חיפשת:

מצפה הילה צימרים

צימרים במצפה הילה - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימריםבמצפההילה
מחפשים צימרים במצפה הילה? אתם באתר הנכון. מבחר גדול של צימרים ביישוב מצפה הילה וכן צימרים בסביבת מצפה הילה. הכנסו עכשיו.
צימרים במצפה הילה, בגליל המערבי - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › Hila
גם אם לא ידעתם עד עכשיו, מצפה הילה הוא מקום שאתם רוצים להיות בו. המיקום הררי, הנוף מקסים והאווירה מושלמת. יש כאן הרגשה של חופש אמיתי, של איכות למביני עניין ...
צימרים במצפה הילה לזוגות - נופש זוגי משתלם | WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il › zim...
אחוזת סמי המארח צימרים לזוגות ליד מצפה הילה (בבית ג'אן, במרחק של 15.4 ק"מ) | 26/10/2021. חופשה כפרית לזוגות המחפשים אווירה גלילית ואירוח כמיטב המסורת.
צימרים במצפה הילה
https://www.bordo100.co.il › מצפה+הילה
צימרים עם ג'קוזי ספא פרטי; צימרים עם קמין / אח; צימרים עם סאונה; צימרים עם Hot Tub; צימרים עם חדר נוסף. מרקיזה גליל מערבי | מצפה הילה. 3 סוויטות עץ יפיפיות.
צימרים במצפה הילה - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/5108
אם אתם מחפשים המלצות על צימרים במצפה הילה, "הפסגה" היא בהחלט המקום הנכון לנחות בו ולקבל המלצות על צימרים במצפה הילה בראש שקט. אז אם אתם רוצים חופשה בלי הפתעות לא נעימות, צוות הפסגה ערך ביקורת שטח יסודית במגוון צימרים במצפה הילה ואנו מציגים יתרונות וחסרונות לכל מקום, כולל ...
צימרים במצפה הילה - הצימרים הכי טובים במצפה הילה | Weekend ...
https://www.weekend-family.co.il/vac_mizpe-hilla
Oct 11, 2021 · מול הקשת צימרים ליד מצפה הילה (בעבדון, במרחק של 6.3 ק"מ) | 12/10/2021. במושב עבדון שבגליל המערבי מול הנוף המרהיב של מערות הקשת, שוכנות 3 יחידות אבן מדהימות אשר מתאימות לזוגות ומשפחות עם ילדים. במושב עבדון שבגליל המערבי מול הנוף המרהיב של מערות הקשת, שוכנות 3 יחידות אבן מדהימות אשר ...
צימרים במצפה הילה - הטובים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
חיפשת צימרים במצפה הילה? מבחר ענקי של צימרים במצפה הילה במחירים האטרקטיבים ביותר- הכנס עכשיו לאתר.
צימרים במצפה הילה, צימר ביישוב מצפה הילה | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_במצפה_הילה.aspx
Oct 08, 2021 · צימרים ליד מצפה הילה (בעכו, במרחק של 19 ק"מ ) 10 חוות דעת פתוח לחוות דעת אירוח אותנטי, חם וביתי בסגנון HOME STAY בבית עתיק ומלא בקסם לאירוח זוגות ומשפחות.
מרקיזה צימר מצפה הילה
www.zimmer-hila.co.il/מרקיזה
ב"מרקיזה" שבמצפה הילה, שלושה צימרים בגליל המערבי, יש לכם הזדמנות לעשות את מה שלא עשיתם מזמן: לנוח. להיות בחופש עד הסוף.
צימרים במצפה הילה - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימריםבמצפההילה.asp
צימרים במצפה הילה והסביבה. ( 30 תוצאות) צימרים בצפון X בגליל המערבי X מצפה הילה X. צימרים מצפה הילה ביישוב קהילתי השוכן בגליל המערבי, צפונית - מערבית למעלות-תרשיחא, נוסד בשנת 1980 במסגרת תוכנית המצפים בגליל כאשר שבע משפחות עברו להתגורר במבנים טרומיים שיובאו מדרום אפריקה. בתחילה ...
