חיפשת:

מעקה זכוכית עם מאחז יד

מאחזי יד למדרגות בתיות וחיצוניות | מאחזי יד סולם יעקב לא ...
https://www.solam.co.il/מאחזי-יד.html
מאחזי יד סולם יעקב- לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר! המון חברות מספקות ומייצרות מאחזי יד, אולם מאחזי היד של סולם יעקב הם מבין האיכותיים ביותר שניתן למצוא.
מעקות זכוכית בטיחותיים | מעקה זכוכית תיקני - Glassico
https://www.glassico.co.il/glass-railings
לכל מעקה זכוכית ניתן להוסיף מאחז יד המתלבש ע"ג הזכוכית, או המותקן בצידה. מידע חשוב - מעקות זכוכית מעקות זכוכית מיוצרים מזכוכית בטיחותית מחוסמת או רבודה .
מאחזי יד - Rail Touch
www.rail-touch.co.il › מעקות-ומחיצות › מאחזי
פרויקטים לדוגמא
מעקות זכוכית בטיחותיים | מעקה זכוכית תיקני - Glassico
www.glassico.co.il › glass-railings
לכל מעקה זכוכית ניתן להוסיף מאחז יד המתלבש ע"ג הזכוכית, או המותקן בצידה. מידע חשוב - מעקות זכוכית מעקות זכוכית מיוצרים מזכוכית בטיחותית מחוסמת או רבודה .
מעקה זכוכית עם מאחז יד מבית ד"ר זכוכית | הדירה - פורטל לעיצוב הבית
https://www.adira.co.il › ... › מעקות
פרטים נוספים על מעקה זכוכית עם מאחז יד. תיאור המוצר: מעקה שתול בתעלה סמויה, מזכוכית שקופה מחוסמת בעובי 15 מ''מ בשילוב מאחז יד רוכב מנירוסטה. (ניתן לקבל ...
מאחז יד מנירוסטה משולב לד ספוט - טיפטרוניק פתרונות הנדסה בע״מ
tiptronic.co.il › product › מאחז-יד
אתה יכול לבחור את האפשרות למעקה / מאחז יד מנירוסטה, או מעקה מנירוסטה משולבת זכוכית , עם נורות של פס led יחידות או נורות ספוט led. התאורה ניתנת לעבודה עם עמעום.
גלריית מעקות ברזל מעוצבים - צפו בדוגמאות של מעקות ברזל - אריכא
https://www.ariha.co.il/portfolio_categories/מעקות
מעקה זכוכית עם חיתוכי לייזר ... מעקה עם מאחז יד מעץ מעקה 59. Created with sketchtool. מעקה יוקרתי מעקה 64 ...
מעקות אלומיניום - Rail Touch
www.rail-touch.co.il/מעקות-ומחיצות/מעקות-אלומיניום
מעקות ומחיצות החברה עשויים אלומיניום בשילוב מתוחכם עם זכוכית או עם נירוסטה – או עם שניהם. תוכלו להתייעץ עם מומחי החברה לגבי מעקה המתאים במיוחד לכם, למבנה שלכם ולצרכי הבטיחות והאסתטיקה שלכם.
מעקות זכוכית - מחוסמות ומעוצבות, לבטיחות ולאסתטיקה במבנה ...
https://www.drglass.co.il/product_cat/מעקות
לכל מעקה זכוכית ניתן לחבר גם מאחזי יד. קיים מאחז יד הרוכב על מעקה זכוכית, או מאחז יד המחובר למעקה זכוכית מצידו. מאחזי היד יכולים להיות מעץ, אלומיניום ו/או נירוסטה.
מהו התקן למאחזי יד למדרגות | התקנת המעקה אף היא קריטית
https://typo.co.il/staircase-hand-grip-device
מהו התקן למאחזי יד למדרגות אוחזים במתכת – הולכים על בטוח. מאחזי יד למדרגות מתוכננים על ידי אדריכלים או מהנדסים בשיתוף חברות המתמחות בתכנון וייצור מעקות כאשר יש חשיבות גם לחומר הגלם ממנו עשוי מאחז היד כאשר יש מאחזי יד ...
מחירון מעקות ברזל: מעקות למדרגות, מעקות למרפסת, ועוד - דפי זהב
https://www.d.co.il/priceList-30940
מאחז יד מברזל המחיר למטר אורך וכולל התקנה 350 - 180 ₪. מעקה מעוצב - תוספת למחיר מעקות מעוצבים מייקרים את מחיר המעקה בכ-30% עד 100% במחיר למ"ר 1,200 - 700 ₪. מעקה מנירוסטה המחיר למעקה למדרגות לכניסה או ...
מעקה זכוכית - מחירים | כמה עולה מעקה זכוכית למדרגות ולמרפסת ...
www.midrag.co.il › Content › Price
מחיר מאחז יד למעקה זכוכית – בין 200-400 ש"ח למטר רץ מחיר הגבהת מעקה זכוכית לא מעט אנשים בוחרים לבצע הגבהה למעקה הזכוכית שהותקן להם מראש במרפסת.
מאחז יד מעקה זכוכית - Saf
https://www.saf.co.il › sal › search › t...
