבית Landers דגם SC98. מקרר ללא מקפיא 98 ליטר חזית שקופה , כולל תאורה פנימית ... מקרר 98 ליטר חזית שקופה. כולל תאורה פנימית,פועל באמצעות מדחס, מתאים לתצוגה, למשקאות, בירות ועוד.
מקררים ‏שקוף - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-fridge&db510105=3843145
מקפיא תחתון - במקרר זה המקפיא נמצא בחלקו התחתון של המקרר, כך אין צורך להתכופף על מנת להגיע למדפים הנמוכים של תא הקירור. במקררים אלה המקפיא גדול יותר, לפעמים גם על חשבון תא הקירור. דלת ליד דלת - (SBS) במקרר זה המקפיא נמצא בצד שמאל ואילו תא הקירור נמצא בצד ימין.
לנדרס מקררים קטנים למשרד לבית ולעסק
https://www.landers.co.il
מקרר יין קטן המיועד לאחסון 8 בקבוקי יין אדום ולבן. ניתן לאחסן במקרר 8 בקבוקים בשכיבה או לחלופין 4 בקבוקים בשכיבה ו 4 בעמידה.
מקרר משרדי דלת שקופה מבית MASIMO מסימו דגם MS-1301BG
https://www.netoneto.co.il › product
מקרר משרדי דלת שקופה מבית MASIMO מסימו דגם MS-1301BG. קירור ברמה גבוהה שיטת הפשרה D-FROST מערכת הפעלה שקטה וחסכונית במיוחד דירוג אקלים T מתאים במיוחד לתנאי ...
מחסני חשמל - מקררים משרדיים | מקרר למשרד
https://www.payngo.co.il/appliances/home...
מקרר וטרינה גולד ליין BC 140GS Gold Line. • דלת זכוכית כפולה – בידוד מלא. • מפסק תאורה. • תאורה פנימית רחבה בגוון לבן. • מגירה שקופה בנפח 8 ליטר. • מדפי זכוכית נשלפים. • מתקן נירוסטה לבקבוקי יין. אזל מהמלאי. הוסף לסל.