חיפשת:

מסעדת שבור תפריט

המסעדה הכשרה החדשה של אסף גרניט בכנרת: מסעדת לוטה
https://www.ynet.co.il/food/foodnews/article/hj00txrbvf
Nov 04, 2021 · במלון מיתולוגי על שפת הכנרת: המסעדה הכשרה הראשונה של השף מכוכב המישלן, אסף גרניט, בטבריה, סיימה הרצה ונפתחה לקהל. המסעדה, הנקראת לוטה, נפתחה במלון גלי כנרת הוותיק, בשותפות עם קבוצת ישראל קנדה, שחכרה את המלון מבעליו ל-25 השנים הקרובות. המסעדה ממוקמת בחלל שבו היה חדר האוכל של ...
‫‪Balagan‬, פריס - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › איל-דה-פראנס › פריס
תפריט. אתר אינטרנט ... in one word the restaurant really has a mess ("Balagan"), and not in the positive sense. The place looks good and is well designed, ...
כוכב מישלן ראשון לאסף גרניט על מסעדת "שבור" בפריז - …
https://www.haaretz.co.il/food/food-news/1.9461070
Jan 18, 2021 · מסעדת "שבור" של גרניט בפריז נפתחה לפני כשנה וחצי ומאז זכתה לשבחים רבים, אך כעת מגיעה החותמת היוקרתית מכולם, בדמות כוכב מישלן. "זו הפעם הראשונה שמטבח ישראלי מקבל כוכב מישלן בצרפת" והתייחסו לתפריט המסעדה, שכולל לא מעט מתרבות האוכל הישראלית.
שבּור: המסעדה החדשה של אסף גרניט בפריז - וואלה! אוכל
food.walla.co.il › item › 3315318
Oct 02, 2019 · בלגן היתה כל מה שהפריזאים הזדקקו לו, מסעדה משוחררת ורועשת שמגישה צלחות צבעוניות ועמוסות, מין גרסה צרפתית של מחניודה שבה הטבחים מתלוצצים עם הסועדים וגם לא מעט זה עם זה, הסועדים ליד הבר רואים את הכנת המנות, יש אקשן במטבח ואווירה תמידית של חגיגה.
"שבור" של אסף גרניט: המסעדה הטובה בפריז
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5644973,00
Dec 18, 2019 · מסעדת "שבור" בפריז(צילום: יח"צ) זאת ועוד, תמונתו של גרניט התנוססה על כריכת המגזין, הנחשב לעיתון הנקרא ביותר בפריז. זאת לא פעם ראשונה שגרניט ומסעדת "שבור" עולים לכותרות: עם פתיחת המסעדה זכה גרניט לכתבה מפגרנת ויוצאת דופן בעיתון "לה פיגארו".
הפורבס בחר את המסעדות הטובות בפריז נכון לעכשיו, "שבור" של אסף ...
www.haaretz.co.il › food › food-news
Nov 14, 2019 · הפורבס בחר את המסעדות הטובות בפריז נכון לעכשיו, "שבור" של אסף גרניט בראשן "כוכב (מישלן) בהתהוות": אחרי שפתחו את מסעדת "בלאגן", המסעדה החדשה של קבוצת מחניודה בפריז, "שבור" זוכה למחמאות מהפורבס
Post2Coast-paris מסעדות בפריז
https://www.post2coast-paris.co.il/restaurant
גרניט ונבון, מתוגברים בשף דן יושע ("משחקי השף"), חברו ל־Experimental Cocktail Club והצליחו ליצור חיבור מעניין בין המטבח שלהם לבין האווירה הצרפתית המעונבת והשילוב כנראה עובד בטירוף – המסעדה מלאה בסועדים וכדאי מאוד להזמין מקום מראש. . כתובת: 9 Rue d'Alger, 75001 Paris. לאתר המסעדה.
Post2Coast-paris מסעדות בפריז
https://www.post2coast-paris.co.il › r...
