חיפשת:

מקווה קפלן כפר סבא קביעת תור

שירות זימון תורים ופגישות אונליין בעיריית כפר סבא
www.kfar-saba.muni.il › 843
מענה טלפוני. ימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00. 09-7649121/2. לנוחותכם, ניתן לקבל שירות באתר במגוון נושאים גם באמצעות הטפסים המקוונים נפתח בחלון חדש. למידע על כלל יחידות העירייה לחצו כאן נפתח בחלון חדש.
מקוה קפלן, כפר סבא - קפלן • מקוה.נט
https://mikve.net/mikve/218
קפלן במאגר המקוואות של אתר מקוה.נט. מקווה הכלים-פתוח בשעות היום בלבד. סימני דרך: הגישה למקווה עם רכב היא מרח´ השופטים. המקוה נמצא ליד פינת רחובות השופטים והנביאים, בסמיכות לבי"כ אהל יעקב.
אתר האינטרנט של עיריית כפר סבא
www.kfar-saba.muni.il
אתר האינטרנט של עיריית כפר סבא. עיריית כפר סבא. דלג לתוכן העמוד. דבר ראש העיר רפי סער. קורונה - בדיקות ונתונים עירוניים. כתבות ופרסומים. עצור תנועת כתבות.
מקוואות בכפר סבא
https://www.kipa.co.il/מקוואות/כפר-סבא
Jul 01, 2021 · מקווה כתובת דרוג; מקווה בן גוריון: בן גוריון 23 ,כפר סבא: מקווה עליה: האחדות 16 ,כפר סבא: מקווה קפלן: מרדכי 3 ,כפר סבא: מקווה תל חי: תל חי 67 ,כפר סבא
חורף .פ .ש קיץ .פ .ש טלפון במקווה כתובת המקווה שכונה שם היישוב ...
https://www.gov.il › search_for_a_ritual_bath › 0...
09-8652819. משקיעת החמה עד. 22:00. משקיעת החמה עד. 21:00. כפר סבא. קפלן ... מקווה ברסלב רחוב האר. י". 077-78778489 ... לנשים טובלות בנכות מלאה יש לקבוע תור.
זימון תור במשרדי רשות המסים - GOV.IL
https://www.gov.il/he/service/scheduling-appointment-taxes
Apr 29, 2021 · יכולים לקבוע תור באמצעות אפליקציית myvisit. שימו לב! את מרבית השירותים ניתן לקבל באופן מקוון ללא קביעת תור. מה צריך להביא. לקביעת תור יש להצטייד במספר זהות בלבד.
מוקד זימון תורים | מרכז רפואי קפלן - בתי החולים של כללית
https://hospitals.clalit.co.il › Pages › a...
*בכל פנייה למרפאות החוץ ולמכונים, יש להצטייד במכתב הפניה ובטופס 17. זימון תור למרפאות חוץ ...
מקווה קפלן (כפר סבא) - מאגר מקוואות מכל הסוגים בכל העולם
https://www.mikveh.co.il › מקוואות
במקווה 09-7656667; בלנית : גילה נגיאתי, סוזי פוגל: כתובת: מרדכי 3 כפר סבא, ישראל: כניסה מרחוב השופטים: שעות פתיחה: חורף: משקיעה עד 21:00
זימון תור ללא סיסמה - Clalit
https://e-services.clalit.co.il/onlinewebquick/nvgq/tamuz
בלי להמתין בטלפון - הזמינו תור לרופאים, לאחיות ולחיסון ולבדיקת קורונה. לזימון תור יש להזין את מספר תעודת הזהות שלך או של ילדך ואת שנת הלידה. מידע חשוב בנושא נגיף הקורונה. כדי לשמור על הבריאות ...
מקווה אונליין
mikve-online.com
"מקווה אונליין" הינו אתר לזימון מהיר של תורים לטבילה במקווה מהמחשב או מהסלולאר מכל מקום ובכל זמן תוך חיסכון בזמן יקר! אפשרות לקביעת תור לטבילה בזמן המתאים לך וללא צורך בתיאום מוקדם עם הבלנית.
מידע רחב אודות המועצה הדתית בכפר סבא
https://www.kfar-saba.muni.il/rabanut
מועצה דתית כפר סבא. יו"ר המועצה הדתית הרב ששון טרבלסי. טלפון 09-7905600. דוא"ל datitks@gmail.com. פקס 09-7663014. כתובת רחוב הרצל 48 ת"ד 1037. שעות פעילות קביעת תור מראש למח' נישואין בטלפון 09-7905613. לפניות בנושא חופש ...
