חיפשת:

מסעדות מומלצות בירושלים לא כשרות

2eat.co.il - מסעדות. מסעדות בירושלים לא כשרות ואיכותיות
https://www.2eat.co.il/show_article.aspx?article=4846
Feb 20, 2015 · מסעדות בירושלים לא כשרות. *ארכיון: ייתכן והמידע בכתבה אינו מעודכן ו\או אינו בתוקף! מי שמבקר בירושלים מופתע לראות כמה מסעדות בעיר אינן כשרות, עבור הירושלמים זה לא עניין חדש. לצד המסעדות שפועלות תחת תעודות הכשר שונות, פועלות בעיר לא מעט מסעדות לא כשרות.
יש גם כאלה: מסעדות לא כשרות בירושלים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4962596,00.html
May 17, 2017 · צ׳אקרה. אחת המסעדות היותר מוערכות בירושלים, שפעלת מאז שנת 2000. בתפריט יש אוכל ים תיכוני הכולל הרבה דגים, פירות ים, שמן זית וירקות עונתיים. (צילום: נועם פריסמן) הודות לתנור הפחמים שבמטבח, המנות מקבלות טוויסט מעניין, ונתחי הבשר הגדולים עם העצם הם גולת הכותרת במסעדה.
יש גם כאלה: מסעדות לא כשרות בירושלים - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
יש גם כאלה: מסעדות לא כשרות בירושלים ... האחות העסיסית של מסעדת ״מחניודה״ של השף אסף גרניט, המציעה גם תפריט ״מהגריל״ עם מנות כמו אנטרקוט עגל ...
מסעדות בירושלים
https://www.mako.co.il › best
צ'אקרה, מחניודה, מונא ועוד מסעדות מומלצות בירושלים ובסביבותיה. חושבים לנסוע לירושלים? ... אז מסעדות בירושלים, תתכוננו. ... מסעדות לא כשרות.
מסעדות בירושלים: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://jerusalem.rol.co.il
כאן תוכלו למצוא את בחירות המערכת של מסעדות מומלצות בירושלים בעזרת מנוע חיפוש נוח ... בירושלים שמרחיבות לב ונשימה, נהנים במסעדת טרסה גם מתפריט אירועים כשר ...
מסעדות לא כשרות בירושלים - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com/he/rst/?kashrut=non-kosher-he
רח' לואי ונסן 1, ירושלים. מסעדת הפטיו של מלון אמריקן קולוני היא מסעדה קיצית ויוקרתית המגישה תפריט בעל אופי ים-תיכוני מרענן. פתוח בשבת. קרא עוד. בשריות. מרכז העיר. לא כשר. לכל אירוע. למידע נוסף.
מסעדות כשרות בירושלים: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
www.rest.co.il › kosher-restaurants › jerusalem
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות הכשרות בירושלים המומלצות ביותר לשנת 2021. צפו בחוות דעת מאומתות על מגוון מסעדות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בעיר.
שישו את: מסעדות ובתי אוכל מומלצים בירושלים - טיים אאוט
https://timeout.co.il › מסעדות-מומלצות-...
חוץ מאווירת קדושה ירושלים מציעה לא מעט חוויות קולינריות שוות. ... עד אז אפשר ואף רצוי לתמוך במסעדות הבודדות בירושלים שאינן כשרות, ...
מסעדות לא כשרות בירושלים - Rest
https://www.rest.co.il › not-kosher
מסעדה חלבית לויד ג'ורג' 4, המושבה הגרמנית, ירושלים | תיפתח ביום ד' ב-18:00 ד'-ה' 18:00-02:00 עד אחרון הלקוחות ו' 16:00-02:00 עד אחרון הלקוחות ש' 09:00-02:00 ...
10 הכי טובות: מסעדות בירושלים - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אזור ירושלים › ירושלים
לאכול בירושלים, ישראל: ראה 72063 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 844 ירושלים מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות לא כשרות בירושלים. מסעדות בירושלים: מסעדות מומלצות ...
prod-declic.tf1.fr › kex14734
מסעדות לא כשרות בירושלים. מסעדות בירושלים: מסעדות מומלצות בירושלים והסביבה הנאות הטעם של מסעדת אלומה כוללות מנעד רחב של טעמים כשרים ומיוחדים
מסעדות לא כשרות בירושלים - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com › rst
מסעדות לא כשרות בירושלים. סנן. לא כשר ... הבראסרי היא מסעדה בסגנון ביסטרו השוכנת בליבו של כפר עין כרם, ומציעה תפריט בסגנון ים תיכוני שכולל מגוון וריאציות.
מסעדות לא כשרות בירושלים - Rest
www.rest.co.il › restaurants › jerusalem
מחפשים מסעדה לא כשרה בירושלים? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות לא כשרות בירושלים, תפריטים לא כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות לא כשרות בירושלים.
מסעדות בירושלים לא כשרות - 2EAT
https://www.2eat.co.il › show_article
אנחנו במאמר זה נציג בפניכם שורה של מסעדות בירושלים לא כשרות, מסעדות מומלצות, שאנחנו מזמינים אתכם לבקר בהן ולשכוח את כל מה שחשבתם על ירושלים.
מסעדות לא כשרות באזור ירושלים - Rest
www.rest.co.il › restaurants › jerusalem-district
מסעדות מומלצות באזור ראש פינה מסעדות מעולות זה חלק בלתי נפרד מהחופשה. מבלים בראש פינה הקסומה?
10 המסעדות הכשרות הטובות ביותר בירושלים - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g293983...
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬.
מסעדות בירושלים: מסעדות מומלצות בירושלים והסביבה
www.mako.co.il › food-restaurants › best
מסעדות לא כשרות
מסעדות לא כשרות באזור ירושלים - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/jerusalem-district/not-kosher
Sep 30, 2021 · מחפשים מסעדה לא כשרה באזור ירושלים? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות לא כשרות באזור ירושלים, תפריטים לא כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות לא כשרות באזור ירושלים.
2eat.co.il - מסעדות. מסעדות בירושלים לא כשרות ואיכותיות
www.2eat.co.il › show_article
Feb 20, 2015 · מסעדות בירושלים לא כשרות. *ארכיון: ייתכן והמידע בכתבה אינו מעודכן ו\או אינו בתוקף! מי שמבקר בירושלים מופתע לראות כמה מסעדות בעיר אינן כשרות, עבור הירושלמים זה לא עניין חדש. לצד המסעדות שפועלות תחת תעודות הכשר שונות, פועלות בעיר לא מעט מסעדות לא כשרות.
מסעדות לא כשרות בירושלים - iTravelJerusalem
www.itraveljerusalem.com › he › rst
מסעדות במרכז העיר; מסעדות ליד העיר העתיקה; מסעדות בעיר העתיקה; מסעדות במחנה יהודה; מסעדות בממילא; מסעדות בהרי ירושלים; המלצות נוספות. מסעדות פתוחות בשבת; ארוחות בוקר; מסעדות שף; מסעדות כשרות
מסעדות לא כשרות בירושלים - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/jerusalem/not-kosher
Oct 06, 2021 · מחפשים מסעדה לא כשרה בירושלים? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות לא כשרות בירושלים, תפריטים לא כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות לא כשרות בירושלים.
מסעדות לא כשרות בירושלים | השולחן
https://www.hashulchan.co.il › topic
מחפשים מסעדה לא כשרה בירושלים? היכנסו עוד היום לאתר השולחן, כאן תמצאו מסעדות לא כשרות בירושלים עם אוכל לא כשר בכל הסגנונות. להזמנת שולחן, היכנסו לאתר.