חיפשת:

מסעדות רומנטיות כשרות במרכז

10 הכי טובים: מסעדות רומנטיות בתל-אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
המסעדות הרומנטיות הכי טובות בתל-אביב, ישראל: חפש חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor על המסעדות הרומנטיות הכי טובות בתל-אביב לפי מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות כשרות רומנטיות מומלצות בישראל - KOSHER ONLY
https://kosheronly.net/מסעדות-כשרות-רומנטיות-מומלצות
כשרות רבנות | ירושלים, בית טיכו. החוויה פה מתחילה במיקום הקסום, בקומה השניה של בית טיכו, שסביבו גינה ירוקה. ההמשך הוא בתקרות הגבוהות והמיוחדות. והשיא – במרפסת שאין שניה לה באוירה הרומנטית. עכשיו נותר להחליט אם לחלוק ארוחת בוקר או להגיע בערב קיץ קריר. מידע נוסף.
מסעדות כשרות רומנטיות מומלצות בישראל - KOSHER ONLY
https://kosheronly.net › מסעדות-כשרות...
נויה. כשרות למהדרין | ירושלים, רחוב שלומציון. המסעדה שוכנת במרכז העיר, בבנין עתיק ומפואר. העיצוב אלגנטי – אירופאי – מהודר.
מסעדה רומנטית כשרה - מסעדת ביסטרו 56 היא המסעדה אליה כדאי לכם ...
https://bistro56.co.il › מסעדות-בהרצליה
מסעדת ביסטרו 56, אשר ממוקמת אל מול הנוף המרשים של המרינה בהרצליה נהנית מאווירה רכה ורומנטית במיוחד. מנות שהוכנו על פי כל דרישות הכשרות המקיפות.
מסעדות כשרות במרכז - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/central-district/kosher
Oct 06, 2021 · מחפשים מסעדה כשרה במרכז? ב Rest תמצאו מידע מקיף ומעודכן על מסעדות כשרות במרכז, כולל תפריטים כשרים, קופונים, הטבות וחוות דעת גולשים למסעדות כשרות במרכז
15 המסעדות הכשרות הכי רומנטיות בארץ - Mako
https://www.mako.co.il › kosher_food
לא שאנחנו זקוקים לט"ו באב בשביל מצב רוח רומנטי, אבל זה תירוץ טוב להכיר מסעדות כשרות רומנטיות עם נוף משגע וקונספט מיוחד במרכז, ...
15 המסעדות הכשרות הכי רומנטיות בארץ
https://www.mako.co.il/food-restaurants/kosher...
10 הכי טובים: מסעדות רומנטיות בתל-אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g293984...
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬.
מסעדות כשרות, במסעדות רומנטיות - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › israel › kosher
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות כשרות, במסעדות רומנטיות באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות.
מסעדות כשרות במרכז, במסעדות רומנטיות - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/central...
Sep 09, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות כשרות במרכז, במסעדות רומנטיות באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות במרכז.
מסעדות כשרות במרכז: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://center-kosher.rol.co.il
חיפשת מסעדה כשרה במרכז? מצאת! ברוכים הבאים למדריך מסעדות כשרות במרכז מבית ROL. כאן תוכלו למצוא מסעדות כשרות מומלצות במרכז לחוויה קולינרית אמיתית.
מסעדה רומנטית כשרה בהרצליה - חוויה קולינרית נהדרת במסעדת שף ...
http://www.herbertsamuel.co.il › מסעד...
מסעדת הרברט סמואל מציעה ללקוחותיה חוויה קולינרית ייחודית עם מגוון מנות מפורסמות ויוקרתיות. בקרו באתר למידע על מסעדה רומנטית כשרה בהרצליה והזמינו שולחן עוד ...
מסעדות כשרות - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/israel/kosher
מחפשים מסעדה כשרה? ב Rest תמצאו רשימת מסעדות כשרות בכל הארץ, תפריטים כשרים, המלצות, טלפון ומידע עדכני נוסף על כל המסעדות הכשרות בארץ