חיפשת:

מקום לישון בחינם

הסבר מקיף וחשוב על איפה כדאי ללון בוינה - אוסטריה
https://www.myaustria.co.il/וינה-vienna-כל-מה-שצריך-לדעת-לפני...
משך השהות בוינה מהווה משתנה שיכול להיכנס לתמונה גם כן: יש אנשים שיעדיפו בשהות קצרה להיות קרובים יחסית למרכז העניינים, מה גם שבשהות בת מספר ימים בודדים החלק שמשלמים על הלינה – גם אם גבוה יחסית – עשוי להביא להוצאות שהן לא משמעותיות יותר מדי בסופו של יום.
10 מקומות הלינה הטובים ביותר בנצרת, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/placestostay/city/il/nazareth.he.html
מקום האירוח רוזאנא (Rosana) ממוקם במרכז העיר העתיקה של נצרת (Nazareth), במרחק של 300 מטר מכנסיית סנט גבריאל (St. Gabriel's Church). כל החדרים כוללים פינת ישיבה לנוחיותכם, כמו גם טרסה או פטיו.
לישון מבלי לשלם: 5 חניוני לילה ללא תשלום בלב הטבע
https://travel.walla.co.il › קמפינג
מומלץ להגיע בשעה סבירה כדי לתפוס מקום טוב. יש לתאם לינה עם קק"ל בטלפון 04-9950102. טיול של בוקר: ירידה אל נחל כזיב והליכה לאורכו עד עין תמיר.
חניוני לילה בחינם של רשות הטבע והגנים - גו קמפינג - אתר ...
https://www.gocamping.co.il/articles/חניוני-לילה-בחינם-של-רשות...
בחניוני מכתש רמון למשל, מיקמו שירותים אקולוגיים ניידים שעוזרים מאוד לשמור על הניקיון בשטח ויוצרים סביבה נעימה יותר לקמפינג. ברוב חניוני הלילה הכרמל, יש שירותים בנויים (במצב סביר יחסית לשירותים פתוחים מבחינת הניקיון והתחזוקה) דרך נוף כרמל – 3 חניוני לילה בחינם לאורך השביל.
חניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון - טיולי
https://www.tiuli.com › camping
במושב גבעת יואב בדרום רמת הגולן, נמצא כפר הנופש באלי יורט - אוהלים מונגולים ברמה, המציע חווית אירוח המתאימה למ… גבעת יואב. תמונה של לינה חוף אכזיב - גלמפינג ...
חניוני לילה ללא תשלום – רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il › חניוני-לילה-ל...
השירות במתחמי לינה אלו הוא מינימאלי ובמתחמים רבים תתקלו רק בשלט שמציין את המיקום.החשיבות של הלינה בנקודה המוגדרת בלבד, קריטית לשמירת הטבע ואין לצאת או ללון ...
- השכרה לטווח קצר | לינה זולה וגם בחינם לתייר בניו יורק
https://heb.centernyc.com/לינה-זולה-לתייר-בניו-יורק
Jun 01, 2015 · צוות מרכז ניו יורק ניסה לרכז את כל האפשרויות (קישורים) למקום אחד. אמנם זה ידרוש ממך קצת מאמץ, להשוות מחירים ומחקר מעמיק אבל זה יחסוך לכם הרבה בכיס. אם אתם מכירים עוד אופציות ללינה זולה בניו יורק נשמח אם תכתבו בתגובות על מנת שגם תיירים אחרים ידעו.
"היו לי יותר מאלף דירות ריקות, הצעתי לשוכרים לגור בחינם ...
https://www.themarker.com/realestate/.premium.HIGHLIGHT-1.10396937
Nov 18, 2021 · אפשר היה לצאת ולהיכנס, אבל כל מקום שאינו מוכר את אחד מהבאים — אוכל, אלכוהול, תרופות או פריטים בסיסיים אחרים — נסגר. כך, ניו יורק — העיר שאף פעם לא הלכה לישון — נהפכה עיר שוממת.
לילה על החוף: 5 מקומות קסומים לקמפינג בים - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/429/לילה-על-החוף-5-מקומות-קסומים...
מקומות לינה בירושלים בחינם הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › מקומות-לינה-בירו...
עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה במקומות לינה בירושלים בחינם שאתה יכול למצוא, ... מקום האירוח ״רגע מפנק״ (pleasure moment) מציע אירוח עם בריכה פרטית, נוף לעיר, ...
8 מקומות בארץ לקמפינג בחינם - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il/item/2790752
Oct 08, 2014 · יוצאים מהסוכה, נכנסים לאוהל: 8 מקומות לקמפינג בחינם. בסוכות אנחנו אמנם מבלים גם בסוכה, אבל אין כמו לצאת לטבע ולישון בסוכה הפרטית שלכם - באוהל. אז אספנו עבורכם 8 מקומות מרהיבים עם נוף, צל ואפילו מים לחוויית קמפינג מושלמת וללא תשלום. עומר זיו. 07/10/2014.
איך לטייל בזול - הרצאה לונלי פלג
lonelypeleg.com/איך-לטייל-בזול
Feb 15, 2016 · מקום לישון לינה היא אחת ההוצאות הגדולות של מטייל! ברגע שלומדים איך למצוא מקומות לינה זולים או בחינם הטיול בעולם הופך לזול בהרבה. אתרים שאני ממליץ להשתמש בהם כדי למצוא לינה בחינם –
מקומות לינה זמניים - הלב 24/7
https://halev247.org.il › מידע-שימושי
מקום אחר לנוער (בנים ובנות) עד גיל 18 רח' בזל 16 טל': 03-5449052. הגג הורוד – הלנת חירום לצעירות.ים להט"ב בגילאי 18-25 03-379-8341.
זכותון לחסרי ולחסרות בית - האגודה לזכויות האזרח בישראל
https://www.acri.org.il › post
דר רחוב זכאי לסיוע היחידה בנושאים כגון: הפניה למסגרת זמנית עם או בלי לינה, סיפוק צרכים בסיסיים כמו ארוחות, ביגוד וטיפול רפואי, וכן סיוע במיצוי ...
חניוני לילה בחינם: מקומות לקמפינג ללא תשלום - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il/item/3423626
Mar 24, 2021 · לישון מבלי לשלם: 5 חניוני לילה ללא תשלום בלב הטבע עדיין לא הספקתם להזמין מקום לינה לפסח והכל כבר מלא? אם תסכימו לצאת מאזור הנוחות שלכם, תגלו את נפלאות לינת השטח בחניוני הלילה החינמיים שמסתתרים ...
10 מקומות הלינה הטובים ביותר באילת, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/placestostay/city/il/elat.he.html
הדירה של מישל. אילת. הדירה של מישל (Michelle`s Apartment) ממוקמת במרחק של 6 ק"מ מפארק המצפה התת ימי באילת וכוללת מיזוג אוויר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. החוף הקרוב ביותר נמצא במרחק של 300 מ' ממקום האירוח. Nice apartment on great location. the Owner was really nice and done everything to make us feel comfortable.
לינה מדברית: 10 אתרי קמפינג לצד מסלול בדרום - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
בחורף הופך המדבר לאזור אידיאלי לקמפינג, כשמזג האוויר נוח והצומח בשיא פריחתו. קבלו 10 אתרי לינה אלטרנטיבית לצד מסלול שסמוך אליהם.