חיפשת:

מפת פארק הירקון

פארק הירקון-פארק גני יהושע
www.parkfun.co.il › index
תכנונו ופיתוחו של פארק הירקון החל בשנת 1969 וחברת גני יהושע הוקמה בשנת 1973. הפארק נקרא על שם יהושע רבינוביץ, ראש עיריית ת"א בשנים 1977-1969. שיטחו של הפארק כ-3500 דונם מכביש גהה במזרח ועד שפת הים במערב. האזור הפעיל של הפארק משתרע על פני שטח של כ-3000דונם.נחל הירקון נמצא במרכזו של הפארק ומהווה את עמוד השדרה של הפארק.
פארק הירקון - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › פארק...
פארק הירקון, ובשמו הרשמי גני יהושע, הוא פארק רחב ידיים, המשתרע לאורך נחל הירקון בתל אביב. ... 7 ספורט; 8 מפת הפארק; 9 קישורים חיצוניים; 10 הערות שוליים ...
מפה של רחוב גני יהושע פארק הירקון בתל אביב יפו - מפות בזק B144
https://maps.b144.co.il › גני-יהושע-פאר...
מפה של גני יהושע פארק הירקון בתל אביב יפו עם תצוגה של עסקים, מקומות תיירותיים ומשרדי ממשלה ברחוב גני יהושע פארק הירקון ובאזור, כולל מספרי טלפון, ...
פארק הירקון - Google My Maps
https://maps.google.com › maps
פארק הירקון. Terms. 500 m. This map was created by a user. Learn how to create your own. Manage account. Create new map. Open map.
חניון גני יהושע פארק הירקון מפה - חניה חינם
https://חניונים.com/חניון-גני-יהושע-פארק-הירקון-מפה
חניון גני יהושע פארק הירקון מפה. שעות הפתיחה של חניון גני יהושע פארק הירקון מפה משתנות מעת לעת ומומלץ מאוד לברר עם החניון טרם ההגעה. עלות החניה של חניון גני יהושע פארק הירקון מפה עשויה להשתנות בהתאם לזמן השהיה ושעת ההגעה ולכן מומלץ לבדוק עם החניון.
מפת אתר - חברת גני יהושע
https://park.co.il › מפת-אתר
גינת הארגזים - הגינה הקהילתית בפארק מנחם בגין · סיורי פריחות פרחי בר ... העתקה של דגים מנחל הירקון לאגמי המים בפארק הצפרות · שיקום האגם הקטן בפארק מנחם בגין ...
גן לאומי ירקון – רשות הטבע והגנים
www.parks.org.il › reserve-park › yarkon
יצירת קשר. טלפון: מתחם אפק ‎ 03-9030760, מקורות הירקון 0‎3-9348462 פקס: מקורות הירקון ‎ 03-9348464מתחם אפק ‎ 03-9030760 לדף הפייסבוק של גן לאומי ירקון לאינסטגרם של רשות הטבע והגנים. הנגישות באתר.
גן לאומי ירקון – מתחם תל אפק (אנטיפטריס) – רשות הטבע …
https://www.parks.org.il/tag/גן-לאומי-ירקון-תל-אפק
Oct 11, 2021 · התגלית המדעית-ארכיאולוגית הוצגה לראשונה בכנס מחקרי מגדל צדק שערכו רשות הטבע והגנים, עיריית ראש העין והחברה העירונית מקום בלב. בכנס הוצגה גם הצעה חדשה לשחזור מבצר ה"מירבל" (בגן לאומי מגדל צדק) ואף דובר על שורשיו של השייח' צאדק אל-ג'מאעיני. קראו על זה.
אתר שבע טחנות גני יהושע פארק הירקון - בשביל המשפחה
https://mornas-family-trips.co.il › אתר...
בהשכרת רכבי הגולף מקבלים מפה של המקום ובכך אפשר להתמצא ללא כל בעיה – יש כל מיני סוגי רכבים יש ל 4 או 6 אנשים ואין ספק שזאת אחלה דרך לראות את הפארק. לפני שנפרט ...
פארק הירקון - גני יהושע - תל אביב - טיולי
https://www.tiuli.com/points-of-interest/314
Dec 03, 2011 · פארק של חוויות. בלב תל-אביב, משני צידי הירקון, נמצאים גני יהושע המוכרים כפארק הירקון, למרות שינוי השם לגני יהושע כבר לפני 20 שנה. על שטח של כ-3,800 דונם ישנם מרחבים עצומים של דשא, חורשות, עצים, פרחים, נחל ירקון אחד ולא מעט אטרקציות, שמשמחות כל גיל. יש כל-כך הרבה מה לעשות בפארק, שאפשר ...
