חיפשת:

מסעדת לורנס אילת טלפון

‫לורנס, אילת - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › ישראל › אזור הדרום › אילת
לורנס, אילת: ראה 195 חוות דעת לא משוחדות של לורנס, שקיבלה ציון של 4.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 31 מתוך 194 מסעדות באילת.
מסעדת לורנס: גם באילת אפשר לאכול גורמה
https://www.foodis.co.il/מסעדת-לורנס-גם-באילת-אפשר-לאכול-גור
מסעדה במלון באילת ? תשכחו מכול האסוציאציות המשעממות שזה מעלה. לורנס, מסעדת שף הבנויה על תפריט מדהים המבוסס על דגים וקינוחים, ממוקמת במתחם מלון "הרודס ויטאליס" באילת ומנפצת לרסיסים את התדמית המיושנת והמסורתית על הקולינריה באילת.
מסעדת לורנס: גם באילת אפשר לאכול גורמה - אכול ושאטו
https://www.foodis.co.il › ... › מסעדות
לורנס, מסעדת שף הבנויה על תפריט המבוסס על דגים וקינוחים, ממוקמת במתחם מלון ... לורנס מסעדת גורמה כשרה טיילת צפונית, מלון הרודס, אילת טלפון: 08-6380115
לורנס, באילת - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il/74483920
Jul 04, 2017 · דפי זהב מציג מידע על לורנס באילת - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מסעדות דגים.
מסעדות דגים באילת | פון אינדקס
https://www.phoneindex.co.il/c/מסעדות דגים/אילת
קבלו מספרי טלפון וכתובות של מסעדות דגים באילת. קראו חוות דעת, ביקורות ודירוג גולשים ובחרו את המסעדות דגים אשר הכי מתאים לכם ... מסעדת לורנס. אילת 08-6380115 . ... לגונה חוף צפוני אילת 057-9375543 .
לורנס מסעדת דגים - אילת ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il/rest/74483920
מסעדת דגים. ניווט. ניווט. ניווט. שתף. על המקום. חוות דעת. טלפון ראשי 053-9375997 מס' מקשר. zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מסעדת לורנס Lawrence Resturant - דף הבית - ‏אילת - פייסבוק
https://he-il.facebook.com › Lawrenc...
מלון הרודס ויטאליס Herods Vitalis Hotel, 88000 אילת. ... ‏מסעדת לורנס Lawrence Resturant‏ ‏‏מרגיש/ה ‏אהוב/ה‏ ב‏הרודס ויטאליס Herods Vitalis‏.
מסעדות במלון הרודס ויטאליס אילת – רשת מלונות הרודס בישראל
https://www.herods.co.il/herods-hotels/herods-eilat/herods-vitalis/restaurants
החלק הכי טעים של החופשה המלכותית מחכה לכם במסעדות במלונות הרודס. "לורנס", מסעדת מלון הרודס ויטאליס אילת, מגישה לכם תפריט ארוחות עשיר במיוחד, אוכל …
לורנס מסעדת דגים - אילת ביקורות וחוות דעת - Zap Rest
https://www.rest.co.il › ... › מסעדות דגים
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על לורנס - אילת, לורנס - שעות פתיחה, ... טלפון ראשי053-9375997 מס' מקשר ... אילת. מסעדת דגים. 13 חוות דעת. ורקאדה באילת.
מסעדת לורנס אילת, טלפון וכתובת - פון אינדקס
https://www.phoneindex.co.il › ...
מסעדת לורנס אשר נמצא בעיר אילת מציע את שירותיו בתחום מסעדות דגים. בדף מידע זה תוכלו למצוא את פרטי העסק הכוללים כתובת, טלפונים, שעות פתיחה, תמונות ועוד..
מסעדות באילת: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/eilat
כאן תמצאו למעלה מ-200 מסעדות, המציעות לכם שפע של... טעמים ובילוי קולינרי מפנק. כל מסעדה באילת נמדדת בסטנדרטים גבוהים, כיאה לבירת התיירות של ישראל, וזה המקום לקרוא חוות דעת והמלצות, להתרשם ולבחור את התפריט שמעורר אצלכם את התיאבון. הגעתם לאילת?
מסעדות באילת | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city/list/מסעדות/2
לחם, בשר ומה שביניהם. עומר'ס אילת היא מסעדת סנדוויצ'ים משובחת המציעה מגוון מנות בשריות וצמחוניות בלחם וגם במחבת, בהתחייבות למוצרים טריים, בשר איכותי ומנות מושקעות וטעימות. מידע נוסף.
לורנס | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city › לורנס
מסעדת לורנס אילת היא מסעדת שף המציעה תפריט גורמה כשר. בלורנס תוכלו להנות מחוויה קולינרית בסגנון ויקטוראני ייחודי. בואו לגלות עוד על מסעדת לורנס באילת סיטי.
‫לורנס, אילת - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g...
לורנס, אילת: ראה 195 חוות דעת לא משוחדות של לורנס, שקיבלה ציון של 4.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 31 מתוך 193 מסעדות באילת.
לורנס, באילת - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
חוייה של ארוחות ערב במלון הלורנס היא מסעדה של מלון הרודס ויטליס אילת אני מאוד אוהבת במיוחד את ארוחת ערב שישי שהיא מיוחד משאר הארוחות יש מזנון של אוכל + ...
לורנס - הרודס ויטאליס, אילת - מסעדת דגים - איזי
https://easy.co.il › page
תמונות לורנס. כל התמונות (9). מסעדת לורנס אילת ממוקמת במלון הבוטיק הרודס ויטאליס ומציעה חוויה קולינרית בסגנון ויקטוריאני. לורנס (Lawrence Eilat) מציעה תפריט ...
מסעדות במלון הרודס ויטאליס אילת – רשת מלונות הרודס בישראל
https://www.herods.co.il › restaurants
"לורנס", מסעדת מלון הרודס ויטאליס אילת, מגישה לכם תפריט ארוחות עשיר במיוחד, אוכל מגוון, ומנות גורמה ייחודיות המוכנות על ידי שפים שנבחרו בקפידה.
מסעדת לורנס, מסעדות דגים, ישראל,
https://www.bamercaz.co.il/8063574/מסעדות_דגים/ישראל/מסעדת_לורנס
האתר של מסעדת לורנס, מסעדות דגים בישראל, טיילת צפונית, מלון הרודס אילת. צפה במפת הגעה לעסק בישראל. טלפון להזמנות או שירות לקוחות, לחץ כאן
מסעדת ללו | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city/מסעדת-ללו
מסעדת ללו מספקת שירות משלוחים. ניתן לקחת ארוחות ב-Take Away, או לשבת במסעדה ולספוג אווירה אילתית. 08-6330578. חורב 259, אילת. שעות פתיחה. ראשון - חמישי 12:00-17:00