מסעדה כשרה טובה על טהרת התפריט הצרפתי, המוכר לכולנו. תפריט עשיר בטעמים, צבעים ואסתטיקה רבה. במסעדה מבקרים לא מעט מקומיים, כמו גם תיירים המקפידים על כשרות, ...
Home | Shabour
www.restaurantshabour.com › home-en
Online : with the booking widget above. Phone : 06 95 16 32 87 / From Monday to Friday 10.30am to 4.30pm. . . Lunch Tuesday - Saturday from 12pm to 2 pm. Dinner Monday - Saturday from 7pm to 10.30pm. . 19, rue Saint-Sauveur 75002 Paris. contact@restaurantshabour.com (no booking by mail)
כוכב מישלן ראשון לאסף גרניט על מסעדת "שבור" בפריז - חדשות ...
www.haaretz.co.il › food › food-news
Jan 18, 2021 · מסעדת "שבור" של גרניט בפריז נפתחה לפני כשנה וחצי ומאז זכתה לשבחים רבים, אך כעת מגיעה החותמת היוקרתית מכולם, בדמות כוכב מישלן. "זו הפעם הראשונה שמטבח ישראלי מקבל כוכב מישלן בצרפת" והתייחסו לתפריט המסעדה, שכולל לא מעט מתרבות האוכל הישראלית.
הפורבס בחר את המסעדות הטובות בפריז נכון לעכשיו, …
https://www.haaretz.co.il/food/food-news/1.8090371
Nov 14, 2019 · הפורבס בחר את המסעדות הטובות בפריז נכון לעכשיו, "שבור" של אסף גרניט בראשן "כוכב (מישלן) בהתהוות": אחרי שפתחו את מסעדת "בלאגן", המסעדה החדשה של קבוצת מחניודה בפריז, "שבור" זוכה למחמאות מהפורבס
צמח: המסעדה הצמחונית החדש של אסף גרניט - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3340310
Feb 11, 2020 · בזמן שאסף גרניט עמל על הפתיחה של מסעדת שבור בפריז, נבון נשאר בארץ והתמקד בבניית הקונספט של המסעדה החדשה "צמח", שדלתותיה ייפתחו בשבוע הבא.
‫הלוקיישן מפתיע, התפריט עוד יותר: המסעדה החדשה של …
https://13tv.co.il/item/yummies/food-news/xggsp-902626287
Nov 08, 2021 · אחרי שקטף כוכב מישלן על מסעדתו בפריז, אסף גרניט כובש את היעד הבא: מסעדת שף עם קונספט חדשני על שפת הכנרת, בתוך מלון יוקרתי שאין ישראלי שלא מכיר. אם שף המקום מוכר לכם מהטלוויזיה, אתם לא טועים
שבּור: המסעדה החדשה של אסף גרניט בפריז - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3315318
Oct 02, 2019 · בלגן היתה כל מה שהפריזאים הזדקקו לו, מסעדה משוחררת ורועשת שמגישה צלחות צבעוניות ועמוסות, מין גרסה צרפתית של מחניודה שבה הטבחים מתלוצצים עם הסועדים וגם לא מעט זה עם זה, הסועדים ליד הבר רואים את הכנת המנות, יש אקשן במטבח ואווירה תמידית של חגיגה.
"שבור" של אסף גרניט: המסעדה הטובה בפריז
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5644973,00.html
Dec 19, 2019 · מסעדת "שבור" בפריז(צילום: יח"צ) זאת ועוד, תמונתו של גרניט התנוססה על כריכת המגזין, הנחשב לעיתון הנקרא ביותר בפריז. זאת לא פעם ראשונה שגרניט ומסעדת "שבור" עולים לכותרות: עם פתיחת המסעדה זכה גרניט לכתבה מפגרנת ויוצאת דופן בעיתון "לה פיגארו".
