חיפשת:

מעמיס טלסקופי זעיר

מעמיס אופני זעיר חדש מבית CSF | חדשות ציוד מכני הנדסי
www.machinerynews.co.il/2013/07/24/מעמיס-אופני-זעיר-חדש-מבית-csf
Jul 24, 2013 · מעמיס אופני זעיר CSF Multione qtrak. סדרה 1200 היא הקומפקטית יותר עם משקל עבודה הנע סביב ה-1,900 ק"ג. כאן ניתן לבחור בין כף בנפח 0.35 או 0.41 מ"ק כמו גם בין שני מנועים שונים, שניהם גם כן מתוצרת יאנמר עם 3 צילינדרים: 1.3 ליטר עם 33 כ"ס או 1.6 ליטר עם 39 כ"ס. רוחב דגמי סדרה 1200 עומד על 123 ס"מ והאורך 390 ס"מ.
ארכיון מעמיס טלסקופי - קומסקו
https://comasco.co.il › products › tele...
זהו דגם עם זרוע בת חמישה מפרקים המגיעה עד למרחק 20 מטר. המשמעות היא שכלי זה נותן לך את יכולת התמרון של מעמיס טלסקופי יחד עם יכולת הרמה כמו של מנוף.
Weidemann - ווידמאן T4512 למכירה, מעמיס טלסקופי | Machine ...
https://www.machine.co.il/adpage?adid=4395
מחפשים מעמיס טלסקופי למכירה? כנסו לMachine - לוח הכלים הכבדים של ישראל ותמצאו מגוון רחב של כלים כבדים למכירה וביניהם מעמיס טלסקופי Weidemann - ווידמאן T4512
מעמיס טלסקופי זעיר מ-Weidemann | אגריניוז
https://www.agrinews.co.il › מעמיס-טל...
ויידמן הגרמנייה (Weidemann) החלה בשיווק המעמיס הטלסקופי T4108 החדש שלה – הקטן בהיצע המעמיסים הטלסקופיים מתוצרתה ואחד הקטנים בשוק בכלל.
טרקטורים וצמ"ה מעמיס טלסקופי למכירה | לוח פוקוס
https://www.focusnet.co.il/טרקטורים_וצמה/מעמיס_טלסקופי
May 05, 2021 · טרקטורים וצמ"ה למכירה מעמיס טלסקופי -. מודעות רכבי יד 2 בלוח. הצג מודעות מסומנות. מעמיס טלסקופי הוא היצרן הטוב ביותר. גיאנט. סינון לפי: שנה נפח מנוע מחיר אזור תאריך. נמצאו 10 מודעות. מעמיס טלסקופי.
מעמיס טלסקופי זעיר MT 420 - דוד צפניק ובניו בע''מ
https://www.czapnik.co.il › מעמיס-טלס...
מעמיס טלסקופי זעיר MT 420 - קטלוג מלגזות שדה וטלסקופים של חברת מניטו | לחצו כאן לצפייה בקטלוג המוצרים של דוד צ'פניק ובניו. למידע נוסף על סוגי המלגזות חייגו.
מעמיסים טלסקופיים | אגריניוז
www.agrinews.co.il/category/מעמיסים/מעמיסים-טלסקופיים
מעמיס טלסקופי חדש מקלאאס. פורסם ב: יולי 16, 2021 In: מעמיסים, מעמיסים אופניים, מעמיסים טלסקופיים, עמוד הבית. קלאאס מוסיפה אל משפחת המעמיסים האופניים שלה גרסה טלסקופית המאפשרת הרמת עד 2.3 טון לגובה ...
מעמיס טלסקופי
https://www.czapnik.co.il/manitou-מעמיסים-טלסקופים-מתקדמים
מעמיס טלסקופי. מגוון מעמיסים טלסקופיים (מלגזה טלסקופית) מבית מניטו מ 4 ועד 18 מטר גובה הרמה; המתקדמים בעולם לעבודות העמסה, חפירה והרמת מטענים מכל סוג. מעמיס טלסקופי מתפקד כמו מלגזת שדה רגילה, אך למעשה הוא משמש יותר על תקן מנוף מאשר מלגזה.