צימרים במצפה הילה - במחיר הטוב ביותר | WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il/zimmers_mizpe-hilla
Oct 18, 2021 · בית הלוי צימרים ליד מצפה הילה (בשתולה, במרחק של 8.5 ק"מ) | 21/10/2021
מקומות אירוח B&B תמר וגפן (ישראל מצפה הילה) - Booking.com
https://www.booking.com/hotel/il/tamar-and-gefen.he.html
מקום האירוח B&B תמר וגפן (Tamar and Gefen) נמצא במצפה הילה, במרחק 19 ק"מ מנהריה, ומציע גינה, אינטרנט אלחוטי בחינם, מיזוג אוויר ואמבט ספא. תוכלו ליהנות מפטיו, נוף לגינה, פינת ישיבה, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער, ומטבחון מאובזר במלואו עם טוסטר ומקרר.
אירוח אחר הילת הצימרים - צימרים במצפה הילה - צימר T
https://www.ttt.co.il › אירוח_אחר
אירוח אחר הילת הצימרים - צימרים במצפה הילה. ... גליל מערבי, מצפה הילה ... שכבר רגשו אתכם בחופשות בעבר, הקימו ענת ויוסי את מתחם הצימרים אירוח אחר במצפה הילה.
צימרים במצפה הילה: ההמלצות שלנו לשנת 2021 - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
עם מיקום נדיר על קצה מצפה הילה, 600 מטר מעל הים, מול שמורת טבע נחל כזיב, סממני הציביליזציה היחידים שתמצאו כאן יהיו – רק אתם... ג'קוזי ספא ענק בתוך החורש, סאונה ...
צימרים במצפה הילה | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_ב...
התקשרו להזמין מתוך מבחר צימרים במצפה הילה. בכל המחירים, מבצעים חמים, ... הילה - הרוח הגליליתצימרים במצפה הילה, גליל מערבי ... צימרים על יד מצפה הילה.
אחוזת גארדן וויו
https://www.vila4u.com/וילות_בצפון/גליל_מערבי/מצפה_הילה...
אודות המקום. על צלע ההר בנקודת תצפית מדהימה עם אוויר צלול המשרה שלווה אינסופית ממוקמת אחוזת גארדן וויו, מתחם נופש קסום המונה 5 יחידות (צימרים ובתי אבן) , עם חצר ירוקה, מתקני ספא מדשאות ועוד.
מרקיזה - לזוגות בלבד - צימרים במצפה הילה | הפסגה צימרים ...
https://www.hapisga.co.il/site/13276
מה במקום. "המקום הזה חייב להופיע במגזין עיצוב מקצועי" – חשבתי לי בעודי מסיירת בחלל המעוצב של אחת הסוויטות במתחם הצימרים "מרקיזה" אשר במצפה הילה. בעיתוי מושלם, כאילו שמעה את מחשבותי, החלה לספר לי סיגל, המארחת אשר ליוותה אותי בסיור, על הופעתו של הצימר על דפי מגזין העיצוב המוערך ...
צימרים לנופש משפחתי במצפה הילה, בחרו צימר למשפחות במצפה הילה
https://www.weekend-family.co.il › v...
צימרים ליד מצפה הילה (ברמות נפתלי במרחק של 29.7 ק"מ). מחיר לזוג, החל מ: אמצ"ש: ₪700. סופ"ש: ₪800. יחידות אירוח:6, בריכה, ג'קוזי ביחידות.
צימרים לזוגות במצפה הילה | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?sf=1&r=2&s=950
Oct 21, 2021 · צימר ספא מגע הקסם. סוויטה לזוגות ליד מצפה הילה (בשלומי, במרחק של 9.7 ק"מ ) 9 חוות דעת פתוח לחוות דעת. זמן איכות מפנק לזוגות בסוויטה מעוצבת עם ג'קוזי זרמים, מתחם ספא, יין משובח, פירות טריים, מכונת אספרסו, חלוקי רחצה, מוצרי אמבט יוקרתיים ומרפסת גן המשקיפה להרי הגליל המופלאים.