חיפשת:

מקומות לשבת ברעננה

10 הכי טובות: מסעדות ברעננה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1891686...
לאכול ברעננה, ישראל: ראה 2,523 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 81 רעננה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
שבת חתן במלון | מיטב המקומות לחגיגת שבת חתן | מקומות מיוחדים ...
www.hafakot.co.il › place › מקום-לשבתות
פורטל מקומות מיוחדים לאירועים מזמין אתכם לחגוג שבת חתן במלון. אצלנו תוכלו למצוא את מיטב המקומות לחגיגות בלתי נשכחות במחירים משתלמים ושירותים מפנקים
נקודות עניין - מקום לפיקניק - טיולי
www.tiuli.com › points-of-interest
אפליקציית טיולי. מעיינות בארץ. מעיינות בצפון. אילת עם הילדים. מקומות לפיקניק. נקודות חן ל-4x4. נקודות הקפה היפות בישראל. טיולים בהר הנגב. צימרים בצפון.
מה קורה ברעננה? שני מקומות לוהטים נפתחים בעיר המנומנמת
https://www.mako.co.il/food-restaurants/restaurant...
Jul 22, 2015 · שני מקומות לוהטים נפתחים בעיר המנומנמת בראסרי בשרים כשר ובר יין וטאפאס כשר גם הוא נפתחים ברעננה ומציעים אלטרנטיבה בועטת ואיכותית לשקט והשלווה המקומיים, או לנסיעה לילית לתל אביב.
מסעדות ברעננה: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
חיפשת מסעדות ברעננה? עכשיו מצאת: כנסו ROL ובחרו מסעדה ברעננה מתוך רשימת מסעדות מומלצות ברעננה, בקלות ובמהירות. בואו להתרשם מהתפריטים, סוגי הכשרות ומידע על ...
משלוחי אוכל ברעננה - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › raanana
משלוחי אוכל ברעננה - תפריט משלוחים של אוכל ברעננה. ... כאחת הערים הגדולות בשרון, רעננה היא עיר של עבודה, משפחה ובילויים.... יש בה קניונים, חנויות, בתי קפה, ...
7 מסעדות משפחתיות מדליקות במרכז השרון או: איפה לאכול בין הוד ...
https://hitrashmut.co.il › 6-מסעדות-מש...
ללא ספק אחת המסעדות המשפחתיות ששוות ביקור בין רעננה לחדרה. ... אפשר לשבת בניחותא, אפשר גם לקחת בפיתה ולנסוע… הגענו לטעום. להזמנות התקשרו: 0723948605.
אטרקציות במרכז - טיולי
www.tiuli.com › attractions
340 אטרקציות במרכז - פעילויות לילדים ולכל המשפחה. הצג במפה. סינון תוצאות 1. אטרקציות בטבע, פיינטבול / לייזר טאג, אטרקציות לקבוצות ואירועים, טיולי ג'יפים, טרקטורונים/ קרטינג/ רייזרים, סיורים.
מסעדות, ברים והופעות: יוצא לדרך פרויקט חצר השוק ברעננה - צומת ...
https://www.tzomet-ran.co.il › culture
המתחם ייבנה באיזור רחוק השוק ויכלול מגוון רחב של מקומות בילוי. ... הלקוחות יוכלו לרדת לרחוב, לשבת באוויר הפתוח וזה מתחבר גם לתקופת הקורונה ...
מקום בלב רעננה - מקום קטן לאירועים ברעננה
https://www.mekomot-eruim.co.il/showatt.php?attid=3215
מתחם האירוח מקום בלב רעננה מעמיד לרשותכם מספר מתחמי אירוח: גן בוסטני, בית קפה, גלריה גדולה ובתי אבן עתיקים. ניתן לקיים אירועים ה חל מ- 20 איש ועד 170 אורחים . המקום פועל לאורך כל ימות השבוע, הן במסגרת אירועי בוקר-צהריים והן במסגרת אירועי ערב. חדש במקום בלב - מטבח כשר. יצירת קשר.
בר בת מצווה | במקומות / אולמות אולם אירועים | ברעננה
https://www.barbatmitzva.co.il/places-events-event-halls/?settlement=279
נועל’ה – רעננה. נועל'ה, אולם לאירועי בר/בת מצווה ברעננה, מזמין אתכם ליהנות מפתרונות אירוח מגוונים המותאמים לאירועי צהריים או ערב מפנקים ומרגשים. טלפון: 052-9127314 למידע מורחב לחץ כאן. 1 2.