חדש: JLG תציע טלסקופי זעיר | חדשות ציוד מכני הנדסי
www.machinerynews.co.il/2020/02/24/חדש-jlg-תציע-טלסקופי-זעיר
Feb 24, 2020 · חדש: JLG תציע טלסקופי זעיר. כתוצאה משת"פ בין JLG האמריקאית ו-AUSA הספרדייה תציעה הראשונה את המעמיס הטלסקופי הקטן בייצור גם תחת צבעיה ושמה. היכנסו לפרטים.
מעמיס טלסקופי 540-170 - קומסקו
https://comasco.co.il/products/telescopic-handlers/540-170
דגם JCB 540-170 הוא מעמיס טלסקופי ארבעה שלבים בגודל מלא וזרוע שמגיעה למרחק רב באופן יוצא דופן. הכלי בא עם מנוע יעיל ביותר – DIESELMAX של JCB – הוא כלי יציב מאוד ויש לו יכולת הרמת משקל מעולה בזכות שילדה ...
‫רכבים מיוחדים למכירה | יד2 רכב - אלפי מודעות חדשות בכל יום‬
https://www.yad2.co.il/vehicles/other?CarSpecialID=...
‫חושבים לקנות רכב מיוחד? היכנסו ללוח הרכב של יד2 ומצאו עוד היום את הרכב המיוחד שמתאים לכם. הגדירו את החיפוש לפי יצרן, דגם, מחיר ושנה וצאו לדרך!‬
מעמיס טלסקופי זעיר MT 420 - דוד צפניק ובניו בע''מ
https://www.czapnik.co.il/מעמיס-טלסקופי-זעיר-mt-420
מעמיס טלסקופי זעיר mt 420 - קטלוג מלגזות שדה וטלסקופים של חברת מניטו | לחצו כאן לצפייה בקטלוג המוצרים של דוד צ'פניק ובניו.
מעמיס טלסקופי למכירה מיבואן קטרפילר | CAT
https://www.ite-cat.co.il › ... › ציוד קל
מעמיס טלסקופי של קטרפילר, עם כושר ניידות מעולה ויכולת העמסה מיטבית - לפרטים והצעת מחיר עבור מעמיס טלסקופי מהיבואן והמשווק הבלעדי של קטרפילר בישראל היכנסו.
מעמיסים טלסקופיים יד שניה, מעמיס טלסקופי חדש, משומש | Machine
https://www.machine.co.il › ads
מחפש מעמיס טלסקופי? הכנס ללוח הכלים הכבדים של ישראל ותמצא מגוון מעמיסים טלסקופיים מסוג JCB, Manitou - מניטו, Bobcat - בובקט. טלסקופיים יד שניה.
מיני-מעמיסים חדשים מפינלנד | אגריניוז
www.agrinews.co.il/2013/08/09/מיני-מעמיסים-חדשים-מפינלנד
Aug 09, 2013 · זה עתה הודיעה החברה על השקת צמד מיני-מעמיסים טלסקופיים חדש – R28 ו-R35 – המחליפים את דגמי ה-528 ו-635 בהתאמה. שני הדגמים משויכים לסדרה R שתתרחב בעתיד, ולטענת אנשי אוואנט טקנו יושמו בתכנון הדגמים החדשים תגובות, הערות ודרישות מצד חקלאים שעבודת המעמיס הזעיר שלהם התאפיינה בסביבה צרה ...
מעמיס טלסקופי | חדשות ציוד מכני הנדסי
https://www.machinerynews.co.il › tag
חדש: JLG תציע טלסקופי זעיר. כתוצאה משת"פ בין JLG האמריקאית ו-AUSA הספרדייה תציעה הראשונה את המעמיס הטלסקופי הקטן בייצור גם תחת צבעיה ושמה.