חיפשת:

מסעדת מה אשדוד

מסעדות באשדוד: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurants?rest_name=&city=261&type=
מסעדת החוף – מציעה אירועים בלתי נשכחים הל חוף ימה של אשדוד. בתפריט: ארוחות דגים, בשרים ופירות מעולות, בליווי שפע סלטים טריים ומקוריים. כמו כן מתמחים ב"החוף" בהכנת פיצות מעולות.
מה אוכלים באשדוד? לא מה שחשבתם! - Ynet
https://www.ynet.co.il › food › article
יצאנו לברר מה חדש שם, ומצאנו מסעדה אסייתית מדליקה, איטלקית חדשה עם עמדת ... יצאנו לבדוק מה אוכלים באשדוד. ... מסעדת "החצר האחורית", אשדוד.
מא אשדוד | ma
https://www.ashdodmenu.co.il/restaurants/מא-אשדוד
מא אשדוד היא מסעדה אסייתית עם טעמים מיוחדים מהמזרח. כמו בעלמא, בעליה של המסעדה רצו לשחזר זכרונות מהטיולים שלהם גם פה וחקרו במשך תקופה את הקולינריה האסייתית, מה שיצר …
10 הכי טובות: מסעדות באשדוד - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1137841...
לאכול באשדוד, ישראל: ראה 4,871 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 114 אשדוד מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
קירה - יאיר 4, אשדוד - מסעדת בשרים • לא כשר - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות קירה (Kira) ביאיר 4, אשדוד - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ... מסעדת בשרים לא כשר ... מסעדה שכוללת בדיוק מה שצריך, תפרוט מגוון, אוכל טעים.
מסעדת 'פטרה' – החזרה לבטומי | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › article
מסעדת "פטרה" הוותיקה שעל חוף אשדוד היא הפתעה משמחת. ... שמספק לה תפאורה מושלמת, אבל חוץ מזה אין שום קשר בינה לבין מה שחשבתי על מסעדת חוף.
מא אשדוד | ma
https://www.ashdodmenu.co.il › מא-א...
הזמינו עכשיו מקום עם מסעדת מא אשדוד דרך אשדוד בתפריט! ... פה וחקרו במשך תקופה את הקולינריה האסייתית, מה שיצר מסעדה מוקפדת עם מינימליזם ייחודי ואיזון מושלם!
סינטה אשדוד | מסעדת בשרים כשרה באשדוד - עמוד הבית
https://sinta.rol.co.il
תפריט סינטה. בואו לראות מה אוכלים אצלנו ... אשדוד, האורגים 19 (מתחם חצי חינם) ... מסעדת סינטה – מסעדת בשרים כשרה | האורגים 11, אשדוד | 077-9976019.
פנינה קולינרית ושמה אשדוד - ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
אלדין היא מסעדת דגים מרשימה ביופייה עם אוכל ברמה הגבוהה ביותר. ... מרטין בובר 12, אשדוד ... גמברינוס היא מה שאנחנו אוהבים לכנות, "מסעדה של פעם".
10 הכי טובות: מסעדות באשדוד - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
... מטיילים ב-Tripadvisor של 114 אשדוד מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד. ... כל מה שאכלנו שם -מעולה!“ ... מסעדת סטייקים, מאכלי ים$$ - $$$ תפריט.
מסעדות מומלצות באשדוד
https://www.mako.co.il/food-restaurants/restaurant...
עלמא - מסעדה באשדוד, מסעדות באשדוד
www.almarest.co.il
עלמא - מסעדה באשדוד ששמה לה למטרה להקים מקום שכיף לבלות בו ולחלוק את המנות באווירה שמחה וצבעונית. מוזמנים להתרשם ממסעדת עלמא ובר האוכל שלנו, כאשר במקום תוכלו לערוך גם אירועים.
מא אסיה בר - תפריט משלוחים - סושי
https://www.mishlohim.co.il › menu
אזורי חלוקה: אשדוד אזורי חלוקה נוספים; 20 ₪ (משלוח עד 60 דק') ... המסעדה מבצעת משלוחים לאשדוד, גן יבנה, שתולים ובני דרום , מסעדת מסעדת מא אסיה בר מציעה ...
מסעדות באשדוד: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/ashdod
Jul 01, 2018 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר באשדוד לשנת 2021. חפשו מסעדות כשרות או מסעדות פתוחות בשבת. צפו ב-1,106 חוות דעת מאומתות על-ידי גולשי רסט על 281 מסעדות באשדוד. חפשו מסעדה לפי סוג אוכל, תפריט, רמת כשרות וטווח ...
מסעדות באשדוד: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il › ashdod
Sunset BLVD kitchen bar סנסט - מסעדת בשרים באשדוד. פתוח להושבה. Sunset BLVD kitchen bar סנסט. מסעדת בשרים | מחיר ₪₪₪₪ מרטין בובר 1, אשדוד | אנחנו פתוחים!