מה קורה ברעננה? שני מקומות לוהטים נפתחים בעיר המנומנמת
www.mako.co.il › food-restaurants › restaurant-news
Jul 22, 2015 · Created with Sketch. בקרוב ברעננה, הדמיה של בראסרי קזן | צילום: סטודיו דן טרוים, יחסי ציבור . בעוד ברמת השרון והוד השרון חוגגים בשנה האחרונה עם שלל מקומות חדשים לשבת ולאכול בהם, דווקא השכנה הגדולה רעננה נותרה מעט מאחור.
כפר סבא, רעננה והסביבה - מסלולים, אטרקציות, מסעדות וקמפינג בכפר ...
https://www.tiuli.com › ... › השרון
אתר טיולי מציע מאות מסלולי טיול למשפחות, לקבוצות, לזוגות וליחידים - הסברים, מפות, פורום טיולים פעיל וכל מה שחשוב לדעת לפני שיוצאים לטייל, במרחק לחיצה.
אטרקציות ברעננה - איזי
https://easy.co.il › ... › אטרקציות
1# באטרקציות ברעננה. פארק רעננה 9.5. 15 ק"מ. פארק רעננה. גנים ופארקים. דרך ירושלים 7, רעננה. פתוח. "כיף גם עם ילד בן שנה". 1000+ ביקורות. 929 ביקרו פה החודש.
זמני היום ברעננה | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il/calendar/timesday?place=רעננה
Dec 10, 2021 · מקומות אחרונים לשבת בירושלים! זה הזמן לתפוס מקומות לשבת פרשת ויחי בירושלים. שבת חווייתית ומרוממת עם הרב שמואל והרבנית טובה אליהו והרב אורי שרקי - הצטרפו אלינו!
10 הכי טובות: מסעדות ברעננה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
לאכול ברעננה, ישראל: ראה 2525 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 81 רעננה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
זמני היום ברעננה | אתר ישיבה
www.yeshiva.org.il › calendar › timesday
Dec 10, 2021 · זמני היום בלוח השנה הפופולרי של אתר ישיבה. אפשר לצפות כאן בכל זמני היום הרלוונטים, החל מעלות השחר, הנץ החמה וזמני סוף קריאת שמע וסוף זמן תפילה, ועד זמן חצות היום והלילה, זמן פלג המנחה, שקיעה וצאת הכוכבים.
בני נוער מתלוננים על חוסר מקומות בילוי בעיר: "אם יש משהו ...
www.tzomet-ran.co.il › news › 17606
Jun 26, 2018 · אין מה לעשות פה, אולי ללכת לבית של איזה חבר, לשבת לשתות ולעשן ולחתוך הביתה. אם יש משהו לעשות אז זה בדוק לא ברעננה. הייתי רוצה לראות יותר פאבים, עוד קולנוע, מקומות לצאת אליהם, חיי לילה מפותחים.
מקום לשבתות חתן | מגוון מקומות יחודיים לשבת חתן | מקומות ...
www.hafakot.co.il › place › מקום-לשבתות-חתן
מקום לשבתות חתן יכול להיות גם צימר, וילה, אורחן וכל מקום שניתן ללון בו. אז אם עד היום היית מקובע על מקומות ספציפיים, ברשימה למעלה ניתן למצוא מגוון מקומות שונים שיתאימו לכל אופי חגיגה.
מקום לשבתות חתן | מגוון מקומות יחודיים לשבת חתן | מקומות ...
https://www.hafakot.co.il/place/מקום-לשבתות-חתן
כדי לעזור לך לבחור נכון, פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" יצר רשימת מקומות בה ניתן למצוא את המקומות הייחודיים ביותר בארץ אשר יגשימו את אירוע שבת החתן שלך בדיוק כמו שדמיינת. כלל המקומות עומדים בסטנדרטים הכי גבוהים בכל הפרמטרים כך שהאירוע שלך יהיה בידיים המקצועיות והמנוסות ...
מסעדות ברעננה: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Zap Rest
https://www.rest.co.il › raanana
באקארו - מסעדת בשרים ברעננה · באקארו - Buckaroo · 155 חוות דעת · א'-ה' 12:00-23:00 ; אסיה מוניקה - מסעדה אסייאתית בהוד השרון · אסיה מוניקה - ASIA MONICA · 136 חוות ...