חיפשת:

מעיל פוך באנגלית

מעיל הפוך הטוב ביותר לכל מקום, כל מצב ובכל תנאי מזג האוויר - נווד
https://navad.co.il › best-down-jacket
מעילי פוך הם המעילים המתאימים ביותר ליומיום החורפי בארץ ויתאימו היטב גם לחורף ... למה מתכוונים שאומרים פוך (באנגלית: Down)?
מעילים ‏מעיל פוך - זאפ
www.zap.co.il › models
מעילים - ‏מעיל פוך מבחר ענק של מעילי פליז, רוח, גשם פוך וסקי של טובי המותגים: Columbia, Marmot, The North Face, Salewa ואחרים.
מעילי פוך לגברים | מעילים מבודדים לגברים | קולומביה
www.columbia.co.il › גברים › מעילים
מעיל פוך לגברים. ₪679.90. חורף חם- 20% הנחה בקניית 2 פריטים. נבחר נבחר נבחר. Delta Ridge Down Hooded M. מעיל פוך לגברים. ₪779.90. חורף חם- 20% הנחה בקניית 2 פריטים. נבחר נבחר.
‏פוך - תרגום לאנגלית - דוגמאות עברית | Reverso Context
https://context.reverso.net/תרגום/עברית-אנגלית/פוך
תרגומים בהקשר של "פוך" עברית-אנגלית מתוך Reverso Context: והם נתנו לך שמיכת פוך
כמו ז'קט אנגלי - בית אנגלי - English House
https://englhouse.ru › ראשי › אוצר מילים
לכן, כל אדם שהחל ללמוד אנגלית פשוט חייב להיות בקיא באוצר המילים הקשור לבגדים באנגלית, ... אם על התווית כתוב "כותנה" - לפניך לא מעיל פוך, אלא ז'קט עם בטנה.
בגרסה קלילה ושיקית יותר: כיצד נשלב את מעילי הפוך שעשו קאמבק ...
www.maariv.co.il › lifestyle › fashion
Dec 11, 2021 · מעילי פוך, הקווילט או "מעילי הענן", אם אתם מתעקשים להישאר עדכניים, שוב תופסים את הפוקוס העונה. הקווילט היו פופולריים למדי בתקופת הקורונה. כשלא התחשק לנו להשקיע בלוק ...
מעילי גברים לחנות | משלוח חינם | עד 70% הנחה | באלארדי
iw.balardi.com › קטגוריה › מעיל-גברים
המבצעים הטובים ביותר בבאלארדי - מעיל לגברים במחירים זולים משלוח חינם ברחבי העולם - גלה את המחירים הנמוכים ביותר שלנו בבלארדי - מבחר נהדר של מעילי מעצבים, ורסצ'ה, d&g, קוואלי, c'n'c.
מבחן נשים וגברים של מעיל פוך - השוואות. קום 2021
https://test-vergleiche.com › מעיל-פוך-...
מעיל פוך לנשים וגברים הטובים ביותר במבחן והשוואה 2021 - קנה את הזוכה במבחן מעיל פוך לנשים וגברים במחיר נמוך ... Cuin או קוב מעוקב באנגלית ומשמעותו קוב.
מעילי פוך-מעילים | מעילי טרנץ'-קולקציה-נשים | ZARA ישראל
www.zara.com › il › he
45% OFF. מעיל פוף עמיד במים. ₪ 269.00₪ 139.90. +1 צבע. מעיל מרופד עם חגורה עמיד במים ורוח. ₪ 269.00. 45% OFF. מעיל פוף עמיד במים. ₪ 269.00₪ 139.90.
מילון מורפיקס | שמיכת פוך באנגלית | פירוש שמיכת פוך בעברית
www.morfix.co.il › שמיכת פוך
שמיכת פוך באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה שמיכת פוך על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ברשת, הכולל: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, ניקוד בעברית, ניתוח הטיות בעברית ובאנגלית ועוד
פוך באנגלית | פירוש פוך בעברית - מילון מורפיקס
https://www.morfix.co.il › פוך
פוך באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה פוך על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ברשת, הכולל: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, ...
מעיל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מעיל
מְעִיל הוא בגד עליון, המיועד לכיסוי פלג הגוף העליון או לגוף כולו. ... ישנם מעילים הקרויים על שם הבד החיצוני כמו מעיל פרווה או מעיל עור.
מעיל פוך Featherlite - ג'וזף קאופמן - Joseph Kaufman
https://www.jkf.co.il › product › מעיל...
מעיל פוך Featherlite מבית Joseph Kauffman. מעיל קל, ממולא בפוך מובחר. בעל מראה חיצוני מכובד, עם שקית נסיעה קומפקטית. משלוח עד הבית.
מעיל פוך - Translation into English - examples Hebrew
https://context.reverso.net › translation › מעיל+פוך
Translation of "מעיל פוך" in English ; Voice and photo translation, ; offline features, ; synonyms, ; conjugation, ; learning games.
מעיל פוך מתקפל לקטן לגבר קל ומחמם מאד rab cirque jacket ראב
https://www.totah.net › items › 1432...
מעיל פוך איכותי של חברת RAB האנגלית שהמילוי שלו פוך אווזים הידרופוביק שעבר טיפול למניעת ספיגת מים ולחות . מתאים לכל מזג אויר קר באירופה ובלפלנד או ניו יורק מעיל ...