חיפשת:

מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות

מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות - Syndu
https://synduimages-synduweb.netdna-ssl.com › v...
מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות. | מקום ופדגוגיה דיויד אור c. | פעולה של תרבות מקומית וונדל ברי c. | זהות של מקום צוות "סי"מ "21 c.
קיימות: חזון, ערכים, יישום – אקו-ויקי
ecowiki.org.il › wiki › קיימות:_חזון
מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות צדק סביבתי - זכויות, נגישות והוגנות הפן הפוליטי של הקיימות
לקיימות מרכז השל בדרך לחברה מקיימת : שני עשורים של יצירה ושינוי
http://synduimages.synduweb.netdna-cdn.com › v...
אבן יסוד של הקייימות .ד. מקום ומקומיות. ,. קהילה וקהילתיות .ה. צדק סביבתי. : זכויות. ,. נגישות והוגנות .ו. הפן הפוליטי של הקיימות ...
מקום ומקומיות (ספר) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מקום...
מקום וחוסר מקומיות (באנגלית: Place and Placelessness) הוא ספרו של אדוארד רלף (Eduard Relph) אשר יצא לאור בשנת 1976. הספר עוסק במושג ״מקום״ כאלמנט מרכזי ...
פרק ד', מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות (המקראה) - מרכז השל
https://heschel.org.il/anthology_chapter_4
Oct 26, 2020 · פרק ד', מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות (המקראה) מאת:ג'רמי בנשטיין. 26 אוקטובר 2020. דר' ג'רמי בנשטיין הוא בין מייסדי של מרכז השל, וניהל את תכנית העמיתים של המרכז במשך חמש-עשרה שנה. ג'רמי בעל תואר שני בלימודי יהדות, ודוקטוראט באנתרופולוגיה.
פרק ד', מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות (המקראה) - מרכז השל
heschel.org.il › anthology_chapter_4
Oct 26, 2020 · פרק ד', מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות (המקראה) מאת:ג'רמי בנשטיין 26 אוקטובר 2020 דר' ג'רמי בנשטיין הוא בין מייסדי של מרכז השל, וניהל את תכנית העמיתים של המרכז במשך חמש-עשרה שנה. ג'רמי בעל תואר שני בלימודי יהדות, ודוקטוראט באנתרופולוגיה. הוא מלמד אתיקה סביבתית באוניברסיטת תל אביב, ועוסק בהיבטים התרבותיים, הדתיים, והחברתיים של הקיימות.
פרק ד', מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות (המקראה) - מרכז השל
https://heschel.org.il › anthology_cha...
פרק ד', מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות (המקראה) ... ג'רמי ערך את שתי המקראות של מרכז השל: "מקום למחשבה" ו"קיימות: חזון, ערכים, יישום".
קיימות: חזון, ערכים, יישום - מרכז השל
heschel.org.il › lib_130698
Jul 31, 2020 · פרק ד', מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות; פרק ה', צדק סביבתי – זכויות, נגישות והוגנות; פרק ו', הפאן הפוליטי של הקיימות; פרק ז', כלכלה של ספינת חלל; פרק ח', ערכים, יצור וצריכה: עיצוב מחדש של חיי החומר ...
ארכיון מקראה - מרכז השל
heschel.org.il › category › library
פרק ד', מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות (המקראה) הפרק הרביעי במקראה "קיימות: חזון, ערכים, יישום" בעריכת מרכז השל לקיימות.
קיימות: חזון, ערכים, יישום - פרטי כותר
https://leyada.library.org.il › search-r...
... מייצגת אחד מנדבכי הרעיון: חשיבה אקולוגית הפן הפוליטי של הקיימות נחלת הכלל: אבן יסוד של הקיימות כלכלה של ספינת החלל מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות ערכים, ...
מקום ומקומיות (ספר) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מקום_ומקומיות_(ספר)
זהות וזיקתם להון חברתי בקהילה , חברותא - מכללת אורנים
https://www.oranim.ac.il › pictures › main-article › ח...
וקהילתיות. לשם כך נסקרו מספר נושאים תיאורטיים ומחקריים המהווי. ם בסיס לעבודת המחקר: קהילה,. הון חברתי, מרכיבי זהות קולקטיבית וסוגי פדגוגיות ככלי פעולה.
קיימות: חזון, ערכים, יישום - מרכז השל
https://heschel.org.il/lib_130698
Jul 31, 2020 · פרק ד', מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות (המקראה)
xhkcux - TAU
http://liftermk.pl › ...
פרק ד', מקום ומקומיות, קהילה וקהילתיות (המקראה) הפרק הרביעי במקראה "קיימות: חזון, ערכים, יישום" בעריכת מרכז השל לקיימות.
מקום למחשבה: מקראה בהגות סביבתית - מרכז השל
heschel.org.il › lib_130918
Jul 31, 2020 · לפתיחת המסמך מקום למחשבה: מקראה בהגות סביבתית. מאת:מרכז השל. 31 יולי 2020. 1331. כשישבנו לכתוב ולערוך ספר זה ראינו לנגד עינינו קהל יעד מגוון ביותר הכולל מדריכים, מורים, מורי-דרך ומחנכים העובדים עם ...
מקום ומקומיות (ספר) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מקום_ומקומיות
הרקע לכתיבת ספר
מקום למחשבה: מקראה בהגות סביבתית - מרכז השל
https://heschel.org.il/lib_130918
Jul 31, 2020 · מראה מקום. בנשטיין ג'רמי (עורך) (2001), מקום למחשבה – מקראה בחשיבה והגות סביבתית בת זמננו. המשרד להגנת הסביבה, מרכז השל לקיימות והחברה להגנת הטבע.
ארכיון מקראה - מרכז השל
https://heschel.org.il/category/library/anthology
פרק א', מבוא: חושבים קיימות (המקראה) הפרק הראשון במקראה "קיימות: חזון, ערכים, יישום" בעריכת מרכז השל לקיימות. בעוד בפרקים השונים במקראה נוגעים באספקטים שונים של קיימות, פרק זה נותן את התפיסה הרחבה, ההוליסטית של קיימות. 1550. מאת:ג'רמי בנשטיין.
קהילה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › קהילה
קהילה היא קבוצה של בני אדם שיצרו ביניהם קשרים חברתיים, הפועלים בגבולות מסוימים, מקושרים למקום (פיזי או וירטואלי), ויש להם מאפיין, רצון או עניין משותפים.