חיפשת:

מסעדות כשרות בלוס אנג לס

מדריך מסעדות כשרות בלוס אנג'לס - שבוע ישראלי
https://israeliweek.com › מדריך-מסעדות...
למבקרים השומרים על כשרות, לוס אנג'לס מציעה עשרות מסעדות כשרות בכל רחבי העיר והוואלי. כל המסעדות נסגרות לפני כניסת השבת ביום שישי ונפתחות במוצ"ש, ...
10 המסעדות הכשרות הטובות ביותר בלוס אנג'לס - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g32655-zfz
מיין לפי: רלוונטיות. כשר. הקטנת את התצוגה יותר מדי מכדי לראות נעצים של מיקומים. הגדל חזרה את התצוגה. ‪Looking to expand your search outside of לוס אנג'לס? We have suggestions.‬. הרחב את החיפוש שלך. ‪Looking to expand your search outside of לוס אנג'לס?
10 המסעדות הכשרות הטובות ביותר בלוס אנג'לס - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
המסעדות הכשרות הטובות ביותר בלוס אנג'לס, קליפורניה: הצג 4430 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות כשרות בלוס אנג'לס.
מסעדות בלוס אנג'לס: המדריך הקולינרי לעיר - אל על
https://www.elal.com › ... › לוס אנגלס
מסעדת הוגו ממוקמת בווסט הוליווד ונחשבת למובילת דעת קהל בקרב תושבי לוס אנג'לס. המאפיין הבולט ביותר של המסעדה הוא התבססות על מאכלים בריאותיים, כגון חביתת טופו ...
מסעדות כשרות בלוס אנג'לס - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מסעדות-כשרות-בלוס-...
https://israeliweek.com/מדריך-מסעדות-כשרות-בלוס-אנגלס. Apr 18, 2019 · למבקרים השומרים על כשרות, לוס אנג'לס מציעה עשרות מסעדות כשרות בכל רחבי העיר והוואלי.
מסעדות וחנויות כשרות בארה"ב - איילת המטיילת
www.hametayelet.com › מסעדות-וחנויות
מסעדות וחנויות כשרות בניו יורק
לוס אנג`לס מידע יהודי וכשר עדכני 2022: תיירות וטיולים כשרים בלוס אנג ...
https://www.tjt.co.il › נופש_כשר-TL29...
לוס אנג`לס – המדריך למטייל היהודי - טיולי מורשת ונסיעות בהווי יהודי עם מזון כשר למטייל הדתי והחרדי – פנאי וטיולים, המדריך הגדול ביותר שכולל מסעדות כשרות, ...
מסעדות כשרות בלוס אנג'לס
https://losangeleshotels.wixsite.com/cityoflosangeles/kosher-restaurants
מסעדה כשרה בלוס אנג'לס, המציע מגוון מאכלים ישראלים כמו חומוס, פלאפל, שיפודים, לצד מאכלים טוניסאיים, מרוקאים ואמריקאים. ההמבורגר שלהם פה מצוין והחלה-שמה הולך לפניה. שניצלים, כריכים, ברביקיו בעיקר בימי ראשון. מסעדה טובה עם ציונים טובים, שימו לב ישנן ביקורות פחות טובות בעיקר על השירות ולא על האוכל. $$. תהנו, אנחנו נהנינו. שעות וימים
המלצות למסעדות בלוס אנג'לס - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3216413
16.02.2019 · אחת המסעדות הכי לוהטות כרגע בלוס אנג'לס שייכת לשף הישראלי אורי מנשה (אחיו של נתי מנשה, הבעלים של ויטרינה - ההמבורגר האהוב והפופולרי בת"א). בסטיה היא מסעדת שף איטלקית שנמצאת בחלל תעשייתי מדהים ברובע האמנים של דאון טאון לוס אנג'לס. האווירה כיפית, הדרינקים מצוינים, העיצוב מחוספס ומגניב והכי חשוב האוכל טעים בטירוף.
מסעדות כשרות בלונדון - מטיילים בכיפה
https://metaylimbkipa.com/kosher-restaurants-abroad/kosher-restaurants...
