חיפשת:

מקומות על שם קולומבוס

סביליה בעקבות קולומבוס - ספרד - מסע אחר
https://www.masa.co.il › ... › כתבות
עיון מהיר באטלס מגלה לפחות 69 מקומות שנקראים על שמו של כריסטופר קולומבוס. ביניהם יש מדינות, ערים, כפרים, הרים, שמורות טבע, אגמים ועוד ועוד.
כריסטופר קולומבוס בראי ההיסטוריה | גילי חסקין – מדריך טיולים
www.gilihaskin.com › כריסטופר
על רקע חגיגות יום קולומבוס, שצוין באמצע אוקטובר, התרחשו שורה של מעשי ונדליזם במקומות שונים ברחבי ארצות הברית. בדטרויט התכנסה קבוצת מפגינים מסביב לאחד מפסליו של קולומבוס, עטפה אותו בסדין לבן וקראה להסירו. בבולטימור הושחת פסלו של קולומבוס, העתיק ביותר במדינה, ובעיר לונג בראנץ' בניו ג'רזי חתמו תושבים על עצומה הקוראת להסרת אחד מפסליו של קולומבוס בעיר.
Columbus Circle | מה לעשות בניו יורק | אטרקציות בניו יורק ...
https://www.gony.co.il/place/columbus-circle
האיזור של הכיכר נקרא על שמה, באפר ווסט של מנהטן, והוא מאוד אטרקטיבי מבחינת מסעדות, מקומות בילוי וקניות, בתי קפה, ברים, לינקולן סנטר, סנטרל פארק ומוזיאון הטבע שבתוכו. מלבד שכונות דאונטאון זו שכונה שאני ממליצה לשהות בה. בית מלון שאני אישית אוהבת הוא Trump, ו לחצו כאן לרשימה בתי ...
Christopher Columbus' First Letter / תעודה: מכתב …
https://www.jstor.org/stable/23436248
גואנאהני, קראתי על שם מושיענו המבורך (סאן סלוואדור), אשר בעזרתו הגעתי לאי זה ולאיים האחרים; גם לאלה הענקתי שמות, בצוותי שהאחד ייקרא סנטה מריה דה לה
כריסטופר קולומבוס : 1451-1506
https://lib.cet.ac.il › pages › item
על כריסטופר קולומבוס, שהתבסס על ההנחה שהעולם הוא עגול, והפליג מערבה כדי להגיע ... קיומו של חצי הכדור המזרחי, בדיוק כשם שהאירופים לא ידעו על קיום הילידים שם.
אצטדיון קולומבוס קרו הישן – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אצטדיון
האצטדיון מכיל 19,968 מקומות ישיבה (לאירועים והופעות התפוסה יכולה להגיע גם ל-30,000). האצטדיון נקרא בעבר על שם חברת מפרה ביטוח ה ספרדית מ מדריד , לאחר שהחברה חתמה על הסכם חסות עם המועדון שהוכרז ב- 3 ...
Columbus Circle | מה לעשות בניו יורק | אטרקציות בניו יורק ...
www.gony.co.il › place › columbus-circle
Columbus Circle – קולומבוס סירקל היא כיכר הנקראת על שם כריסטופר קולומבוס, במרכזה פסל שיש של קולומבוס, מזרקות מים, צמחיה וספסלים. האיזור של הכיכר נקרא על שמה, באפר ווסט של מנהטן, והוא מאוד אטרקטיבי מבחינת מסעדות, מקומות בילוי וקניות, בתי קפה, ברים, לינקולן סנטר, סנטרל פארק ומוזיאון הטבע שבתוכו. מלבד שכונות דאונטאון זו שכונה שאני ממליצה לשהות בה.
כריסטופר קולומבוס - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › כריס...
כריסטופר קולומבוס (בעברית השתרש השם באנגלית - Christopher Columbus; בלטינית: Christophorus Columbus, באיטלקית: Cristoforo Colombo, בספרדית: Cristóbal Colón ...
