חיפשת:

מפקד לא טוב

לתפארת משטרת ישראל: מפקד שתוי וטענות לאיומים בקורס הקצינים
www.ynet.co.il › news › article
רק אז נזכרו בסגל הפיקוד הבכיר של המכללה להדיח את הקצין מלפקד בקורס קצינים. ממשטרת ישראל נמסר: "קורס הקצינים של משטרת ישראל הוא קורס דגל המחנך את הקצינים להוות אות ומופת הן ברמה הערכית והן ברמה המקצועית.
כיצד להיות מפקד טוב בצה"ל
https://www.hrus.co.il/כיצד-להיות-מפקד-טוב-בצהל
Jan 10, 2016 · בספרו של אביגדור קהלני "דרך לוחם" , מפקד טוב מתואר כמפקד הנוטע בחייליו תחושת אמון וביטחון- תחושה זאת חיונית לחיילים במיוחד במצבי מתח וחרדה. המפקד מהווה דוגמה אישית מובהקת מופתית, כאשר הוא צריך להיות הראשון שמסתער לעבר משימה קשה בשדה הקרב.
איך הייתם מגדירים מפקד טוב? - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Jan 28, 2011 · מפקד טוב זה מפקד מבין תומך עוזר מצ'פר אני מתחיל להשמע כמו אישה..
נציב קבילות החיילים - דוח שנתי - משרד הביטחון
https://www.mod.gov.il › nakhal › reports
בשנה האחרונה, התנהגות לא מכבדת ואלימות פיזית ומילולית של מפקדים א. ... "יסודו של הטיפול בפרט הוא בארגון נכון, בחינוך טוב ובניהול נכון של. היחידה .
כיצד להיות מפקד טוב בצה"ל
www.hrus.co.il › כיצד-להיות-מפקד
Jan 10, 2016 · בספרו של אביגדור קהלני "דרך לוחם" , מפקד טוב מתואר כמפקד הנוטע בחייליו תחושת אמון וביטחון- תחושה זאת חיונית לחיילים במיוחד במצבי מתח וחרדה. המפקד מהווה דוגמה אישית מובהקת מופתית, כאשר הוא צריך להיות הראשון שמסתער לעבר משימה קשה בשדה הקרב.
המפקד! – תבנית נוף הולדתו - מרכז יצחק רבין
http://www.rabincenter.org.il › nof-huladeto
מפקד טוב ואפקטיבי הוא זה אשר מצליח למצות את מלוא הפוטנציאל של פקודיו ("כ. הצליח להוציא ממני דברים שחשבתי שאני לא מסוגל לעשות"); מעודד ומלהיב אותם; ...
כיצד להיות מפקד טוב בצה"ל - משאבי אנוש
https://www.hrus.co.il › כיצד-להיות-מפ...
מהן התכונות והיכולות המובילות של מפקד טוב בצהל? מה נדרש ממפקד טוב בצבא לעשות, ... לא ניתן לפקד על חיילים בדרך כאוטית וחסרת הגיון.
"מי הוא מפקד טוב? מפקד החונך את פקודיו"
www.idf.il › אתרים › פיקוד-המרכז
Feb 16, 2017 · עוצרים כדי להתקדם: "מי הוא מפקד טוב? מפקד החונך את פקודיו". עברית. English. עברית. Français.
מפקד זרוע היבשה מסביר למה צה"ל נמנע מכיבוש עזה - מדיני ...
www.haaretz.co.il › news › politics
Oct 08, 2021 · מפקד זרוע היבשה מסביר למה צה"ל נמנע מכיבוש עזה. בראיון ל"הארץ" עם סיום תפקידו, מספר יואל סטריק מהו האיום הקיומי היחיד על המדינה, אומר מה הציבור צריך להבין ביחס לאבידות, כמו זו של בראל חדריה שמואלי, ומגלה איפה הוא סבור שנכשל. הכתבה נשמרה.
ברכות ופתגמים עם הביטוי מפקד
brachot.net › query
ברכות ופתגמים עם הביטוי ". מפקד. ". 24 תוצאות. פתגמים וציטוטים עם הביטוי " מפקד ". ברכות פרידה מ מפקד לחייליו. מרדכי יונה | גיוס / שחרור. כשנפגשנו לראשונה היינו זרים כשהתודענו זה לזה נהיינו חברים ...
