חיפשת:

מצת או מצית

מצית או מצת - Alibaba
https://hebrew.alibaba.com › ...
מצא את המבחר של מצית או מצת יצרנים ומוצרים זולים באיכות גבוהה מצית או מצת למוצרים hebrew שוק רמקולים Alibaba.com.
מצתים חשמליים | מצתים מיוחדים | מצתים יוקרתיים | עדן מתנות
edgifts4u.com › product-category › מצתים
מצית עם חריטה,מצית אלקטרונית או מצית חשמלית,או מצית טורבו, חריטה על מצית,מצית עם הקדשה ועוד המון מתנות לגבר ייחודיות. מבצע! מצית חשמלית עם חריטה. דורג 4.94 מתוך 5. ₪ 219.00 ₪ 189.00.
מצית או מצת - השפה העברית
https://www.safa-ivrit.org › matsit
באנגלית: lighter. מַצָּת - רכיב במנוע המצית את תערובת הדלק והאוויר. באנגלית: spark plug. בעבר, המילה מצת היתה מנוקדת בצירה (מַצֵּת).
מַצִּית ומַצָּת - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il/2010/07/25/מַצִּית-ומַצָּת
Jul 25, 2010 · צורות דומות לו: מַצִּיב (יצ"ב), מַצִּיג (יצ"ג), מַצִּיעַ (יצ"ע). פעלים בהווה יש שהם משמשים גם שמות עצם המציינים את עושה הפעולה – אדם או מכשיר: המַצִּית מצית כפי שהמְקָרֵר מקרר והמֵדִיחַ מדיח.
מצתים איכותיים ומעוצבים מכל הסוגים - Aboody - טבק עבודי
https://aboody.co.il/product-category/lighters
האקדמיה ללשון העברית - מה ההבדל בין מצית למצת? ‍ את מנוע המכונית ...
https://www.facebook.com › photos
מינו הדקדוקי של השם מַצִּית הוא זכר, והמ"ם נהגית בתנועת a: מַצית (ולא "מֵצית"), ובריבוי – מַצִּיתים (ולא "מציות" או "מציתות"). ‍‍ ...
האקדמיה ללשון העברית Twitterissä: "מה ההבדל בין מצית למצת? את ...
https://twitter.com › status
מַצִּית – מכשיר להצתת אש בסיגריות, בכיריים וכדומה (lighter). מַצָּת ... מַצָּת – התקן הצתה במנוע המכונית וכדומה. המילה מַצָּת חודשה לתרגום plug.
מצית או מצת - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מצית-או-מצת
מצית או מצת. מצית - ויקיפדיה. https://he.wikipedia.org › wiki › מצית. אם התכוונתם לפעילות הפלילית, ראו הצתה (פשע). Disambig RTL.svg המונח "מצית" מפנה לכאן.
מצת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מצת
מַצָּת (בעבר נוקד מַצֵּת. נקרא בלשון הדיבור גם "פלאג") הוא רכיב חשמלי המשולב במערכת ההצתה של מנועי בעירה פנימית. המצת מותקן בראש כל אחד מהצילינדרים שבמנוע, ותפקידו לייצר ניצוץ שיצית את תערובת הדלק והאוויר שבצילינדר, לאחר שנדחסה על ידי הבוכנה. המצת הוא רכיב קרמי הכולל שתי אלקטרודות מתכת מבודדות זו מזו. אחת מהן היא האלקטרודה המרכזית, העוברת לכל אורכו של המצת, והמחוברת לסליל ההצתה ("קויל") או למגנטווהשניי…
מצית – פנים רבות לה | היתרונות והחסרונות של כל סוגי המצתים ...
realleaf.co.il › lighter-types
Dec 13, 2020 · מצית הטורבו, לא תאכזב אתכם בשום רוח וסערה, ותצית את הסיגריה בקלות . חסרונות: החיסרון המרכזי של מצת טורבו הוא הצריכה הגבוהה של הגז. כלומר במהירות הוא מתרוקן וצריך למלא מחדש.
השפה העברית - מצית או מצת
www.safa-ivrit.org › form › matsit
מצית או מצת. דפים קודמים... דפים נוספים... מַצִּית - המכשיר שבאמצעותו מדליקים אש בסיגריות, בכיריים של גז וכד'. באנגלית: lighter. מַצָּת - רכיב במנוע המצית את תערובת הדלק והאוויר. באנגלית: spark plug. בעבר ...
מצית – פנים רבות לה | היתרונות והחסרונות של כל סוגי המצתים ...
https://realleaf.co.il/lighter-types
Dec 13, 2020 · מצית קליפר הוא מצת רב שימושי בו תוכלו להשתמש לצורך הדלקת סיגריה, נר או כל דבר אחר. הוא גם נחשב לאחד העמידים ביותר ממצתי הפלסטיק. חסרונות: מצית זו …
מַצִּית ומַצָּת - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il › מַצּ...