גילוי יבשת אמריקה
www.damada.co.il/topics/explorers/db/america/america.shtml?item=america
לאחר מכן, במאה ה-10, המשיכו הוויקינגים לחקור את צפון-אמריקה והקימו מחנה באזור שכינו אותו וִוינְלַנְד (Vinland) שיש המזהים אותו בנְיוּפַאונְדְלֵנְד או אף דרומה משם בניו-אִינְגְלַנְד. החורפים הקשים מנשוא בגרינלנד גרמו לעזיבת חלק מהמתיישבים החדשים.
ניו יורק - פארק קולומבוס, גשרים וצ'ינה טאון - מה יש לך ...
https://gveret-levin.com/2011/07/26/ניו-יורק-פארק-קולומבוס...
Jul 26, 2011 · מקומות רבים בארה"ב נקראים על שמו: בירת מדינת אוהיו היא קולומבוס ובירת קרוליינה הדרומית היא קולומביה. המחוז בו שוכנת וושינגטון הבירה נקרא גם הוא מחוז קולמביה.
ניו יורק - פארק קולומבוס, גשרים וצ'ינה טאון - מה יש לך גברת לוין?
gveret-levin.com › 2011/07/26 › ניו-יורק
Jul 26, 2011 · ככה סגרנו מעגל, ביחד עם כריסטופר קולמבוס. עד יום מותו היה קולומבוס משוכנע כי גילה נתיב ימי להודו, עקב כך הוא קרא לילידי האיים שגילה "אינדיאנים", כלומר הודים. מקומות רבים בארה"ב נקראים על שמו: בירת מדינת אוהיו היא קולומבוס ובירת קרוליינה הדרומית היא קולומביה. המחוז בו שוכנת וושינגטון הבירה נקרא גם הוא מחוז קולמביה.
כריסטופר קולומבוס – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › כריסטופר
ב-11 במאי 1502, בעת מסעו הרביעי, דרך קולומבוס לראשונה על אדמת מרכז אמריקה, שם הוא מצא את פולי הקקאו. תחילה הגיע להונדורס, אחר כך סייר בקוסטה ריקה ומשם המשיך לפנמה.
טעותו של קולומבוס - CET
https://lib.cet.ac.il/Pages/item.asp?item=10635
החל מאמצע המאה ה-15, נולד הרעיון לחפש נתיב ישיר ל'הודו', כש 'הודו' היתה שם כללי למזרח הרחוק, מקור התבלינים. אמונתו של קולומבוס שמבצע כזה הוא אפשרי, היתה מבוססת על כמה טעויות קולוסאליות. הוא טעה בחישוב היקף כדור-הארץ, טעה&nbsp ...
Hyatt Place Columbus Worthington החל מ ₪369 (₪̶4̶7̶5̶ ...
https://www.he.kayak.com › Columb...
משווים מחירים ומוצאים את הדיל הטוב ביותר עבור Hyatt Place Columbus Worthington בקולומבוס (אוהיו) ... בעילום שם, 2016 יוני 28 ... הצג עוד מקומות אירוח סמוכים.
גילוי יבשת אמריקה
www.damada.co.il › topics › explorers
קולומבוס הגה תוכנית להגיע לדרום-מזרח אסיה בדרך הים על-ידי שייט מערבה. הוא תכנן להקים עיר מושבה בחוף אליו יגיע ומשם לנהל את המסחר העשיר באוצרות. פורטוגל, ספרד וגם אנגליה היו המדינות שהיו בעיקר מעוניינות בפריצת נתיב-ימי חדש לדרום-מזרח אסיה. פורטוגל במיוחד היוותה מוקד לפעילות ימית ענפה. קולומבוס שהגיע לחופי פורטוגל לאחר שספינתו טבעה החליט להשתקע בה.
מסעותיו הנוספים של קולומבוס לאמריקה | גילי חסקין – מדריך טיולים
https://www.gilihaskin.com › מסעותיו-...
