חיפשת:

מסעדת בארכה אילת

שווארמה באילת - שיפודים ומסעדות שווארמה - בזק B144
https://www.b144.co.il › שווארמה › אילת
רעבים לשווארמה טובה באילת? מחפשים שיפודיה ולא יודעים איפה לחפש? היכנסו לעמוד ובחרו מסעדת שווארמה באילת למשלוחים או אכילה במקום לפי חוות דעת והמלצות.
מסעדת בארכה - אירועים קטנים בגדרה
https://www.eruimbemisadot.co.il › b...
מסעדת בארכה מעוצבת בקו אלגנטי ומרשים. ניתן לערוך בה אירועים לעד 85 חוגגים. במסעדת בארכה נשמח להפוך את האירוע שלכם לחוויה נעימה ובלתי נשכחת.
10 הכי טובים: מסעדות בשרים באילת - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
”מסעדה מומלצת באילת“. ”הבשר הכי טעים שאכלתי!“ 3. ‪Halev Harachav Steak House‬. (272). מסעדת סטייקים, ים תיכוני$$ - $$$. ”תור ארוך אך שווה להמתין“.
מסעדות באילת: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/eilat
May 27, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות הטובות ביותר באילת לשנת 2021 לכל המשפחה. חפשו מסעדות כשרות או מסעדות פתוחות בשבת. צפו ב-498 חוות דעת מאומתות על-ידי גולשי רסט על 206 מסעדות מומלצות באילת. חפשו מסעדה לפי סוג אוכל, תפריט ...
אשכרה - מסעדת בשרים כשרה באילת
http://www.ashkara.co.il
מסעדת אשכרה היא מסעדה אילתית כשרה המציעה תפריט בשרים עשיר ומגוון. כיאה למסעדת בשרים איכותית תמצאו אותו נתחי בשר מובחרים, שיפודים על האש וגם קינוחים מפתים.
בארכה - מסעדה בשרית כשרה בגדרה וקסטינה
https://www.barakerestaurant.co.il
מסעדה בגדרה המשלבת טעמים של שיפודיה עם עיצוב מזמין שעושה טובה על הנשמה. מסעדת בארכה הכשרה מאפשרת לכם ליהנות מהנאות בשרים מגוונות בניחוח ים תיכוני אותנטי. בין מנעמי מסעדת בארכה …
בארכה - מסעדה בשרית כשרה בגדרה וקסטינה
https://www.barakerestaurant.co.il
מסעדה בגדרה המשלבת טעמים של שיפודיה עם עיצוב מזמין שעושה טובה על הנשמה. מסעדת בארכה הכשרה מאפשרת לכם ליהנות מהנאות בשרים מגוונות בניחוח ים תיכוני אותנטי.
מסעדות באילת: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurants?rest_name=&city=260&type=
מסעדת "אשכרה" בניהולו של רועי עמרם מחכה לכם, תיירים או תושבי העיר, בכניסה לאילת עם חוויית אירוח יוצאת דופן ששמעה יצא למרחקים.
מסעדות באילת: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
חיפשת מסעדות באילת? עכשיו מצאת: כנסו ROL ובחרו מסעדה באילת מתוך רשימת מסעדות מומלצות באילת, בקלות ובמהירות. בואו להתרשם מהתפריטים, סוגי הכשרות ומידע על כל ...
10 הכי טובות: מסעדות באילת - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g293980-Eilat_Southern_District.html
לאכול באילת, ישראל: ראה 34,643 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 194 אילת מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
בארכה גדרה שעות פתיחה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › בארכה-גדרה-שעות-פת...
מסעדה בגדרה המשלבת טעמים של שיפודיה עם עיצוב מזמין שעושה טובה על הנשמה. מסעדת בארכה הכשרה מאפשרת לכם ליהנות מהנאות בשרים מגוונות בניחוח ים תיכוני אותנטי.
10 הכי טובים: מסעדות בשרים באילת - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g293980...
7. ‪Casa do Brasil‬. 533 חוות דעת פתוח כעת. מסעדת סטייקים, ברזילאי $$ - $$$ תפריט. ”קאסה דה ברזיל“. ”מסעדה טובה מאוד, אוכל טעים“. 8. אנטריקוט אילת. 71 חוות דעת פתוח כעת. ברביקיו, מסעדת סטייקים $$ - $$$ תפריט.
מסעדות באילת: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://misadotbeilat.co.il
מסעדת פאגו פאגו פועלת בעיר אילת מאז 1986 והצליחה לבסס את מעמדה בעיר כמוסד קולינרי מוביל. תפריט המסעדה כולל מאכלי ים, דגים וסושי בר איכותי לצד מנות בשר נבחרות.
מסעדות בשרים: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://www.misadotbsarim.co.il › כל-...
מסעדת בארכה היא מסעדת בשרים אותנטית וכשרה בגדרה, שמעניקה לסועדים הרגשה של בית חם ... הפופולארית והוותיקה בישראל, עם 15 סניפים ברחבי הארץ – מנהריה עד אילת.