חיפשת:

מסעדת ג ויה

דף הבית - ג׳ויה סושי גריל בר אשקלון מסעדת סושי וגריל בר ...
https://www.joya-sushi.co.il
מסעדת ג׳ויה סושי גריל בר הינה מסעדה כשרה הממוקמת במרינה אשקלון. המסעדה מגישה מנות סושי יחודיות ומגוונות מהמזרח יחד עם תפריט מגוון של מנות ווק וגריל.
מסעדה איטלקית ברחוב הברזל, רמת החייל תל אביב - מסעדת ג׳ויה
https://joya.co.il/גויה-תל-אביב
מסעדת ג'ויה תל אביב מציעה לכם גם לחגוג ולציין אירועים פרטיים או עסקיים איכותיים ומהנים. בחורף תוכלו לקיים אירועים לעד 200 מוזמנים בחלל המסעדה הפנימי הנעים – כשטאבון עצים מחמם את האווירה ...
מסעדת ג׳ויה: מסעדה איטלקית - רשת מסעדות איטלקיות
https://joya.co.il
ג'ויה Joya היא רשת מסעדות איטלקיות בפריסה ארצית. בקרו באתר למידע הרשת, בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות באחד הסניפים שלנו.
מסעדת ג'ויה רמת החייל - 2EAT
https://www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על ג'ויה רמת החייל, מסעדה איטלקיות בתל אביב. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
ג`ויה Joya רמת החייל - הזמן מקום - הזמנת שולחן במסעדה און ליין
http://www.hazmenmakom.co.il › sea...
כי יש מסעדה איטלקית אחת מעל כולם. יש מסעדה איטלקית שלבקר בה פעם אחת, זו התחייבות לכל החיים. כי למסעדת ג'ויה אין סיכוי שלא חוזרים, בג'ויה מתאהבים – במנות ...
ג'ויה סושי בר - מסעדה אסייתית כשרה בנתיבות
https://www.joyasushi.co.il
גויה סושי בר נתיבות - מסעדה אסייתית כשרה המציעה סושי טרי ואיכותי באווירה משפחתית ואינטימית.קייטרינג, חדר VIP ומשלוחים. כתובתנו: יוסף סמלו 19, נתיבות.
מסעדת ג'ויה רמת החייל - 2eat.co.il
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=17321
כל הפרטים על ג'ויה רמת החייל, מסעדה איטלקיות בתל אביב. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
ג'ויה רעננה - joya.co.il
https://joya.co.il/גויה-רעננה
ג'ויה Joya היא רשת מסעדות איטלקיות בפריסה ארצית. בקרו באתר למידע על המסעדה ברעננה, בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות באחד הסניפים שלנו.
ג'ויה Joya תל אביב - מסעדה איטלקית לאירועים בתל אביב - אירועים ...
https://www.eruimbemisadot.co.il › j...
שמחת החיים האיטלקית היא סימן ההיכר של ג'ויה, מסעדה לאירועים ברמת החייל שבה ... ניתן לסגור את מסעדת ג'ויה עבור אירועים של עד 200 מוזמנים, או בסגירה חלקית לעד ...
מסעדה איטלקית - רשת מסעדות איטלקיות - מסעדת ג׳ויה
https://joya.co.il
רשת ג'ויה מציעה לאורחיה הנאה איטלקית מושקעת, במקום שבו האיכות פוגשת את הטעם, הניסיון פוגש את המסורת, והסועדים פוגשים את החיים הטובים. מסעדת השף האיטלקית, של …
ג'ויה הרצליה - joya.co.il
https://joya.co.il/גויה-הרצליה
ג'ויה Joya היא רשת מסעדות איטלקיות בפריסה ארצית. בקרו באתר למידע על מסעדה איטלקית בהרצליה פיתוח, בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות באחד הסניפים שלנו.
Joya - ג'ויה ירושלים מסעדה איטלקית - ירושלים ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › rest
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על Joya - ג'ויה ירושלים - נעמי 4, ירושלים, Joya - ג'ויה ירושלים - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest.
תפריט תל אביב | Joya מסעדת ג'ויה
https://joya.co.il/תפריט
ג'ויה תל אביב - תפריט. ברוטב בלסמי וציר עוף, בזיליקום, גרידת לימון, ברוקולי, שעועית ירוקה וקייל. מוגש על תפו"א מדורה. מרינדת חרדל דיז'ון, טימין, רוזמרין ושום. מוגש לצד תפוח אדמה מדורה ואיולי שום.