גן לאומי ירקון – מתחם תל אפק (אנטיפטריס) – רשות הטבע והגנים
www.parks.org.il › tag › גן-לאומי-ירקון
Oct 11, 2021 · גן לאומי ירקון - מתחם תל אפק (אנטיפטריס) חמיצר מטמון. פעילויות שניתן לקיים ולהזמין בגן לאומי ירקון – פארק תל אפק. 26.10.2016. גן לאומי ירקון מזמין אתכם לחוות את הרגעים המרגשים שלכם ב"רוח המקום ...
פארק הירקון - גני יהושע - תל אביב - טיולי
https://www.tiuli.com › ... › תל אביב
לרשותכם מפת ניווט, אפליקציה ועד שעתיים בהן תצטרכו לנווט את דרככם בפארק מנקודה לנקודה. מציאת הנקודה הנכונה כרוך בפתרון חידות, שיחשפו לכם מידע על ...
פארק הירקון - גני יהושע - תל אביב - טיולי
www.tiuli.com › points-of-interest › 314
Dec 03, 2011 · פארק של חוויות. בלב תל-אביב, משני צידי הירקון, נמצאים גני יהושע המוכרים כפארק הירקון, למרות שינוי השם לגני יהושע כבר לפני 20 שנה.
פארק הירקון – iNature - טבע ונופים בישראל
https://inature.info › wiki › פארק_הירקון
פארק הירקון, המשותף לערים תל אביב ורמת גן, הוא אחד הפארקים העירוניים הגדולים והיפים בישראל. הפארק ממוקם משני צידי הירקון ומשתרע לאורך מספר קילומטרים, ...
חניון גני יהושע פארק הירקון מפה - חניה חינם
חניונים.com › חניון-גני-יהושע
כל הפרטים אודות חניה חינם בחניון גני יהושע פארק הירקון מפה רק באתר חניה חינם תוכל לאתר אזורים מיוחדים לחניה בחינם במאגר חניות החינם הגדול בישראל.
גן לאומי ירקון – רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il/reserve-park/yarkon
למקורות הירקון קו אגד 561 מת"א (לצומת כפר הבפטיסטים בלבד). לתל אפק מגיעים קווי דן 27,7,17,93 כתבו בוויז: גן לאומי ירקון
פארק הירקון מפה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › פארק-הירקון-מפה
פארק הירקון מפה. מפת אתר - חברת גני יהושע. https://park.co.il/מפת-אתר. ספריית פארק - מנחם בגין. אגם הפארק. פארק המים מימדיון. אקו דרייב קווסט.
פארק הירקון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פארק_הירקון
פארק הירקון, ובשמו הרשמי גני יהושע, הוא פארק רחב ידיים, המשתרע לאורך נחל הירקון בתל אביב. שטח הפארק כ-3,500 דונם, משכונת הדר יוסף ועד שפך הירקון לים התיכון. הפארק קרוי על שמו של יהושע רבינוביץ, ראש עיריית תל אביב בשנים 1969–1974, ומאוחר יותר, שר האוצר בממשלת ישראל. בתחזוקת הפארק ובפיתוחו עוסקת "חברת גני יהושע - פארק הירקון".
פארק הירקון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › פארק_הירקון
פארק הירקון – ויקיפדיה 15 שפות פארק הירקון קואורדינטות: 32°06′N 34°49′E פארק הירקון, ובשמו הרשמי גני יהושע, הוא פארק רחב ידיים, המשתרע לאורך נחל הירקון ב תל אביב. שטח הפארק כ-3,500 דונם, משכונת הדר יוסף ועד שפך הירקון ל ים התיכון. הפארק קרוי על שמו של יהושע רבינוביץ, ראש עיריית תל אביב בשנים 1969 – 1974, ומאוחר יותר, שר האוצר בממשלת ישראל.
מסלול טיול בירקון העילי - קק"ל אי ירוק
https://www.eyarok.org.il/trip.aspx?id=209
מפה. מידע נוסף. קרדיטים. גשר בית הבטון. צילום: יעקב שקולניק. הירקון העילי, ליד מקורותיו, הוא פינת טבע נדירה ביופייה ובחשיבותה. גשרים חדשים שנבנו על הנהר מרחיבים את מגוון אפשרויות הטיול במקום. לפניכם מסלול טיול בין גשר בית הבטון לגשר מקורות הירקון.
פארק הירקון-פארק גני יהושע
www.parkfun.co.il/index.php?dir=site&page=content&cs=18
פארק הירקון-פארק גני יהושע. תכנונו ופיתוחו של פארק הירקון החל בשנת 1969 וחברת גני יהושע הוקמה בשנת 1973. הפארק נקרא על שם יהושע רבינוביץ, ראש עיריית ת"א בשנים 1977-1969. שיטחו של הפארק כ-3500 דונם מכביש גהה במזרח ועד שפת הים במערב.
הירקון מפת הפארק - פארק הירקון מפה (ישראל)
http://he.maps-tel-aviv.com › פארק-הי...
פארק הירקון המפה. פארק הירקון מפה (ישראל) כדי להדפיס. פארק הירקון מפה (ישראל) להורדה.