מקווה אונליין
https://mikve-online.com
מחכה בתור לטבילה? "מקווה אונליין" הינו אתר לזימון מהיר של תורים לטבילה במקווה מהמחשב או מהסלולאר מכל מקום ובכל זמן תוך חיסכון בזמן יקר! אפשרות לקביעת תור ...
מקווה מקווה קפלן | מקוואות - כיפה
https://www.kipa.co.il › כפר-סבא › מקו...
מקווה מקווה קפלן בכפר סבא. המידע הכי עדכני על המקווה, כולל טלפון הבלנית, מפה ודרוגי גולשים.
מקווה אונליין
https://mikve-online.com
מחכה בתור לטבילה? "מקווה אונליין" הינו אתר לזימון מהיר של תורים לטבילה במקווה מהמחשב או מהסלולאר מכל מקום ובכל זמן תוך חיסכון בזמן יקר! אפשרות לקביעת תור לטבילה בזמן המתאים לך וללא צורך בתיאום מוקדם עם הבלנית.
מקווה קפלן - עיריית כפר סבא
https://www.kfar-saba.muni.il › מקווה-...
*המקווה נגיש לאנשים עם מוגבלויות. מקווה נשים: טלפון: 09-7656667 *לתיאום טבילת כלות, יש להתקשר בשעות הפעילות של המקווה, למעט ערבי שישי וערבי חג. שמות ...
מידע על מקוואות בכפר סבא ופרטי קשר של מחלקת מקוואות
https://www.kfar-saba.muni.il/1009
נשות כפר סבא מזמינות תור אונליין בקלות ובמהירות. להזמנת תור באתר מקווה און ליין. ארבעת מתחמי המקוואות בכפר סבא. מקווה קפלן . מקווה תל חי .
טפסים - אתר האינטרנט של עיריית כפר ...
www.kfar-saba.muni.il › forms
מקווה קפלן מקווה תל חי מקווה בן גוריון מקווה עלייה ... רח' ויצמן 135,כפר-סבא 4423142 טל.*6890 ...
אתר האינטרנט של עיריית כפר סבא
kfar-saba.muni.il
עיריית כפר סבא קוראת לעסקים קטנים ובינוניים להצטרף למיזם ערים חכמות. הקודם. הבא. לכל החדשות. מבזקים. יום חמישי 25.11 מאירים את כפר סבא בחנוכה יחד עם העסקים בעיר. יום רביעי 24.11 המקפצה: שיעורים ...
שירות זימון תורים ופגישות אונליין בעיריית כפר סבא
https://www.kfar-saba.muni.il/843
למען שמירה על בריאותכם ובריאות עובדי העירייה, כל מי שמעונין בתיאום פגישה פרונטלית במשרדי העירייה, יידרש בהצגת תו ירוק.
זימון תור במשרדי רשות המסים | רשות המסים בישראל
www.gov.il › he › service
Apr 29, 2021 · יכולים לקבוע תור באמצעות אפליקציית myvisit. שימו לב! את מרבית השירותים ניתן לקבל באופן מקוון ללא קביעת תור. מה צריך להביא. לקביעת תור יש להצטייד במספר זהות בלבד.
מידע על מקוואות בכפר סבא ופרטי קשר של מחלקת מקוואות
www.kfar-saba.muni.il › 1009
טלפון: 09-7905600. מנהל המחלקה: אברהם קורזוך, טל' 054-2335536. מפקחת מקוואות: הגב יעל שם טוב, טל' 054-7551374. *קבלת קהל בתאום מראש.
מקווה און ליין - KfarSaba.news
https://kfarsaba.news › מקווה-און-ליין-2
המועצה הדתית כפר סבא השיקה לפני כחצי שנה את מערכת "מקווה אונליין" המאפשרת לקבוע תור למקווה בקלות ולשמור על פרטיות המזמינה.
אתר האינטרנט של עיריית כפר סבא
https://kfar-saba.muni.il
עיריית כפר סבא קוראת לעסקים קטנים ובינוניים להצטרף למיזם ערים חכמות. הקודם. הבא. לכל החדשות. מבזקים. יום חמישי 25.11 מאירים את כפר סבא בחנוכה יחד …
איתור סניפים וזימון תור בקליק | דואר ישראל
https://israelpost.co.il/...
תור בקליק: שירות הזמנת תור לדואר באינטרנט. הזמינו תור בקליק לאיסוף חבילה, שליחת דואר או משלוח וכל שירות אחר וחסכו את זמני ההמתנה בסניפי הדואר. להזמנת תור לסניף הקרוב, היכנסו.