חיפשת:

מקום קטן ושונה

מקום מיוחד לחתונה - לחגוג חתונה מיוחדת ושונה בגן אירועים אקו
https://d-eco.co.il/מקום-מיוחד-לחתונה-אחרת
May 10, 2017 · לנו במתחם האירועים של אקו יש את כל הדרוש לקיום חתונות מיוחדות. ראשית, המתחם שלנו שוכן בסמוך לשמורת נחל חדרה ומוקף בטבע פסטורלי עם שדות …
‫‫°מקום קטן ושונה חזון (ישראל) - החל מ-€ 278‬ | BOOKED‬
https://a-different-little-place-h-azon.booked.co.il
מקום קטן ושונה (A Different Little Place) - הוילה מקום קטן ושונה שוכנת תוך 4.6 ק"מ על הר כמון וכוללת בריכת שחיה חיצונית עונתית ובריכת שחייה מחוממת.
10 מקומות האירוח המובילים בחזון, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/accommodation/city/il/hazon.he.html
מקום קטן ושונה חזון צימר 'מקום קטן ושונה' (A different little place) נמצא בחזון במרחק של 45 ק"מ מניר דוד, וכולל בריכה חיצונית, ג'קוזי, מיזוג אוויר ואמבט ספא.
חתונה - מקום קטן לחתונה | בית אוצרין
www.otzarin.co.il › אירועים › חתונה-קטנה
חוגגים אירוע חתונה בבית אוצרין מקום קטן ומיוחד באווירה יפואית קסומה בלב סימטאות יפו העתיקה. אוצרין הוא המקום שלך לחתונה בלתי נשכחת וייחודית, צוות אוצרין המיומן והמקצועי ילווה אתכם מהפגישה ...
מקום קטן ושונה, חזון - ישראל
https://www.sniffhotels.com › ... › חזון
צימר 'מקום קטן ושונה' (A different little place) נמצא בחזון במרחק של 45 קמ מניר דוד, וכולל בריכה..
מקום קטן ושונה, חזון – מחירים מעודכנים לשנת 2022
www.booking.com › hotel › il
צימר 'מקום קטן ושונה' (A different little place) נמצא בחזון במרחק של 45 ק"מ מניר דוד, וכולל בריכה חיצונית, ג'קוזי, מיזוג אוויר ואמבט ספא. הצימר משקיף להרים, וכולל טרסה, פינת ישיבה, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, מטבחון מאובזר במלואו עם מיקרוגל ומקרר, וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומוצרי טיפוח בחינם. כיריים וקומקום זמינים גם כן.
"מקום קצת אחרת" בחזון - המלצות, מחירים ומבצעים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › showCabin
צימר מקום קצת אחרת בישוב חזון. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר מקום קצת אחרת – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא.
מקום קטן ושונה חזון (ישראל) - החל מ-€ 340‬ | BOOKED‬
a-different-little-place-h-azon.booked.co.il
הוילה מקום קטן ושונה שוכנת תוך 4.6 ק"מ על הר כמון וכוללת בריכת שחיה חיצונית עונתית ובריכת שחייה מחוממת. להוילה מקום קטן ושונה יש חדרים המרוהטים עם חדר אוכל, שירותים נפרדים וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. מיקום מרכז העיר חזון זה כ-1 ק"מ מהמקום. קברי התנאים בצומת חנניה זה כ-10 דקות באוטו. הנכס נמצא ב-5 דקות הליכה ממרכז העיר.
מקום קטן ושונה, חזון – מחירים מעודכנים לשנת 2022 - Booking.com
https://www.booking.com › ... › צימרים בחזון
צימר 'מקום קטן ושונה' (A different little place) נמצא בחזון במרחק של 45 ק"מ מניר דוד, וכולל בריכה חיצונית, ג'קוזי, מיזוג אוויר ואמבט ספא.
צימר מקום קטן בשלווה , ערד | Weekend
https://my.weekend.co.il › little_peac...
טל 053-9431479 מקום קטן בשלווה בערד, בים המלח - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
10 מקומות האירוח המובילים בחזון, ישראל | Booking.com
www.booking.com › accommodation › city
צימר 'מקום קטן ושונה' (A different little place) נמצא בחזון במרחק של 45 ק"מ מניר דוד, וכולל בריכה חיצונית, ג'קוזי, מיזוג אוויר ואמבט ספא. היחס של המארחים היה מדהים 6.6 ציון חוות דעת 7 חוות דעת בדקו זמינות בקתות תכלת וארגמן חזון
מקום קצת אחרת בחזון - ריזורט
https://www.resort.co.il › zimmer › b...
האורחים במתחם יהנו מבריכה מחוממת ומקורה (בעונה), ג'קוזי ספא וסאונה יבשה. 5 סוויטות מפוארות ומפנקות מרכיבות את מתחם מקום קצת אחרת ביישוב חזון.
מקום לאירועים קטנים עד 100 איש / מקומות לאירוע קטן
b56.co.il › חיפוש › מקום-לאירועים
אתם מחפשים לא רק מקום לאירועים קטנים עד 100 איש אלא גם חשוב לכם שהאוכל יהיה טרי, מגוון, מיוחד ושונה? זו עוד סיבה שבגללה b56 זה המקום שלכם!
