חיפשת:

מערך שיעור בנושא חירות

חירות – האם תמיד מותר לי לעשות את מה שאני רוצה? - בין הצלצולים
https://itu.cet.ac.il/חירות-האם-תמיד-מותר-לי-לעשות-את-מה-שאנ
מערכי שיעור . מיומניות חברתיות ... מערך שיעור . חירות – האם תמיד מותר לי לעשות את מה שאני רוצה? ... הפעילות עוסקת בבחינת המושג חירות והגבלתו על מנת למנוע פגיעה באחר. הפעילות מיועדת לכיתות ד'-ו'.
חירות הדעת - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
http://pop.education.gov.il › herut-daat
פעילות לתלמידים בנושא שחרור מכבלי המעמד ומימוש מטרות ... מערך שיעור העוסק בתהליך שעוברות האם ובִתה בסיפור ... פעילות לתלמידים בנושא חירות ודחף לשינוי.
מערך-שיעור-מהי-חירות.pdf
https://yesodot.org.il › uploads › 2021/02 › מערך-...
שיעור ראשון. מהי "חירות"? • ללמוד על המושג "חירות";. • להבין שחירות אין משמעותה פריקת עול. דף פעילות "חירות בשירים" מצולם לפי מחצית ממספר התלמידים בכיתה (דף.
מאמרים, סרטים ומערכי שיעור בנושא חירות | תרבות.il
https://tarbutil.cet.ac.il/tag/חירות
מערך שיעור. שיעור אחד. הקשר בין המושג חירות לפסוק "שלח את עמי" לקראת חג הפסח אנחנו עוסקים במושג חירות. אפשר להציג בפני תלמידים מושג מופשט כזה באמצעות אירועים שהתרחשו במציאות. המשותף לשני ...
חירות – האם תמיד מותר לי לעשות את מה שאני רוצה? - בין הצלצולים
https://itu.cet.ac.il › חירות-האם-תמיד-מו...
מערך שיעור. חירות – האם תמיד מותר לי לעשות את מה שאני ... הפעילות עוסקת בבחינת המושג חירות והגבלתו על מנת למנוע פגיעה באחר. הפעילות מיועדת לכיתות ד'-ו'.
עם חירות גדולה מגיעה אחריות גדולה? | מערך חג הפסח לגילאי יסודי
https://www.bina.org.il › lesson › עם-...
העם היהודי תמונת מצב – שבוע התפוצות | מערך שיעור תשפ"ב לתלמידי על יסודי. 30/03/2022. כחלק משבוע התפוצות בישראל נרצה לנסות ולחבר את התלמידים לקהילות היהודיות ...
טבע עברי - פסח: מערכי שיעור
www.tevaivri.org.il/Activities-4-49-מערכי-שיעור
מערך שיעור- חג הפסח, שאנו עומדים בפתחו, הינו החג המוצהר של החירות. בחג זה יצאנו ממצרים , מבית עבדים , והתחלנו במסע הפיכתנו לעם חופשי בארצנו, ארץ ישראל.
חירות הדעת - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
https://pop.education.gov.il/tchumey_daat/safrut/...
> מערך שיעור העוסק בתהליך שעוברות האם ובִתה בסיפור סינדרלה במטבח - דליה רביקוביץ (כיתה ט) מומלץ ללמד את היצירה בקשר לחג החירות ולהתייחס להיבטים של חירות וחירות הדעת.
פסח - חירות מהי? - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › teaching-tools › teaching
מערך קלאסרום בנושא פסח -מהי חירות? ניתן לצפות בכיתת קלאסרום כתלמיד, או להזמין עותק כמורה. את העותק שתקבלו תוכלו לערוך ולצרף אליו תלמידים.
הקשר בין המושג חירות לפסוק "שלח את עמי" | מערך שיעור - תרבות.il
tarbutil.cet.ac.il › lessons › חירות-וכיצד
פתיחה
זכויות האדם והאזרח – הזכות לחירות - בין הצלצולים
itu.cet.ac.il › זכויות-האדם-והאזרח
הזכות לחירות היא אחת מזכויות היסוד החשובות של האדם. היא נובעת מיחס של כבוד ושל הערכה כלפי האדם. עם זאת, לחירות של כל אדם לעשות כרצונו יש הגבלות, מפני שחירות מוחלטת שלו עלולה לפגוע בזולתו. העיסוק בזכות לחירות ובמגבלות על החירות קשור גם ליחסים בין התלמידים ולמגבלות המוטלות על חירותם (גם בחופשה), שנועדו למנוע פגיעה באחרים.
הקשר בין המושג חירות לפסוק "שלח את עמי" | מערך שיעור ...
https://tarbutil.cet.ac.il/lessons/חירות-וכיצד-היא-קשורה-לפסוק...
מערך שיעור ומצגות על פירות ההדר והפרדס – שיתוף חומרי הוראה
https://chomarim.wordpress.com/2018/03/14/מערך-שיעור-ומצגות-על...
