חיפשת:

מסעדות כשרות במתחם התחנה ירושלים

מסעדות במתחם התחנה ירושלים - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com/he/rst/?location=first-station-he
מסעדת OrienTop במלון ישרוטל אוריינט ירושלים. 074-7690962. מלון אוריינט, עמק רפאים 3, ירושלים. מחיר <<<<. K צפה בתעודת כשרות. מסעדת אוריינט טופ ממוקמת על גג מלון אוריינט וצופה לעבר נופי העיר העתיקה. במסעדה תמצאו תפריט בשרי משובח, יינות... קרא עוד. בשריות.
מסעדות מומלצות בירושלים בכשרות מהדרין
www.gokosher.co.il/best-mehadrin-restaurants-in-jerusalem
מסעדות ברחביה. מסעדות בתלפיות. צור קשר. חיפוש עבור:חיפוש. ראשי»מסעדות מומלצות בירושלים בכשרות מהדרין. מסעדות מומלצות בירושלים בכשרות מהדרין. בירושלים יש למעלה מ-250 מסעדות כשרות למהדרין. כדי לעזור לכם לבחור מסעדה, הכנתי רשימה של מסעדות הטובות ביותר שמצאתי.
מסעדות במתחם התחנה ירושלים - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com › rst
רחוב דוד רמז 4, מתחם התחנה הראשונה, ירושלים; מחיר <<<<; צפה בתפריט · צפה בתעודת כשרות · TripAdvisor חוות דעת 408 חוות דעת. התקשר למסעדה.
לחם בשר, מסעדת בשרים כשרה במתחם התחנה - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com/he/rst/lechem-bassar
אם אתם רוצים לראות איפה ירושלים נולדה – זה המקום. העיר העתיקה מלאה באתרים היסטוריים ומקודשים לשלושת הדתות, תיירים ומקומיים כאחד ובשלל הדמויות הצבעוניות שמתפעלות את החנויות והדוכנים בשווקים מלאי החיים של העיר.
מסעדות ועסקים - התחנה הראשונה ירושלים
https://www.firststation.co.il › restaur...
בין המסעדות הרבות שלנו, תוכלו למצוא חוויה קולינרית איטלקית או אסייאתית, מסעדות בשרים לצד מבחר טבעוני, מסעדות כשרות וכאלו שפתוחות בשבת.
מסעדות ועסקים - התחנה הראשונה ירושלים
https://www.firststation.co.il/restaurants-and-shops
מנהלת התחנה הניוזלטר של התחנה הראשונה הצטרפו לרשימת התפוצה ולניוזלטר החודשי של התחנה ותהנו מהטבות, חדשות וכל מה שקורה!
מתחם התחנה בירושלים מסעדות כשרות - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מתחם-התחנה-בירושלי...
2eat - מסעדות במתחם התחנה הראשונה ירושלים- כל המסעדות של . ... במתחם התחנה בירושלים שוכנת לחם בשר, מסעדת אירועים כשרה המשלבת אהבה ללחמים עם תאוות בשרים.
2eat - מסעדות במתחם התחנה הראשונה ירושלים- כל המסעדות של ...
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=2&rstreet=מתחם התחנה
מתחם התחנה הראשונה , ירושלים "קיטשן סטיישן" היא תחנת מטבח המציעה תפריט שמבוסס על מנות ממטבחים ברחבי העולם בדגש על חופי הים התיכון.
מסעדות במתחם התחנה ירושלים - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/jerusalem/the-first-station
Oct 13, 2021 · דוד רמז 4, מתחם התחנה ירושלים | אנחנו פתוחים! א' 12:00-00:00 ב'-ה' 12:00-23:00 ו' 08:00-23:00 ש' 10:00-23:00 *עסקיות מוגשות בין השעות 12:00-17:00 ארוחות בוקר מוגשות בימי שישי ושבת עד השעה 11:45. 053-9369023. פרטי המסעדה. חומוס אבו ...
מסעדות בירושלים באזור מתחם הרכבת | כל המקומות בלחיצה
https://www.gojerusalem.co.il › Resta...
מחפשים מסעדה בירושלים באזור מתחם הרכבת? לחצו לרשימה המלאה של המסעדות - רק באתר ירושלים ברשת.
מסעדות מומלצות במתחם התחנה ירושלים
https://www.rest.co.il/magazine/article/17935
Nov 10, 2018 · המקום המקורי נפתח בעיר העתיקה, מאוחר יותר עבר לאבו גוש והיום ניתן ליהנות מהחומוס שנחשב לאחד הטובים בישראל, גם במתחם התחנה בירושלים. לצד מנות החומוס הנהדרות של אבו שוקרי, אפשר ליהנות במקום גם משקשוקה מצוינת, פלאפל מעולה ועוד מגוון נשנושים כמו קובה מטוגנת, סלט חצילים בטחינה ...
10 הכי טובים: מסעדות ליד התחנה הראשונה ירושלים - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות ליד התחנה הראשונה ירושלים ב-Tripadvisor: הצג 86406 חוות דעת ו-50018 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד התחנה הראשונה ירושלים בירושלים, ישראל.
מסעדות במתחם התחנה ירושלים - Rest
https://www.rest.co.il › the-first-station
מסעדת בשרים | כשר | מחיר ₪₪₪₪ דוד רמז 4, מתחם התחנה ירושלים | תיפתח מחר ב-12:00 א'-ד' 12:00-23:00 ה' 12:00-00:00 ש' שעה אחרי צאת השבת-00:00 *עסקיות מוגשות ...
מסעדות כשרות בירושלים: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://jerusalem-kosher.rol.co.il
חיפשת מסעדה כשרה בירושלים? מצאת! ברוכים הבאים למדריך מסעדות כשרות בירושלים מבית ROL. כאן תוכלו למצוא את בחירת המערכת של מסעדות כשרות בירושלים מומלצות, ...
מסעדות כשרות בירושלים: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://jerusalem-kosher.rol.co.il
מסעדת הדגים הפי פיש אשר בשכונת ממילא משקיפה על נופיה היפים של ירושלים, ומפנקת את הסועדים בארוחה כיד המלך: מתחילים עם מאזטים מעוררי חושים וממשיכים עם מבחר עונתי של דגים טריים. התפריט הכשר למהדרין של מסעדת הפי פיש בירושלים כולל גם מבחר רחב של יינות מובחרים לצד קינוחים ...
מסעדות במתחם התחנה הראשונה ירושלים- כולל בתי קפה, ברים, וגם ...
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
ריכזנו עבורכם את כל המידע על מסעדות במתחם התחנה הראשונה ירושלים- ביקורות, השוואות, קופונים- מסעדות כשרות ,בתי קפה, מסעדות פתוחות בשבת, במתחם הרכבת של ...
מסעדת אדום
https://www.adom.rest
מתחם התחנה, ירושלים הזמינו שולחן במסעדת אדום . נ ... הצופה אל מתחם התחנה אזור ישיבה פנימי חדר פרטי לאירוח של עד 15 אנשים וחלל הבר שהינו גם איזור העישון של המסעדה. קרא עוד..
מסעדות במתחם התחנה ששווה להכיר | רשימת מסעדות במתחם …
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=1&rstreet=התחנה
מסעדות במתחם התחנה - המלצות חמות. מתחם התחנה הוא מקום בילוי שוקק חיים המשלב בין מבנים היסטוריים ששוחזרו לצד חנויות אופנה, ספרים, תערוכות וכמובן מסעדות, בתי קפה וברים.