אירועים קטנים בתל אביב - אקוסטה - גינה קסומה לאירועים קטנים
https://www.acosta.co.il/אירועים-קטנים-בתל-אביב
אירועים קטנים מתאימים לכל מי שמעוניין לחגוג אירוע קטן עם בני המשפחה והחברים הקרובים בלבד. ... רחוב אוריאל אקוסטה הוא מדרחוב מיוחד ושונה בנוף של שכונת פלורנטין. ... אם אתם מחפשים מקום לאירועים ...
ספות קטנות (162 תמונות): קומפקטי מיני ספות עם מקום שינה קטן
https://iw.decorexpro.com/divany/malenkie
ספות מיני פופולרית בדירות סטודיו, שבהן אין מקום ומקום למיטה מלאה. ספה קטנה בגודל 130 או 140 ס"מ תהיה מושב כפול מצוין לזוג נשוי, ובשעות אחר הצהריים, בתוספת שולחן קפה קטן, יהיה תפקיד של מקום לנוח.
מקום קצת אחרת - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › מקום-...
מקום קצת אחרת צימרים בחזון עם בריכה מחוממת וספא, הזמן להתפנק ולצאת לחופשה במתחם מדהים בו 5 סוויטות פאר, עיצוב יוקרתי, חצר מפוארת, בריכה, סאונה, ...
מקום לאירועים קטנים עד 100 איש / מקומות לאירוע קטן
https://b56.co.il/חיפוש/מקום-לאירועים-קטנים-עד-100-איש
מחפשים מקום לאירועים קטנים עד 100 איש? יש לכם חגיגה קטנה? עסקית? פרטית? או אולי משפחתית? אם כך, אתם בוודאי מחפשים מקום לאירועים קטנים עד 100 איש ולנו ב B56 יש את הפתרון בשבילכם! המקום שלנו נמצא במרינה הקסומה של הרצליה, במתחם ...
מקום קטן ושונה - מרום הגליל - Hotels.com
https://he.hotels.com › ... › מקום קטן ושונה
צפו במבצעים עבור מקום קטן ושונה. ליד Galilee Mountains. האינטרנט האלחוטי וחניית הרכב יהיו בחינם בבקתה, והמקום גם מציע בריכה חיצונית.
צימרים - מקום קצת אחרת בישוב חזון - מומלץ - צימר בשבילי
https://www.zimmer4me.co.il › show...
הבקתות המשפחתיות ; מפרט היחידות, 3 בקתות עץ משפחתיות + 2 בקתות עץ רומנטיות ; הבריכה, בריכת שחייה מחוממת ומקורה ענקית. ; ג`קוזי ספא, ג`קוזי ספא חיצוני מפנק. ; סאונה ...
מקום כפרי לאירוע קטן - חתונה כפרית | White Events - לבן ...
https://white-events.co.il/מאמר-1
מקום כפרי לאירוע קטן – אם אתם מתכננים אירוע אינטימי קטן למספר מצומצם של אנשים אל תחשבו פעמיים ופנו לwhite גן אירועים, אולם אירועים בפרדס חנה.
מקום קטן ושונה חזון (ישראל) - החל מ-€ 340‬ | BOOKED‬
https://a-different-little-place-h-azon.booked.co.il
מקום קטן ושונה (A Different Little Place) - הוילה מקום קטן ושונה שוכנת תוך 4.6 ק"מ על הר כמון וכוללת בריכת שחיה חיצונית עונתית ובריכת שחייה מחוממת.
כך תארגנו חתונת קורונה ביתית ומרשימה - כיפה
https://www.kipa.co.il/יחסים/חתונה/1098826-כך-תארגנו-חתונת...
Aug 31, 2020 · באין גן אירועים, ודווקא כשהכל קטן ושונה, יש מקום להביא לידי ביטוי את מי שאתם באמת - באווירה, במיתוג ובעיצוב. אל תתפשרו על זה! כמובן שהכל צריך להיות מסונכרן עם הלוקיישן.
מקום קטן ושונה, חזון – מחירים מעודכנים לשנת 2022
https://www.booking.com/hotel/il/a-different-little-place.he.html
צימר 'מקום קטן ושונה' (A different little place) נמצא בחזון במרחק של 45 ק"מ מניר דוד, וכולל בריכה חיצונית, ג'קוזי, מיזוג אוויר ואמבט ספא. הצימר משקיף להרים, וכולל טרסה, פינת ישיבה, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, מטבחון מאובזר במלואו עם מיקרוגל ומקרר, וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומוצרי טיפוח ...
חתונה קטנה ומיוחדת: איך לבחור מקום לחתונה קטנה? | אול פלייסס
www.allplaces.co.il › חתונה-קטנה
תמיד חלמתם על חתונה קטנה ומיוחדת, מקום קטן אווירה חמה ומשפחתית באירוע מושלם
מקומות לאירועים | מקומות מיוחדים לאירועים - אול פלייסס
https://www.allplaces.co.il/מקומות-לאירועים
אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד. מעוניין ב חתונה בר/בת מצווה יום הולדת ברית/ה אירוע פרטי אירוע עסקי אחר מספר אורחים עד …