חיפשת:

מפת אם המושבות פתח תקווה

מפות שכונות העיר - עיריית פתח תקוה
https://www.petah-tikva.muni.il › Nei...
הדר המושבות החדשה. לחץ כאןנפתח בחלון חדש. יוספטל. לחץ כאןנפתח בחלון חדש. כפר אברהם. לחץ כאןנפתח בחלון חדש. כפר גנים א'. לחץ כאןנפתח בחלון חדש. כפר גנים ב'.
קייטנות – צהרוניות אם המושבות
https://tzem.co.il/קייטנות
הקייטנות שלנועולם של חוויות בלתי נשכחות. רשת 'צהרוניות אם המושבות' מפעילה קייטנות בכל מרכזי הרשת, הן בגני הילדים והן בבתי הספר. הקייטנות פעילות במהלך שנת הלימודים, בימי חופשות חנוכה ופסח בבתי הספר, ובמהלך חופשת הקיץ, בחודשים יולי ואוגוסט.
פתח תקווה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פתח_תקווה
אם המושבות הוותיקה - היא שכונה בצפון מערב פתח־תקווה (הבניה החלה בסוף שנות ה־90), בסמוך לבית העלמין ירקון, אזור התעשייה קריית אריה, כביש 5 ומחלף תקווה, לא הרחק מבית חולים בילינסון, בית חולים שניידר והקניון הגדול של פתח־תקווה.
חד/מפת אם המושבות החדשה פתח תקווה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מפת-אם-המושבות-החד...
בפתח תקווה, באם המושבות החדשה, דירת 5 חדרים אם המושבות החדשה פתח תקווה. חדרים: 5 מ"ר: 120. ... https://maps.b144.co.il/מפת-פתח-תקווה/אם-המושבות-הדר.
דירות למכירה בפתח תקווה אם המושבות הותיקה | דירות להשכרה ...
https://www.gprealty.co.il/adar-hamoshavot
מפת השכונה אם המושבות הותיקה פתח תקווה אודות החברה ג'י פי נכסים - ייעוץ, שיווק ותיווך הינה סוכנות תיווך הנדל"ן המובילה בפתח תקווה.
אם המושבות החדשה - מפת השכונה - Google Sites
https://sites.google.com › new-em › מ...
Search this site. אם המושבות החדשה · עמוד הבית · מפת השכונה · מפת תכנון עתידי · מפת תב"ע · צילומי אוויר · קצב איכלוס · מפות נוספות.
אם המושבות (שכונה) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אם_המושבות_(שכונה)
אם המושבות או אם המושבות הוותיקה, ובשמה הרשמי הדר המושבות, היא שכונה הנמצאת בצפון-מערב פתח תקווה. השכונה נבנתה לראשונה בשלהי שנות ה-90, ושטחה הוא כ-500 דונם. השכונה גובלת בשדות פתח תקווה מהצפון, שכונות אם המושבות החדשה ואחים ישראלית מהמזרח, שכונת נווה גן מהדרום ואזור התעשייה קריית אריה מהמערב.
מפה של רחוב אם המושבות בפתח תקווה - מפות בזק B144
https://maps.b144.co.il › מפת-פתח-תקווה
מפת פתח תקווה, אם המושבות. מוניות. פתח תקווה,אם המושבות. מה ברצונך לעשות כעת? נווט לכתובת; תחבורה ציבורית; עסקים בסביבה. Zoom to. כל שכבות המפה.
אם המושבות החדשה פתח תקווה - מחירי דירות שנמכרו - מדלן
https://www.madlan.co.il/שכונה-אם-המושבות-החדשה-פתח-תקווה...
-מידע דירות ומחירים דירות למכירה והשכרה באם המושבות החדשה פתח תקווה. כולל מחירי דירות שנמכרו בפועל, פרויקטים חדשים, חוות דעת של שכנים, מפה , אוכלוסיה ושכנים, בתי ספר , גני ילדים , אנטנות סלולריות, מפגעים ועוד.
