מבוא להיסטוריה / דף עבודה מס' 1 מקיף א' אשדוד התשס'ד
www.orianit1.edu-negev.gov.il/nofimrh/sites/homepage/kitati/regFiles/מבוא...מבוא להיסטוריה / דף עבודה מס' 1 מקיף א' אשדוד התשס'ד. מקיף א' אשדוד התשע"ב. לפניכם שני משפטים . ציינוליד כל אחד מהם , האם המשפט בעל חשיבות היסטורית או לא . א . המלך נשא אישה יפה ___________________. ב. בשנת 1960 הייתה רעידת אדמה קשה באגדיר . אלפי אנשים מתו _____________________.
מקורות הסטוריים - מירי
sites.google.com › a › rpשוטטו באתר. מצאו חמישה מקורות היסטוריים כתובים וחמישה מקורות היסטוריים לא כתובים. הכינו מצגת בה ת רשמו את שם המקור ו הדביקו את תמונתו במצגת . 6. בחרו במקור היסטורי כתוב ומקור היסטורי לא כתוב. לכל...
תימור היקניבורפכ הדוהי - Edu
meyda.education.gov.il › files › Curriculum65 תימור היקניבורפכ הדוהי תוידותמ תועצה תויוליעפ ןיחומ רועיס — החיתפ ליגרת םינייפאמה תא הליכמה העובק תינבת ךמס לע ותוא ןוחבל שיש ירוטסיה עוריא אוה דרמ
מקור היסטורי - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מקור...המקורות העיקריים המשמשים היסטוריונים על מנת לכתוב את ההיסטוריה הם מקורות כתובים, אשר הועתקו לאורך הדורות במנזרים או במפעלי העתקה ...
תימור היקניבורפכ הדוהי - Edu
meyda.education.gov.il/files/Curriculum/six/historyimudfinal6378.pdf69 תימור היקניבורפכ הדוהי "םיחא תמחלמ" — ירוטסיה גשומ חותינ.146-145 ‘מע — א"ת ,240-239 ‘מע — תולעמ ,185-181 ‘מע — ח"טמ :עדימ תורוקמ
hofesh: מקורות היסטוריים ב': חברה וכלכלה - בורגנות ...
https://hofesh1.blogspot.com/2018/02/blog-post_3.htmlhofesh: מקורות היסטוריים ב': חברה וכלכלה - בורגנות, קפיטליזם וביטוייה הרעיוניים.
מקור היסטורי – קלאס – שיתוף שיעורים
www.class.org.il › class › מקור-היסטוריסיכום (5 דק') בשיעור זה הכרנו את המונח “מקור היסטורי” – למדנו למה הוא משמש ואילו סוגים שונים של מקורות היסטוריים קיימים. ראינו כיצד ניתן להוציא מידע מתוך המקור כדי להכיר את התקופה ההיסטורית ולבסוף התנסנו בעצמנו בניתוח מקור כתוב.
כלים לניתוח מקורות היסטורים - מאגר מידע - מטח
http://toldotofakim.cet.ac.il › ShowIt...שורה של כלים המקלים על המורה בשילוב מקורות שונים בשיעורי ההיסטוריה. הפריטים הוכנו להשתלמות מורים להיסטוריה בחט"ב ... שלבים בניתוח מפה היסטורית לקריאה נוספת:
מקור היסטורי - קלאס – שיתוף שיעורים
https://www.class.org.il › class › מקור-...התלמידים יחשפו לסוגים שונים של מקורות היסטוריים ... קבצים וחומרי עזר. https://www.class.org.il/wp-content/uploads/2019/01/מצגת-מקורות-היסטוריים.ppt
מקורות לא כתובים
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › homepageמקורות היסטוריים. ניתן לחלק את המקורות ההיסטוריים על-פי שתי חלוקות. מקורות כתובים. מסמך ,אגרת ,ספרים, מגילה. יומן שירים ,ציורי קיר כתובות. מקורות לא כתובים.
הוראת היסטוריה עתירת חשיבה/ הבלוג של ד"ר גדי ראונר/gadirauner ...
tchnghistory.blogspot.com › 2014 › 12חשיבה השוואתית – בין מקורות היסטוריים שונים. חשיבה אנליטית – ניתוח מקורות היסטוריים וגזירת עמדות וגישות של הכותבים מתוכו. מטרות ערכיות. התלמידים ינקטו עמדה אל מול המאורעות – הנקיטה באלימות, המדיניות השלטונית כלפי האוכלוסייה ומקומו של היחיד בחברה ותפקידו בשינוי חברתי.
מקורות הסטוריים - מירי - Google Sites
https://sites.google.com › hstwryhמצאו חמישה מקורות היסטוריים כתובים וחמישה מקורות היסטוריים לא כתובים. הכינו מצגת בה תרשמו את שם המקור והדביקו את תמונתו במצגת .