המסע השני נועד בראש ובראשונה להקים שם התיישבות. עוד לפני צאתו לדרך קיבל קולומבוס תואר של מושל ומשנה למלך באיים החדשים. היה בכך חזרה על תקדים פורטוגלי.
קולומבוס גילה את העולם החדש ... אז למה אמריקה לא נקראת על שמו?
https://ramat-hasharon.muni.il › קולומ...
כריסטופר קולומבוס ידוע בהפלגתו המפורסמת ​​בשנת 1492 אל עבר העולם החדש, אז למה ... השם אמריקה היה מושרש היטב בסוף שנות ה -1500, אמנם, מתן שמות לאדמה חדשה הוא ...
כריסטופר קולומבוס – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/כריסטופר_קולומבוס
סביליה בעקבות קולומבוס - ספרד - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/סביליה-בעקבות-קולומבוס
בעיר סביליה, נמל המוצא של מסעו הגדול, זוכה כריסטופר קולומבוס, האירופי הראשון שהפליג לאמריקה, בכבוד מלכים ספרד בית
רשימת מקומות על שם כריסטופר קולומבוס - List of places named for ...
https://he.isecosmetic.com › wiki › Li...
מספר מקומות, בעיקר בחצי הכדור המערבי, נקראו על שם כריסטופר קולומבוס , המסע שהיה האירופי הראשון שהפך את העולם החדש למוכר לרוב האירופאים. .
גילוי יבשת אמריקה
http://www.damada.co.il › america
למן ההתחלה נמשך קולומבוס למסעות בים ולגילוי מקומות חדשים. ... הוא עבר לגור בליסבון, בירת פורטוגל, בעקבות אחיו שהועסק שם כשרטט מפות. שם הוא התברג בקהיליית ...
ביוגרפיה של Christopher Columbus - JewAge
https://www.jewage.org › wiki › Arti...
כריסטופר קולומבוס (בלטינית: Christophorus Columbus, באיטלקית: Cristoforo ... מקורות הספינה הטרופה בנה הצוות מחסה על האי וקולומבוס הציע שכמה יישארו שם להמתין ...
סביליה בעקבות קולומבוס - ספרד - מסע אחר
www.masa.co.il › article › סביליה-בעקבות
עיון מהיר באטלס מגלה לפחות 69 מקומות שנקראים על שמו של כריסטופר קולומבוס. ביניהם יש מדינות, ערים, כפרים, הרים, שמורות טבע, אגמים ועוד ועוד. בעיר סביליה, נמל המוצא של מסעו הגדול, זוכה כריסטופר קולומבוס, או קריסטובל קולון, האירופי הראשון שהפליג לאמריקה, בכבוד מלכים. שדרות רחבות, בתי מלון ומסעדות קרויים על שמו.
אצטדיון קולומבוס קרו החדש – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אצטדיון_קולומבוס_קרו_החדש
אצטדיון קולומבוס קרו החדשNew Crew Stadium. כתובת. דרך קולומבוס קרו 96 (96 Columbus Crew Way) מיקום. ארצות הברית. קולומבוס, אוהיו, ארצות הברית. קואורדינטות. 39°58′06″N 83°01′02″W.
ארבע מסעותיו של כריסטופר קולומבוס - מַדָעֵי הָרוּחַ - 2022
https://iw.fusedlearning.com/four-voyages-christopher-columbus
כריסטופר קולומבוס בראי ההיסטוריה | גילי חסקין – מדריך טיולים
https://www.gilihaskin.com/כריסטופר-קולומבוס-בראי-ההיסטוריה
קולומבוס מת בווידוליד, ללא תהילה. ארון הקבורה של קולומבוס בקתדרלה של סביליה. באדיבות Wikipedia. לא די שמלכי ספרד ביטלו את המונופול שאותו הבטיחו, הם גם שללו ממנו את התואר שנתנו לו אחרי המסע הראשון – "אדמירל האוקיאנוסים ומשנה למלך" בכל האיים והיבשות שהתגלו.