חיפשת:

מערת קשת סנפלינג

אשדות | טיולי סנפלינג ואקסטרים בצפון - גי'פים סנפלינג וגשר ...
https://ashdot.info/2018/05/סנפלינג-במערת-קשת
מערת קשת נמצאת ברכס הצפוני של נחל בצת בגליל המערבי, בשטח של פארק אדמית.למרות שמה, מערת קשת, כבר לא מדובר במערה, מה שהיה מערה, היום היא מעין קשת …
סנפלינג במערת קשת - סיור מודרך - טיולי
https://www.tiuli.com › guided-tours
סנפלינג במערת קשת. סנפלינג של 40 מטר מהקשת של מערת קשת שישי 10.12, שישי 17.12, שבת 18.12... קבוצות מוזמנות לתאם ...
סנפלינג במערת קשת: סנפלינג למשפחות וקבוצות בצפון | אשדות
https://ashdot.info/סנפלינג-במערת-קשת
סנפלינג במערת קשת מעניק את חוויית הגלישה המרהיבה ביותר בארץ מהאתר נשקף נוף מדהים של הים התיכון, נהריה, עכו, ראש הנקרה והרי הגליל המערבי. מתאים למשפחות וזוגות.
טיול אל מערת קשת - פארק אדמית. סנפלינג מטורף, נוף מדהים ...
www.youtube.com › watch
אחת מתוך אטרקציות בגליל היפות והאטרקטיביות ביותר - סנפלינג במערת קשת - חוויה שאסור לפספס. יצאנו כל המשפחה ...
סנפלינג במערת קשת - ארזים בטבע
https://www.arazimbateva.co.il › סנפלינג
סנפלינג במערת קשת מול נוף עוצר נשימה היא חוויה בלתי נשכחת המתאימה למשפחות וליחידים מערת קשת נמצאת בגליל המערבי בפארק אדמית על רכס סולם צור לפרטים בקרו באתר.
מערת נמר + סנפלינג במערת קשת - שרלו אתגרים
https://www.sharloetgarim.co.il › מער...
טיול מתחילים קלאסי, מסלול מגוון של ביקור במערה חשוכה + סנפלינג מצוק ... מערת קשת, היא למעשה מערה שקרסה ונותר ממנה קשת אבן גדולה וחזקה, אשר ממנה נגלוש ...
סנפלינג במערת קשת – ערוצים בטבע
https://banketgarim.co.il/סנפלינג-במערת-קשת
סנפלינג במערת קשת אחד מאתרי הסנפלינג היפים בארץ! סנפלינג של כ- 40 מטרים מהקשת של מערת קשת שישי 10.12, שישי 17.12, שבת 18.12… ובתאום. סנפלינג במערת קשת הנמצאת בגליל המערבי – …
סנפלינג במערת קשת: סנפלינג למשפחות וקבוצות בצפון | אשדות
ashdot.info › סנפלינג-במערת-קשת
סנפלינג במערת קשת מעניק את חוויית הגלישה המרהיבה ביותר בארץ מהאתר נשקף נוף מדהים של ים התיכון נהרייה עכו והרי הגליל המערבי. לאחר הגלישה ישנו מסלול של כ 35 דקות חזרה לרכבים. ניתן לשלב פעילויות נוספות באזור כדיי למלא את היום כגון סיור בראש הנקרה ומסלולים רגליים שונים באיזור או טיול גיפים אתגרי בנחל געתון.
סנפלינג במערת קשת - ערוצים בטבע
https://banketgarim.co.il › סנפלינג-במע...
סנפלינג של כ- 40 מטרים מהקשת של מערת קשת שישי 10.12, שישי 17.12, שבת 18.12… ובתאום. סנפלינג במערת קשת הנמצאת בגליל המערבי – סמוך למושב אדמית.
סנפלינג במערת קשת - סיור מודרך - טיולי
www.tiuli.com › guided-tours › 908
סנפלינג של 40 מטר מהקשת של מערת קשת. אחרי כ-10 מטר של קיר מצפים לגולש עוד כ-30 מטר לגמרי באוויר, חוויה נדירה למדי. מתחתית המערה הולכים במסלול הליכה במעלה ההר בחזרה לפתח המערה - ולגלוש שוב... המערה, שהיא היום כבר לא כל-כך מערה, היא בעצם קשת סלע ענקית תלויה באוויר, ומתחתיה מצוק ענקי.
מערת קשת סנפלינג בצפון - לוטרה
https://lutra.co.il › אתרי סנפלינג
מערת קשת סנפלינג בצפון,מערה מדהימה שחלק מתקרתה התמוטטה. המערה נמצאת בגליל המערבי במרומי רכס הסולם.ממערת קשת נשקף נוף עוצר נשימה של הגליל העליון.