בעברית החדשה משמשים שני שמות של מכשירים מן השורש יצ"ת: מַצִּית – מכשיר להצתת אש בסיגריות, בכיריים וכדומה (lighter); מַצָּת – התקן הצתה ...
שקע מצית - חיבור ישיר למצבר
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/37893-שקע-מצית-חיבור...
Feb 11, 2015 · אני רוצה שקע מצית שמקבל חשמל גם כשהרכב כבוי (לטובת מחשב ניווט שעובד רק כשיש חשמל), האם כדאי להתחבר לחשמל של הרדיו או לבצע חיבור נפרד למצבר? איך בכלל מחברים ישירות למצבר שקע כזה, האם צריך פיוז וריליי?
מַצִּית ומַצָּת - האקדמיה ללשון העברית
hebrew-academy.org.il › 2010/07/25 › מַצִּית
Jul 25, 2010 · צורות דומות לו: מַצִּיב (יצ"ב), מַצִּיג (יצ"ג), מַצִּיעַ (יצ"ע). פעלים בהווה יש שהם משמשים גם שמות עצם המציינים את עושה הפעולה – אדם או מכשיר: המַצִּית מצית כפי שהמְקָרֵר מקרר והמֵדִיחַ מדיח.
מצת – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מצת
מצת מַצָּת (בעבר נוקד מַצֵּת. [1] נקרא בלשון הדיבור גם "פלאג") הוא רכיב חשמלי המשולב ב מערכת ההצתה של מנועי בעירה פנימית .
השפה העברית - מצית או מצת
https://www.safa-ivrit.org/form/matsit.php
מצית או מצת. דפים קודמים... דפים נוספים... מַצִּית - המכשיר שבאמצעותו מדליקים אש בסיגריות, בכיריים של גז וכד'. באנגלית: lighter. מַצָּת - רכיב במנוע המצית את תערובת הדלק והאוויר. באנגלית: spark plug. בעבר ...
מצית זיפו | אחריות לכל החיים | מתנה לגבר | זיפו ישראל ...
https://zippo.co.il
המתנה למעשנים הטובה ביותר היא מצית איכותית ועמידה אשר מחזיקה מעמד לאורך זמן. מציתי זיפו – דברים שלא ידעת. מצת זיפו הומצא ב-1932 בפנסילווניה על-ידי בחור בשם ג'ורג' ג'י. בלייסדל.
מצתים איכותיים ומעוצבים מכל הסוגים - Aboody - טבק עבודי
aboody.co.il › product-category › lighters
מצתים – כי אין אש בלי מצת
מצתים חשמליים | מצתים מיוחדים | מצתים יוקרתיים | עדן מתנות
https://edgifts4u.com/product-category/מצתים
אז איך אומרים את זה – מצת או מצית? בכל אופן,עדן מתנות מציעים לכם מגוון רחב של מצתים חדשניים ובעיצובים יחודיים, מצית עם חריטה,מצית אלקטרונית או מצית חשמלית,או מצית טורבו,
ב מציתים - Amazon.com
https://www.amazon.com › hpc
מצית מצית מצית חשמלי מאת SUPRUS מצת USB עם תצוגת סוללה LED משודרגת, מתג בטיחות. מצית נר אלקטרוני REIDEA קשת עמיד ברוח ללא להבה USB נטען עם כפתור בטוח לבית מטבח.
מצתים - זאפ - Zap
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=g-lighter
מצת זיפו ZIPPO אחריות לכל החיים ניתן לחרוט הקדשה ב... חנות: רגעים. ( 257 חוות דעת) מחיר: 160 ₪ | משלוח: חינם. מחיר סופי: 160 ₪. לקנייה. ב- רגעים. מצית זיפו Zippo Wolf With Red Eyes *במלאי מיידי*. אצלינו נהנים מיבוא ...
איך אומרים מצית או מצת?
https://stips.co.il › ask › איך-אומרים-מצי...
מַצִּית: מכשיר להצתת אש בסיגריות, בכיריים וכדומה (lighter); מַצָּת: התקן הצתה במנוע המכונית וכדומה (plug). -האקדמיה ללשון העברית.
מצית יוקרתי - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/מצית_יוקרתי
מצית יוקרתי. הפעם, אנו מעוניינים למצוא פתרונות אפשריים להגדרת תשחץ: "מצית יוקרתי". הגדרה זו הופיעה מספר פעמים בתשבצים שונים בעיתונים: ידיעות אחרונות (7 ימים), ישראל היום ומגזין לאישה.