שבור: מסעדה שנייה לאסף גרניט בפריז
www.mako.co.il › food-restaurants › restaurant-news
Sep 08, 2019 · הדפסה. צילום: יחסי ציבור. אחרי מסעדת בלגן הפריזאית המצליחה של קבוצת מחניודה שפועלת בפריז כבר שנתיים, מחר (שני) נפתחת רשמית לפעילת המסעדה השנייה של השפים אורי נבון ואסף גרניט בעיר. המסעדה נקראת שבור- SHABOUR, וכמו בבלגן, השף בפועל שעומד בראש המקום הוא דן יושע. View this post on Instagram.
Post2Coast-paris מסעדות בפריז
www.post2coast-paris.co.il › restaurant
גרניט ונבון, מתוגברים בשף דן יושע ("משחקי השף"), חברו ל־Experimental Cocktail Club והצליחו ליצור חיבור מעניין בין המטבח שלהם לבין האווירה הצרפתית המעונבת והשילוב כנראה עובד בטירוף – המסעדה מלאה בסועדים וכדאי מאוד להזמין מקום מראש. . כתובת: 9 Rue d'Alger, 75001 Paris. לאתר המסעדה.
שבור: מסעדה שנייה לאסף גרניט בפריז - Mako
https://www.mako.co.il › restaurant-n...
... המצליחה של קבוצת מחניודה, שכבר משכה אליה סלבס וגרפה ביקורות מפרגנות מקיר לקיר, מחר נפתחת לפעילות באופן רשמי האחות הקטנה שלה: מסעדת שבור.
שבּור: המסעדה החדשה של אסף גרניט בפריז - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › item
השף אסף גרניט וקבוצת מחניודה ממשיכים לכבוש את אירופה, אחרי שעשו בלגן בפריז, הם עושים את זה שוב, והפעם עם שבּור, מסעדה חדשה ברובע השני, ...
"שבור" של אסף גרניט: המסעדה הטובה בפריז - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
המגזין הפופולרי בצרפת, "פיגארו סקופ", הכתיר את מסעדת "שבור" בפריז של השף אסף גרניט למסעדה הטובה ביותר בעיר. גרניט אף הופיע על שער המגזין.
שבור פריז תפריט - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › שבור-פריז-תפריט
כוכב מישלן ראשון לאסף גרניט על מסעדת "שבור" בפריז - חדשות ... www.haaretz.co.il › food › food-news. Jan 18, 2021 · " ...
Homepage - Chef Assaf Granit
https://assafgranit.com › ...
מדרום ספרד דרך צפון אפריקה ועד למזרח התיכון, ספרה של מסעדת 'פאלומר' זוכת הפרסים, לוקח מנות מסורתיות ומתרגם אותם למטבח המודרני דרך עיניו של שף.
כוכב מישלן ראשון לאסף גרניט על מסעדת "שבור" בפריז - חדשות האוכל
https://www.haaretz.co.il › food-news
מדריך האוכל היוקרתי "מישלן" העניק כוכב ראשון למסעדת "שבור" של אסף גרניט בפריז. המסעדה נפתחה רק לפני כשנה וחצי ומאז הספיקה לקצור שבחים ...
שבור: מסעדה שנייה לאסף גרניט בפריז
https://www.mako.co.il/food-restaurants/restaurant-news/Article-0f5b33efd311d61027.htm
Sep 08, 2019 · הדפסה. צילום: יחסי ציבור. אחרי מסעדת בלגן הפריזאית המצליחה של קבוצת מחניודה שפועלת בפריז כבר שנתיים, מחר (שני) נפתחת רשמית לפעילת המסעדה השנייה של השפים אורי נבון ואסף גרניט בעיר. המסעדה נקראת שבור- SHABOUR, וכמו בבלגן, השף בפועל שעומד בראש המקום הוא דן יושע. View this post on Instagram.
Home | Shabour
https://www.restaurantshabour.com/home-en
Online : with the booking widget above. Phone : 06 95 16 32 87 / From Monday to Friday 10.30am to 4.30pm. . . Lunch Tuesday - Saturday from 12pm to 2 pm. Dinner Monday - Saturday from 7pm to 10.30pm. . 19, rue Saint-Sauveur 75002 Paris. contact@restaurantshabour.com (no booking by …