סנפלינג במערת קשת - סיור מודרך - טיולי
https://www.tiuli.com/guided-tours/908
סנפלינג של 40 מטר מהקשת של מערת קשת. אחרי כ-10 מטר של קיר מצפים לגולש עוד כ-30 מטר לגמרי באוויר, חוויה נדירה למדי. מתחתית המערה הולכים במסלול הליכה במעלה ההר …
מערת קשת – המלצה למסלול טיול נגיש בשמורת טבע מערת קשת – רשות ...
www.parks.org.il › trip › keshet
Jan 07, 2020 · מערת קשת היא למעשה כלל לא מערה אלא קשת ענקית תלויה, ותחתיה תהום. בעבר הייתה המערה סגורה כמעט מכל עבריה, עד שתהפוכות גיאולוגיות חשפו את פתחה הדרומי, התמוטטות פערה את תקרתה, וכל שנותר הוא קשת סלע מרהיבה שדרכה תוכלו לצפות בנוף ירוק ומשגע. התצפית המרשימה נפרשת עד לים התיכון ורכס הכרמל. ניתן להתקרב ולצפות במערה. שימו לב! אין לעבור את מעקה הבטיחות.
מערת קשת ופארק אדמית - סנפלינג בגליל המערבי | בא לי לטייל
https://baliletayel.co.il/israeltrip/מערת-קשת-פארק-אדמית
Apr 02, 2021 · מערת קשת ופארק אדמית – סנפלינג בגליל המערבי. איזור בארץ: גליל מערבי | צפון. תאריך ביקור: 02/04/2021. חשוב לדעת. מערת קשת נמצאת על רכס מדהים אדמדם עם נופים משגעים של הגליל המערבי וחוף הים ולחובבי ...
מערת קשת ופארק אדמית - סנפלינג בגליל המערבי | בא לי לטייל
baliletayel.co.il › israeltrip › מערת-קשת
Apr 02, 2021 · מערת קשת נמצאת על רכס מדהים אדמדם עם נופים משגעים של הגליל המערבי וחוף הים ולחובבי האקסטרים ניתן לשלב סנפלינג בטיול שלכם בפארק אדמית.
מערת קשת - ישראל אקסטרים טיולים - Israel Extreme
https://israel-extreme.com › ... › אתרים
נוף מדהים, גישה קלה וצוק בגובה עשרות מטרים הופכים אותו ליעד מועדף למטיילים ולגולשי סנפלינג בצפון. הגלישה היא ברובה באוויר – דבר המאפשר חוויה מדהימה של גלישה אל ...
סנפלינג במערת קשת – ערוצים בטבע
banketgarim.co.il › סנפלינג-במערת-קשת
סנפלינג במערת קשת הנמצאת בגליל המערבי – סמוך למושב אדמית. המערה, שהיא היום כבר לא כל-כך מערה, היא בעצם קשת סלע ענקית תלויה באוויר, ומתחתיה מצוק ענקי. בעבר המערה הייתה סגורה לחלוטין אולם במשך הזמן נחשף פיתחה כתוצאה מפעולות גיאולוגיות וגם תקרתה קרסה במשך השנים. מצב זה, שבו נשארה רק קשת תלויה בין שמיים לארץ הפך את המערה לאתר סנפלינג מרהיב.
אשדות | טיולי סנפלינג ואקסטרים בצפון - גי'פים סנפלינג וגשר ...
ashdot.info › 2018 › 05
תיאור המסלול: סנפלינג במערת קשת מעניק את חוויית הגלישה המרהיבה ביותר בארץ מהאתר נשקף נוף מדהים של ים התיכון נהרייה עכו והרי הגליל המערבי. לאחר הגלישה ישנו מסלול של כ 35 דקות חזרה לרכבים. ניתן לשלב פעילויות נוספות באזור כדיי למלא את היום כגון סיור בראש הנקרה ומסלולים רגליים שונים באיזור או טיול גיפים אתגרי בנחל געתון.
מערת קשת • עידן לאתגרים חדשים
https://idan-na.co.il › keshet-snepling
סנפלינג במערת קשת - הצטרפו לחוויה! מערת קשת היא ללא ספק מנקודות גלישת המצוק (סנפלינג) היפות בארץ! מהקשת עצמה נגלוש מטה, תלויים בין שמיים לארץ כ 40 מטר.
סנפלינג במערת קשת: סנפלינג למשפחות וקבוצות בצפון | אשדות
https://ashdot.info › סנפלינג-במערת-קשת
עונה ממומלצת: כל השנה – מלבד כאשר קיים חשש לשיטפונות. מערת קשת. אתר זה המצוי בקצה הגליל המערבי הינו אתר הגלישה המרהיב ביותר בארץ ללא ספק. גם ללא הגלישה נשקף ...