Mar 14, 2018 · מערך שיעור ומצגת – יום העצמאות פברואר 11, 2018. פורסם ב- Uncategorized, מדעים, מדעים כיתות נמוכות, מערכי שיעור מדעים מערכי שיעור מצגות פירות הדר. ניווט ברשומות. < דפי קריאה לפסח לפי כיתות. משחק דומינו ...
מערך שיעור ראשון | יחידת הוראה – חברות
https://042shiran.wordpress.com/מערך-שיעור-ראשון
יחידת הוראה: חברות נושא: מהי חברות אמתית כלים: שיר " חבר שלם"/ שלומית כהן – אסיף מתוך תכנית הלימוד-דרך המילים , שיר מהיוטיוב- חבר שלם, שאלון kahoot. מליאה: שיעור פרונטלי. כיתה: ג' זמן: 45 דק' מטרות: התלמיד יעביר ביקורת על עצמו אם ...
מערך שיעור ראשון | חברות
https://shiranselablog.wordpress.com/מהלך-שיעור-ראשון
מערך שיעור 1 : יחידת הוראה: חברות. נושא: מהי חברות אמתית. כלים: שיר " חבר שלם"/ שלומית כהן – אסיף מתוך תכנית הלימוד-דרך המילים , כרטיסיות "חבר אמתי, "חבר לא אמתי", הגדיים בנושא חבר אמתי וחבר לא אמתי, שיר מהיוטיוב- חבר שלם.
פסח: מערכי שיעור - טבע עברי
http://www.tevaivri.org.il › Activities...
חודש ניסן על פי המסורת היהודית הינו החודש בו יצא עם ישראל ממצרים, מעבדות לחירות, והתחיל את מסעו לארץ ישראל. אירוע זה היה לאירוע מכונן שהשפיע על העולם כולו. מעשה ...
פסח, מערכי שיעור ופעילויות - מכון שיטים
https://www.chagim.org.il › מערכי-שיע...
לספר ביציאת מצרים. מערך שיעור לכיתה ד ; הא-לחמא עניא ומאכלי חג. מערך שיעור לכיתה ג ; אביב הגיע פסח בא. מערך שיעור לכיתה ב ; מנהגי חג פסח. מערך שיעור לכיתה א ; עבדות ...
חירות – האם תמיד מותר לי לעשות את מה שאני רוצה? - בין הצלצולים
itu.cet.ac.il › חירות-האם-תמיד-מותר
בקשו מהתלמידים לשתף את הכיתה באירועים שחיברו, ודונו בהם בעזרת השאלות הבאות: 1. האם החירות היא ערך חשוב בעיניכם? מדוע? 2. האם יש מצבים שצריך לוותר על הזכות שלנו לעשות כרצוננו? הסבירו. 3. האם יש מצבים שערך החירות חשוב יותר מן ההתחשבות באחר? הסבירו. 4. אילו בחברה שלנו כולנו היינו נוהגים תמיד כרצוננו – איך, לדעתכם, הייתה החברה הזאת נראית? ד.
פסח, מערכי שיעור ופעילויות
https://www.chagim.org.il/ACTIVITIES/פסח/מערכי-שיעור-ופעילויות
אביב הגיע פסח בא. מערך שיעור לכיתה ב. עבדיים היינו, עתה בני חורין. מערך שיעור לכיתה ו. מה בין צדק לצדקה. שיעור לתלמידי תיכון. שמור את האביב. האביב בטבע, בעם ובפרט. מנהגי חג פסח.
פסח - חירות מהי? - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
https://pop.education.gov.il/teaching-tools/teaching-models/passover-liberty
מערך קלאסרום בנושא פסח -מהי חירות? ניתן לצפות בכיתת קלאסרום כתלמיד, או להזמין עותק כמורה. את העותק שתקבלו תוכלו לערוך ולצרף אליו תלמידים. ניתן לצפות ב
חירות - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › uploads › 2017/06 › cherut
חירות. נושא ודיון באמצעות המתודה "דפי גמרא". מטרות: לעורר דיון בנושא חופש/. חירות. באמצעות שירים, תמונות והיגדים. חומרים:.
חירות הדעת - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › tchumey_daat › safrut
> מערך שיעור העוסק בתהליך שעוברות האם ובִתה בסיפור סינדרלה במטבח - דליה רביקוביץ (כיתה ט) מומלץ ללמד את היצירה בקשר לחג החירות ולהתייחס להיבטים של חירות וחירות הדעת.
מעבדות לחירות - לב לדעת
https://www.levladaat.org › lesson
בשיעור נבקש להעמיק את רגשות ההודיה על ירושלים ואת האהבה שלנו לעיר, שבחסד ה' זכינו שתהיה שוב שלנו- אחרי גלות ארוכה וקשה. מאת: רוני אלדד, צוות לב לדעת. מערך שיעור.