חיפשת:

מעיינות באזור הכנרת

מעיינות ליד הכנרת שלא כדאי לכם לפספס - Check In/Out
https://check-in-out.com/מעיינות-ליד-הכנרת-שלא-כדאי-לכם...
Dec 17, 2020 · אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות. שתמיד נטייל, שיר ים.
מים בששון: 11 מעיינות ששווים טבילה - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טיולים בארץ
בשמורת עין גדי, הנקראת על שם המעיין המפורסם באזור ים המלח, מסלולי טיול רבים, ... מעיין עין נון נמצא מתחת למושבה מגדל, לא רחוק משפת הכנרת.
טיולים סביב הכנרת – iNature
https://inature.info/wiki/טיולים_סביב_הכנרת
טיולים סביב הכנרת. בקטגוריה זו נכללים מסלולים ואתרים סביב הכנרת ובעמק הירדן העליון. למסלולים נוספים במרחב, מומלץ להיכנס לדפים טיולים בגליל התחתון ו טיולים ברמת הגולן . 10 km. 5 mi. Base Layer. OSM Mapnik. OSM Cycle Map. Overlays.
מעיינות בצפון: 10 המלצות מרעננות לקיץ הלוהט! - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/121
המעיין הנסתר בבריכת ימק"א בטבריה הוא כל מה שחלמנו עליו (וכל מה ...
https://www.haaretz.co.il › travel › M...
יש הרבה חופים בכנרת. יש הרבה מעיינות ונחלים וחופי ים – אף אחד מהם לא שייך באמת לתובעים בעלות עליו. מחיל הים בעתלית, דרך הכנסיות של צפון ...
מעיין נון - פינת גן עדן בין מעיינות הגליל
https://www.cuponofesh.co.il/מעיין-נון-מעיין-מומלץ-באזור...
סימון שבילים 1 - החרמון, הגולן ואצבע הגליל. אורך: כ - 1 ק"מ. "אוטובוס עייף נוסע לאט, כבשים עולות מתוך הוואדי, מבעד לחלון פתוח, חליל רחוק נמזג ברוח, מעיין זורם נפתח בי, הלב שקפא הפשיר, לא חוזר לעיר, ממשיך לנסוע" (אהוד בנאי).
מסלולים באזור הכנרת – נלך
https://nelech.co.il/tag/maslulim_kinneret
גן לאומי ארבל. הארבל הינו מצוק מעל הכנרת ממנו נשקף נוף מרהיב. המסלול באיזור הארבל מורכב מהליכה אל מול הנוף, ירידה מהמצוק וטיפוס אליו בעזרת יתדות.
בלי להזיע: מצאנו שלושה מעיינות נסתרים באזור הכנרת - Mako
https://www.mako.co.il › magazine
בלי להזיע: מצאנו שלושה מעיינות נסתרים באזור הכנרת. החום של אוגוסט בשיאו וכדי שתוכלו לצאת ולבלות גם מחוץ לבית מצאנו כמה מקורות מים נסתרים ...
כנרת - פינות מים נסתרות - מזרח-תיכון - מסע אחר
https://masa.co.il/article/כנרת-פינות-מים-נסתרות
כנרת – פינות מים נסתרות. חם באזור הכנרת בקיץ, אפילו חם מאוד. אבל כמה נעים לגלות שם פינות קטנות ונסתרות, עם שפע של מים שכיף לשכשך בהם. הצעה לטיול משפחתי קליל ורטוב. מעניין מה כבר יכול להסתתר בשולי אגם כה קטן, ועוד כמעט היחיד שיש לנו בארצנו הקטנה.
סובב כנרת – אטרקציות, חופים, טיולים ומקומות שווים סביב הכנרת
https://check-in-out.com/סובב-כנרת-אטרקציות-חופים-טיולים...
נחל דליות (מג'רסה) בשמורת הטבע בית צידה יש פלגי מים רבים הזורמים בכל ימות השנה, והדלתא של הנהר הגדול ביותר בארץ – הירדן הנשפך אל ה כנרת. נופי מים אלה הם שמורת טבע גדולה המשתרעת על שטח של כ-7000 דונם, וזוהי גם שמורת הטבע הגדולה ביותר בארץ של נופי מים מתוקים.
כנרת - פינות מים נסתרות - מזרח-תיכון - מסע אחר
https://www.masa.co.il › article › כנר...
חם באזור הכנרת בקיץ, אפילו חם מאוד. ... לא רק שיש כאן חוף נחמד, משובץ בחלוקי בזלת גדולים, אלא גם מעיין שמימיו שוצפים אל הכנרת במפל שתחתיו אפשר להתענג על ...
אטרקציות באזור הכנרת - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il › item
נחל המג'רסה שרטוב כל השנה, מעיין עין איוב שנשפך לאגם הלרומי, מתחם קמפינג בפארק הירדן ועוד אטרקציות נהדרות למשפחה באזור הכנרת וסביבתה.
מעיינות בצפון: 10 המלצות מרעננות לקיץ הלוהט! - טיולי
https://www.tiuli.com › כתבות
ממש על שפת הכנרת פורץ החוצה מתוך צמחייה עבותה מפל יפהפה, שהמים שלו זורמים ... שנבנה במקום על ידי הסורים, ששלטו באזור עד למלחמת ששת הימים.
מעיין נון - פינת גן עדן בין מעיינות הגליל - קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › מסלולי...
מעיין נון - מעיין מומלץ באזור הכנרת. כנרת. נקודת התחלה: הבריכה המלאכותית של מעיין נון נקודת סיום: הבריכה המלאכותית של מעיין נון ...
בלי להזיע: מעיינות סודיים באזור הכנרת
https://www.mako.co.il/travel-israel/magazine/...
Aug 18, 2021 · אגם מעלה השחר. בצפון הכנרת, ליד צומת מעלה גמלא, במרחק של 2 דקות הליכה מהרכב, יש אגם טבעי ענק שמלא בכל ימות השנה ומנקז את מימיו של נחל דליות מרמת הגולן. באגם יש לפחות ארבע דרכי גישה נוחות למים, בכמה מהן יש גם צל ופינות מסתור אינטימיות. תרדו למטה בדרך תלולה וקצרה, פנו ימינה ותגיעו.
מעיינות ליד הכנרת שלא כדאי לכם לפספס - Check In/Out
https://check-in-out.com › מעיינות-ליד-...
אם אתם מחפשים מעיינות באזור הכנרת - בכתבה אגלה לכם מהם המעיינות השווים ביותר ואיך להגיע אליהם. מעיין עין זכרי, עין אקליפטוס ועין חרצית.
טבריה, כנרת והעמקים - מסלולים, אטרקציות, מסעדות וקמפינג ...
https://www.tiuli.com/destinations/20/טבריה-כנרת-והעמקים
גם הדתות מקדשות את הכנרת: בכורסי, טבחה, הירדנית וכפר נחום תמצאו מקומות הנוגעים בלב. ביקור בטבריה, בחופי הכנרת עם עשרות אתרי הקמפינג או טיולי מים בנחלים הנשפכים את הכנרת הם חוויה מהנה לכל המשפחה. חזרה לגליל תחתון, עמקים וגלבוע.
מעיינות באזור הכנרת - איזי
https://easy.co.il/list/Springs?region=16
מעיינות באזור הכנרת - איזי. סביב תל אביב יפו. שינוי מיקום. שינוי למיקום נוכחי. טוב. קרוב. אזור הכנרת. פתוח. פתוח עכשיו.
מעיינות באזור הכנרת - איזי
https://easy.co.il › ... › חיק הטבע › מעיינות
מעיינות באזור הכנרת - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.