מקור היסטורי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מקור_היסטורימקור היסטורי – קלאס – שיתוף שיעורים
https://www.class.org.il/class/מקור-היסטוריסיכום (5 דק') בשיעור זה הכרנו את המונח “מקור היסטורי” – למדנו למה הוא משמש ואילו סוגים שונים של מקורות היסטוריים קיימים. ראינו כיצד ניתן להוציא מידע מתוך המקור כדי להכיר את התקופה ההיסטורית ולבסוף התנסנו בעצמנו בניתוח מקור כתוב.
מקורות הסטוריים - מירי
https://sites.google.com/a/rp.tzafonet.org.il/viki999/home/hstwryh/mqwrwt-hstwryymשוטטו באתר. מצאו חמישה מקורות היסטוריים כתובים וחמישה מקורות היסטוריים לא כתובים. הכינו מצגת בה ת רשמו את שם המקור ו הדביקו את תמונתו במצגת . 6. …
מקור היסטורי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מקור_היסטוריסוגי מקורות
הפלישה לנורמנדי 1944 – תובנות היסטוריות | רגעים היסטוריים
www.historicalmoments2.com/הפלישה-לנורמנדי-1944-תובנות...כלים לניתוח מקורות היסטורים - CET
toldotofakim.cet.ac.il › ShowItemצפיות: 45066. שורה של כלים המקלים על המורה בשילוב מקורות שונים בשיעורי ההיסטוריה. הפריטים הוכנו להשתלמות מורים להיסטוריה בחט"ב (תשע"ב) שנערכה במטח. כל הזכויות שמורות למטח. הפריטים בארגז הכלים מאפשרים למורה לשלב מקורות מגוונים בשיעור ולנתח אותם עם תלמידיו לעומק. ניתן לגזור ...
מקורות היסטוריים by אורנה צור on Genially
https://view.genial.ly › interactive-content-"מקורות היסטוריים". מיומנות שאילת שאלות הרחבה. רשות העתיקות. הספרייה הלאומית. הבה נצא לדרך ונחקור את העבר... נתחיל פה. מצגת מקורות היסטוריים.
מקורות היסטוריים - כיתה / מיקצוע לשיכפול
https://sites.google.com/a/meona.tzafonet.org.il/heshbonv/history/whathis/histwhat5. היכנסו לאתר רשות העתיקות.שוטטו באתר. מצאו חמישה מקורות היסטוריים כתובים וחמישה מקורות היסטוריים לא כתובים.רשמו את שם המקור והדביקו את תמונתו.. 6. בחרו במקור היסטורי כתוב ומקור היסטורי לא כתוב.
מקורות היסטוריים - כיתה / מיקצוע לשיכפול
sites.google.com › a › meonaמצאו חמישה מקורות היסטוריים כתובים וחמישה מקורות היסטוריים לא כתובים. רשמו את שם המקור והדביקו את תמונתו. 6. בחרו במקור היסטורי כתוב ומקור היסטורי לא כתוב. בחרו במשימה אחת בלבד . א.
למה חשוב ללמוד היסטוריה
https://mbakodesh.org.il › uploads › 2020/10 › מה...תיעוד היסטורי הוא בדרך כלל מעשה ידי אדם . •. "ע. פ התיעוד ניתן ללמוד על האנושות ולקבל תמונה על עברה . •. ככל שישנם יותר מקורות היסטוריים.
כלים לניתוח מקורות היסטורים - CET
https://toldotofakim.cet.ac.il/ShowItem.aspx?ItemID=f5a4daf3-734f-43b1-a437-a56c0a...צפיות: 45066. שורה של כלים המקלים על המורה בשילוב מקורות שונים בשיעורי ההיסטוריה. הפריטים הוכנו להשתלמות מורים להיסטוריה בחט"ב (תשע"ב) שנערכה במטח. כל הזכויות שמורות למטח. הפריטים בארגז הכלים מאפשרים למורה לשלב מקורות מגוונים בשיעור ולנתח אותם עם תלמידיו לעומק. ניתן לגזור ...
הוראת היסטוריה עתירת חשיבה/ הבלוג של ד"ר גדי ראונר ...
https://tchnghistory.blogspot.com/2014/12/blog-post.htmlחשיבה השוואתית – בין מקורות היסטוריים שונים. חשיבה אנליטית – ניתוח מקורות היסטוריים וגזירת עמדות וגישות של הכותבים מתוכו. מטרות ערכיות. התלמידים ינקטו עמדה אל מול המאורעות – הנקיטה באלימות, המדיניות השלטונית כלפי האוכלוסייה ומקומו של היחיד בחברה ותפקידו בשינוי חברתי.
סוגי מקורות היסטוריים - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › files › pop › reco...מהו אירוע היסטורי ? עבודת ההיסטוריון – מקורות; הבחנה בין מקורות כתובים ולא כתובים, ראשוניים ומשניים; ציר הזמן ההיסטורי; מדוע ללמוד היסטוריה ?