חיפשת:

מסעדת בשרים כשרות בפתח תקווה

מסעדות בשרים כשרות בפתח תקווה - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/petah-tikva/steakhouse/kosher
Oct 13, 2021 · מחפשים מסעדת בשרים כשרה בפתח תקווה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות בשרים כשרות בפתח תקווה, תפריטים כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות בשרים כשרות בפתח תקווה.
פיטמאסטר: מסעדת בשרים חדשה בפתח תקוה - וואלה! אוכל
food.walla.co.il › item › 3324434
Nov 20, 2019 · קבוצה של מומחי בשר, התקבצה יחד כדי לפתוח את פיטמאסטר, מסעדת בשרים חדשה בפתח תקוה, שהיא מופע להטוטנות של קיצוץ, פירוק והגשה מרהיבה של בשרים, וכמו בכל מופע טוב - המטבח מרושת במצלמות המשדרות בזמן אמת למסכים במסעדה
מסעדות (כשר) בפתח תקווה - איזי
https://easy.co.il › ... › מסעדות (כשר)
7# במסעדות בפתח תקווה. פיטמאסטר 8.6. 7.7 ק"מ. פיטמאסטר. מסעדת בשרים • כשר. ברקת 4, פתח תקווה. סגור. "חוויה קולינרית הופעתית מיוחדת טעימה משביעה ששווה כל שקל ...
2eat.co.il - מסעדות בשרים כשרות בפתח תקווה
www.2eat.co.il › searchrestaurants
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך רשימת מסעדות כשרות בפתח תקווה. באתר תוכלו קופונים למסעדות, ביקורות גולשים ומנוע הזמנת מקום חינם במסעדה.
2eat.co.il - מסעדות בשרים כשרות בפתח תקווה
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?RSub=...
מסעדה הקדירה החמה הינה מסעדה ביתית הממוקמת בקרית מטלון בפתח תקווה. הקדירה החמה מציעה אוכל ביתי טרי וכשר. בימי שישי תוכלו למצוא ב"קדירה חמה" אוכל מוכן לשבת, כ160- מוצרים שונים הכל על המשקל ובשרות עצמי.
מסעדות כשרות בפתח תקוה | שוס יצאת כשר
www.koshersos.co.il › petachtikva
מסעדות כשרות בפתח תקוה. היא נחשבת למעוז הפיתוח הנדל”ני בגוש דן, עם שפע של שכונות חדשות שהוקמו בשנים האחרונות, אך פתח תקווה עדיין צריכה להילחם על המוניטין עם קבוצת פייסבוק שקוראת לביטולה והמון בדיחות של “מה יש לעשות ...
פיטמאסטר: מסעדת בשרים חדשה בפתח תקוה - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3324434
Nov 20, 2019 · ספייריבס טלה בגלייז ברביקיו (צילום: אפיק גבאי) החבר'ה של רשת ביירן מרקט, חלק ממובילי קבוצת הפייסבוק הגדולה "סודות המעשנה והסו-וויד", ומיזם האירוח הביתי "בית של בשרים מעושנים Levy's BBQ", שגם אחראי לנקניקיות הבוטיק צ'ורי, מחזיקים יחד בלא מעט ניסיון בתחום הבשר, ובהרבה מאוד אהבה לנושא.
מסעדות בפתח תקווה: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurants?rest_name=&city=225&type=
קייטרינג. "בישולים אקספרס" – מסעדת גריל בשרים איכותית בפתח-תקווה – סניף של רשת בישולים המפורסמת. בישולים אקספרס נוצרה מתוך האהבה לאוכל, לתבשילים ביתיים ולטעמים מגוונים מתרבויות שונות. בתפריט של בישולים אקספרס יכול כל אחד למצוא ביטוי למטבח הפרטי שלו או לזה האהוב עליו, והכל ...
מסעדות בשריות כשרות וכשרות למהדרין בפתח תקווה
https://www.kosherest.co.il › פתח-תקווה
מחפשים מסעדות בשריות פתח תקווה? - Kosherest תמצאו רשימת מסעדות בשריות, תפריטים כשרים, המלצות,קופונים דילים ואירועים פתח תקווה.
10 הכי טובות: מסעדות בפתח תקווה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g303969...
חזרה למפה. מיין לפי: הציון הגבוה ביותר. הקטנת את התצוגה יותר מדי מכדי לראות נעצים של מיקומים. הגדל חזרה את התצוגה. מצאנו תוצאות טובות אבל חלקן נמצאות מחוץ לפתח תקווה. מציג תוצאות בערים שכנות. הגבל את החיפוש לפתח תקווה. מצאנו תוצאות טובות אבל חלקן נמצאות מחוץ לפתח תקווה.