סימבולים / בלוקים - חיבור של מעקה זכוכית. קבצים - GIF DWG. 2.07.19. מעקה זכוכית,מאחז יד, חיבורים, רצפה. טרנדים עיצוביים בבניית הבית: מעקות ודלתות ...
מאחזי יד מעץ | אוליבר
https://www.oliver.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=item&cs=5056
מאחזי יד מעץ אלון טבעי. מאחז יד מעוגל מעץ בוק, ובהלבשה למעקה זכוכית או מאחז יד למעקה. השני אותו מאחז יד לקיר, מאחזי עץ במעלה מדרגות ומאחז חד לקיר
מאחזי יד | קו נבון
https://www.kavnavon.co.il › מעקות
מאחז יד מעץ על גבי מעקה זכוכית. - מזהה מוצר: 3808 - מאחז יד מעץ על גבי מעקה זכוכית. מאחז יד לקיר. - מזהה מוצר: 3809 - מאחז יד לקיר. מאחז יד לקיר.
מעקות זכוכית - מחוסמות ומעוצבות, לבטיחות ולאסתטיקה במבנה | ד ...
www.drglass.co.il › product_cat › מעקות
לכל מעקה זכוכית ניתן לחבר גם מאחזי יד. קיים מאחז יד הרוכב על מעקה זכוכית, או מאחז יד המחובר למעקה זכוכית מצידו. מאחזי היד יכולים להיות מעץ, אלומיניום ו/או נירוסטה.
Идеи на тему «מעקות זכוכית - Glass railings» (14) в 2021 г
https://www.pinterest.com › ducag
17.01.2021 - מעקות זכוכית - Glass railings מעקות מעוצבים מעקות בטיחותיים מעקה זכוכית. ... עיצוב מדרגות עם מעקה זכוכית עם מאחז יד יפה ואלגנטי.
מעקה זכוכית - מחירים | כמה עולה מעקה זכוכית למדרגות ...
https://www.midrag.co.il/Content/Price/3687
מעקה זכוכית עם ... מאחז יד למעקה זכוכית. למעקה הזכוכית ניתן להוסיף מאחז יד, שיכול להיות נוח במידה וגרים בבית אנשים מבוגרים או כל מי שצריך נגישות. את מאחז היד ניתן ליצור מאלומיניום או מנירוסטה ...
מעקות זכוכית בטיחותיים | מעקה זכוכית תיקני - Glassico
https://www.glassico.co.il › glass-raili...
לכל מעקה זכוכית ניתן להוסיף מאחז יד המתלבש ע"ג הזכוכית, או המותקן בצידה. מידע חשוב - מעקות זכוכית. מעקות זכוכית מיוצרים מזכוכית בטיחותית מחוסמת או רבודה .
מעקה אלומיניום וזכוכית
https://www.koren-aluminum.com › ...
מעקה אלומיניום וזכוכית למרפסת מעקות זכוכית:"קורן אלומיניום" אנחנו מייצרים מעקות זכוכית מחוסמת מכל הסוגים. ... מעקה זכוכית למרפסת עם מאחז יד אלומיניום.
מאחז יד מנירוסטה משולב לד ספוט - טיפטרוניק פתרונות הנדסה בע״מ
https://tiptronic.co.il › product › מאחז...
בקרו באתר למידע על מאחז יד מנירוסטה משולב לד ספוט וצפו בקטלוג המוצרים. ... ï מעקות משולבות זכוכית למרפסת כולל מאחז יד מנירוסטה מוברשת .
מאחזי יד | מאחזי יד מעוצבים למעקות | מאחזי יד לנכים • שרון ...
maakot.co.il › מאחזי-יד
מאחזי יד משמשים כפריט עיצובי וכפריט פרקטי המסייע לבעלי מוגבלויות. התאמת המאחז ליעודו חשובה ביותר – מאחז בעל מטרה עיצובית בלבד לא עונה על אותן הדרישות כמו מאחז המשמש כמשען להולכי רגל.
מעקה נירוסטה זכוכית - מאחז יד מנירוסטה דגם 19755 | מסגריית אל בר
https://www.elbar.co.il › product › מע...
מעקה נירוסטה עשוי שלד נירוסטה מבריק או מלוטש דרג 304. מאחז יד מנירוסטה עם מילוי זכוכית משוריינית. מעקה זכוכית חזק, איכותי ובטיחותי; מאחז יד מנירוסטה דגם ...
מעקות זכוכית | מעקה זכוכית למדרגות בעיצוב אדריכלי • שרון ...
https://maakot.co.il/מעקות-זכוכית
מדרגות עץ אירוקו עם מעקה זכוכית, טויוטה, תל אביב ... ניתן לחבר מאחז יד בצורת אחז הרוכב על הזכוכית או מחובר למעקה מצידו. החומרים שניתן ומומלץ לשלב במאחז היד הם: נירוסטה או עץ.
מעקה אלומיניום וזכוכית
www.koren-aluminum.com › glass-railing
מעקה זכוכית למרפסת עם מאחז יד אלומיניום. יש לנו מיגוון גדול של מעקות למדרגות או למרפסות מאלומיניום. המעקה יכול להיות מזכוכית מחוסמת עם מאחז יד מאלומיניום אטומים או בעלי מירווחים קטנים זה מזה ,