הזכויות שאתם חייבים להכיר - אתר מתגייסים
https://www.mitgaisim.idf.il › ראשי
... הוא לטפל בתלונות של חיילים ואף מלש"בים בכל תחום הנוגע צה"ל, בעיקר בנושא יחסי מפקד- פקוד. ... אם לא, חובת הטיפול בחיילים היא עד- 24 שעות מרגע הפנייה.
ברכות ופתגמים עם הביטוי מפקד
https://brachot.net/query.php?q=מפקד
אין עוד מפקד על הראש לא עוד מסדרים ומדים עכשיו לאזרחות עוברת, מתחילה את החיים. ומה עוד אפשר לאחל למשתח ... בהצלחה כמו תמיד - בכל תפקיד! ... שתמיד דאגת לעשות רק טוב על הלב,
איך הייתם מגדירים מפקד טוב? - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=12581705
Sep 05, 2013 · מפקד טוב זה מפקד מבין תומך עוזר מצ'פר אני מתחיל להשמע כמו אישה..
ט. הצעות לסדר-היום התנהגות מפקדים כלפי חיילים ביחידות שונות בצה"ל
https://knesset.gov.il › tql › knesset14
לי אישית יש בן בצבא, שהוא גם מפקד, ואני יודע עד כמה נאבקים על כל מקום ביחידה מובחרת וכמה ... ואם הצבא עשה את הדבר הזה, הוא עשה דבר לא טוב, אולי גם לא חוקי.
"מי הוא מפקד טוב? מפקד החונך את פקודיו"
https://www.idf.il/אתרים/פיקוד-המרכז/יום-עיון-מפקדי-רפואה
Feb 16, 2017 · עוצרים כדי להתקדם: "מי הוא מפקד טוב? מפקד החונך את פקודיו". עברית. English. עברית. Français.
פיקוד - מפקדים | ציטוטים, ציטוט, פתגמים
www.pitgam.net › cats › 253/1/0
פיקוד - מפקדים | ציטוטים, ציטוט, פתגמים. - מציג ציטוטים 1 - 10 מתוך 16 בקטגוריית פיקוד. » סדר רשימה לפי: תאריך הוספה אומר הציטוט דירוג דירוג משוקלל יורד עולה. ". אצל כל מפקד צריכה להישאל השאלה כיצד ...
המפקדים בצבא
http://meyda.education.gov.il › files › noar › tow...
בהיסטוריה מוכרות דמויות רבות של מנהיגים בעלי שיעור קומה, שמעולם לא למדו להיות מנהיגים: בן-גוריון, דה-גול, קנדי וכד'. ... התכונות. המאפיינות. מפקד. טוב.
מפקד זרוע היבשה מסביר למה צה"ל נמנע מכיבוש עזה - מדיני ...
https://www.haaretz.co.il/news/politics/.premium.HIGHLIGHT-1.10276505
Oct 08, 2021 · מפקד זרוע היבשה מסביר למה צה"ל נמנע מכיבוש עזה. בראיון ל"הארץ" עם סיום תפקידו, מספר יואל סטריק מהו האיום הקיומי היחיד על המדינה, אומר מה הציבור צריך להבין ביחס לאבידות, כמו זו של בראל חדריה שמואלי, ומגלה איפה הוא סבור שנכשל. הכתבה נשמרה.
מפקד פלוגה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מפקד_פלוגה
מפקד פלוגה. מפקד פלוגה או ב קיצור מ"פ (קרי: מם פא ), הוא תפקיד אשר ניתן ל קצינים ב צה"ל בדרגת סרן או רב-סרן, על מנת לפקד על פלוגת לוחמים . בצה"ל מתייחס מונח זה למפקד יחידה הכפופה לגדוד חי"ר, שריון, הנדסה קרבית, איסוף קרבי חטיבת החילוץ ו יחידות מובחרות.
10 השאלות שהכי מעניינות חיילים - אתר צה"ל
https://www.idf.il › אתרים › מתגייסים
האם מפקד יכול למנוע או לעכב את החופשה שלי? ... אני לא מרוצה משיבוץ שנקבע לי, איך אוכל לשנותו? ... זמן הטיפול בבקשה לא יעלה על 30 יום מרגע הגשתה.