2eat.co.il - מסעדות בשרים בפתח תקווה
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?RSub=142&RType=64
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בשרים בפתח תקווה. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
2eat.co.il - מסעדות בשרים בפתח תקווה
www.2eat.co.il › searchrestaurants
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בשרים בפתח תקווה. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
2eat.co.il - מסעדות בשרים בפתח תקווה
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בשרים בפתח תקווה. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ... סוג: בשרים כשר ולא כשר כל האזורים עיר: פתח תקווה. הסרת מסננים: בשרים
מסעדות בשרים כשרות בפתח תקווה - Rest
https://www.rest.co.il › kosher
מחפשים מסעדת בשרים כשרה בפתח תקווה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות בשרים כשרות בפתח תקווה, תפריטים כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות בשרים ...
מסעדות בפתח תקווה: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://misaadotbepetachtikva.co.il
חיפשת מסעדה בפתח תקווה? מצאת! ברוכים הבאים למדריך מסעדות בפתח תקווה מבית ROL. כאן תוכלו למצוא את בחירת המערכת של מסעדות מומלצות בפתח תקווה, בתי קפה בפתח ...
בישולים אקספרס | מסעדה וקייטרינג כשר למהדרין בפתח תקווה ...
https://bishulim-express.co.il
"בישולים אקספרס" – מסעדת גריל בשרים איכותית בפתח-תקווה – סניף של רשת בישולים המפורסמת. בישולים אקספרס נוצרה מתוך האהבה לאוכל, לתבשילים ביתיים ולטעמים מגוונים מתרבויות שונות.
מסעדות כשרות בפתח תקווה - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/petah-tikva/kosher
Oct 07, 2021 · מסעדות כשרות בפתח תקווה. אין זה פלא שמסעדות כשרות בפתח תקווה הן חזון נפרץ בימינו: הרוב המוחלט של תושבי אם המושבות... הם יהודים וכ-40% מהם חרדים ודתיים לאומיים.
מסעדות כשרות למהדרין בפתח תקוה - הרשימה המלאה
www.gokosher.co.il/mehadrin-restaurants-petach-tikva
36 rows · מסעדת בשרים: לנדאו: עמל 50: 03-578-9988: חומוס אליהו: מזנון: רפת"מ: ברקת 9: 03-540-8317: חומוס …
מסעדות כשרות למהדרין בפתח תקוה - הרשימה המלאה
www.gokosher.co.il › mehadrin-restaurants-petach-tikva
מסעדות כשרות למהדרין בפתח תקוה. להלן רשימה מקיפה ומעודכנת של מסעדות כשרות למהדרין בפתח תקוה. ניתן למיין את הרשימה לפי טור מסוים ע"י הקלקה על ראש אותו הטור. מומלץ מאוד לבדוק את תעודת הכשרות כדי ...
מסעדות בשרים כשרות בפתח תקווה - Rest
www.rest.co.il › kosher-restaurants › petah-tikva
מחפשים מסעדת בשרים כשרה בפתח תקווה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות בשרים כשרות בפתח תקווה, תפריטים כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות בשרים כשרות בפתח תקווה.
מסעדות בפתח תקווה: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
בישולים אקספרס, פתח תקווה. כשר למהדרין. קייטרינג. "בישולים אקספרס" – מסעדת גריל בשרים איכותית בפתח-תקווה – סניף של רשת בישולים המפורסמת.
מסעדות כשרות בפתח תקוה | שוס יצאת כשר
https://www.koshersos.co.il/petachtikva
מסעדות כשרות בפתח תקוה. היא נחשבת למעוז הפיתוח הנדל”ני בגוש דן, עם שפע של שכונות חדשות שהוקמו בשנים האחרונות, אך פתח תקווה עדיין צריכה להילחם על המוניטין עם קבוצת פייסבוק שקוראת לביטולה והמון בדיחות של …
10 המסעדות הכשרות הטובות ביותר בפתח תקווה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
המסעדות הכשרות הטובות ביותר בפתח תקווה, ישראל: הצג 17358 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות כשרות בפתח תקווה.
מסעדות כשרות בפתח תקווה - Rest
www.rest.co.il › kosher-restaurants › petah-tikva
מסעדות כשרות בפתח תקווה. אין זה פלא שמסעדות כשרות בפתח תקווה הן חזון נפרץ בימינו: הרוב המוחלט של תושבי אם המושבות... הם יהודים וכ-40% מהם חרדים ודתיים לאומיים.
בשרים בפתח תקווה - כשר - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › kosher
משלוחי אוכל כשר של בשרים בפתח תקווה - תפריט משלוחים כשר של בשרים בפתח תקווה. ... נמצאו 25 מסעדות משלוחים כשרות של בשרים בפתח תקווה.