אם המושבות, פתח-תקווה - מקדונלד'ס ישראל | איתור מסעדה
https://www.mcdonalds.co.il/איתור_מסעדה?store_id=140
מסעדת מקדונלד'ס אם המושבות, פתח-תקווה ממוקמת בכתובת ראשון לציון 1 פינת גיסין – קבלו מידע מלא על הזמנה מסניף אם המושבות, פתח-תקווה, שעות פתיחה של סניף אם המושבות, פתח-תקווה ומאפיינים כמו נגישות, כשרות, וויי-פיי ועוד.
מפת פתח תקווה רחוב דרך אם המושבות - וואלה! מפות - מפה, מפת ...
https://maps.walla.co.il/?cityS=פתח תקווה&streetS=דרך אם המושבות
מפת פתח תקווה רחוב דרך אם המושבות בוואלה! מפות: כאן תוכלו לתכנן מסלולי נסיעה בפתח תקווה, לחפש כתובות, למדוד מרחקים, להיעזר בשכבות המידע לרשותכם מפה עדכנית של...
איך מגיעים לקניון אם המושבות בפתח תקווה באוטובוס?
https://moovitapp.com/index/he/תחבורה_ציבורית-קניון_אם...
היעזר ב-Moovit כדי למצוא את המסלולים הטובים ביותר כדי להגיע אל קניון אם המושבות באמצעות תחבורה ציבורית. קבל הנחיות מסלול, צעד אחר צעד, הכוללות זמני הגעה מעודכנים עבור אוטובוס ב-פתח תקווה.
שכונת אם המושבות פתח תקווה מפה - כל הפרטים + קופוני הטבה והנחה ...
https://פתח-תקווה.com › שכונת-אם-המוש...
כל הפרטים אודות שכונת אם המושבות פתח תקווה מפה. מחפשים פרטים אודות שכונת אם המושבות פתח תקווה מפה? הגעתם למקום הנכון! שעות הפתיחה, כתובת, טלפונים ועוד ...
אם המושבות (שכונה) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אם_...
השכונה גובלת בשדות פתח תקווה מהצפון, שכונות אם המושבות החדשה ואחים ישראלית מהמזרח, שכונת נווה גן מהדרום ואזור התעשייה קריית אריה מהמערב. אופי הבנייה בשכונה שונה ...
איך מגיעים לשכונת אם המושבות בפתח תקווה באוטובוס או רכבת ישראל
https://moovitapp.com › index › תחבו...
צפה בשכונת אם המושבות, פתח תקווה על המפה. מפת שכונת אם המושבות התמונה עשויה להיות כפופה לזכויות יוצרים. מידע נוסף בוויקיפדיה.
דירות למכירה באם המושבות החדשה, פתח תקווה - מדלן
https://www.madlan.co.il/for-sale/שכונה-אם-המושבות-החדשה-פתח...
58 דירות למכירה באם המושבות החדשה, פתח תקווה. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
מפת פתח תקווה - וואלה! מפות - מפה, מפת ישראל
https://maps.walla.co.il › cityS=פתח ת...
מפות: כאן תוכלו לתכנן מסלולי נסיעה בפתח תקווה, לחפש כתובות, למדוד מרחקים, ... בריגיד קיש, גרינשפן, דב הוז, דגל ראובן, דון יצחק אברבנאל, דרך אם המושבות, ...
מפה של רחוב אם המושבות הדר המושבות שכונה בפתח תקווה - …
https://maps.b144.co.il/מפת-פתח-תקווה/אם-המושבות-הדר...
מפה של אם המושבות הדר המושבות שכונה בפתח תקווה עם תצוגה של עסקים, מקומות תיירותיים ומשרדי ממשלה ברחוב אם המושבות הדר המושבות שכונה ובאזור, כולל מספרי טלפון, כתובות ואמצעי הגעה