מסעדות כשרות ... כשרות: KF. מעדנייה כשרה בחנות Selfridges – בחנות הכלבו המפורסמת שברחוב אוקספורד יש שתי עמדות לאוכל כשר מבית קייטרינג Hermolis, ... מלון כשר בלוס אנג'לס.
10 המסעדות הכשרות הטובות ביותר בלוס אנג'לס - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g32655-zfz10768-Los_Angeles...
המסעדות הכשרות הטובות ביותר בלוס אנג'לס, קליפורניה: הצג 4,425 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות כשרות בלוס אנג'לס.
10 הכי טובות: מסעדות בלוס אנג'לס - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g32655-Los
לאכול בלוס אנג'לס, קליפורניה: ראה 223,528 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 11,902 לוס אנג'לס מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
המלצות למסעדות בלוס אנג'לס - וואלה! אוכל
food.walla.co.il › item › 3216413
Feb 16, 2019 · לא חסרות מסעדות סושי מעולות בלוס אנג'לס, החל מסושיות פשוטות וזולות ועד מסעדות עם תפריט טעימות של 200 דולר לסועד. katsu-ya היא כיום אימפריה עם סניפים נוצצים בלוס אנגלס, במיאמי, וגאס ואפילו בדובאי. רק ...
מסעדות כשרות בלוס אנג'לס - Terminal - עבודה בחול
https://terminal.co.il › מסעדות-כשרות-ב...
מסעדות כשרות בלוס אנג'לס · ניסיון של +13 שנים בתחום - המובילים בישראל! · העבודות הכי משלתמות שתמצאו באינטרנט! · מתאים במיוחד לנוער אחרי צבא! · המקום ...
מסעדות בלוס אנג'לס - היכן כדאי לאכול בעיר? - למטייל
https://www.lametayel.co.il/articles/opj5mn
07.03.2012 · לוס אנג'לס ידועה כ"עיר המלאכים", אבל היא גם בהחלט עיר המטעמים. ברחבי העיר תוכלו למצוא שלל מסעדות מיוחדות וטעימות, כגון מסעדה שהקונספט שלה הוא נפלאות השום, מסעדה המתמחה בוופלים המסורתיים, מסעדה המעוצבת בהשראת ארמון יפני ...
פוסט אורח: "סרוגים בדרכים" בלוס אנג'לס - מטיילים בכיפה
https://metaylimbkipa.com › los-ange...
רוב המקומות הכשרים מתרכזים ברחוב פיקו (Pico Boulevard), ויש שם מסעדות כשרות בשפע. אנחנו אכלנו במסעדת אילת בורגר (West Pico Boulevard – Los ...
מדריך מסעדות כשרות בלוס אנג'לס - שבוע ישראלי
https://israeliweek.com/מדריך-מסעדות-כשרות-בלוס-אנגלס
18.04.2019 · למבקרים השומרים על כשרות, לוס אנג'לס מציעה עשרות מסעדות כשרות בכל רחבי העיר והוואלי. כל המסעדות נסגרות לפני כניסת השבת ביום שישי ונפתחות במוצ"ש, אלא אם כן מצויין אחרת. איילה אוראל בחרה כמה מסעדות פופולריות בעיר ובוואלי: Ta-eem Grill טעים גריל – מסעדה ים תיכונית כשרה וידידותית לצמחונים. המנות נדיבות במיוחד.
מסעדות כשרות בלוס אנג'לס - cityoflosangeles
losangeleshotels.wixsite.com › cityoflosangeles
מסעדה מסוגננת מציע מאכלים איטלקיים כשרים, נפתחה ב-1992 והיא מהמסעדות הכשרות הראשונות בלוס אנג'לס. סטייקים, רטבים ייוחדיים, פסטות, סלטים מיוחדים, השרות טוב והביקורות טובות. $$$.
מסעדות כשרות בלוס אנג'לס · City of Los Angeles
https://www.cityoflosangeles.co.il › k...
מסעדות כשרות בלוס אנג׳לס, מיקומים, שעות, מלונות מומלצים, היכנסו. ... כשר. $$ כתובת 9340 West Pico Boulevard - Los Angeles.
מדריך מסעדות כשרות בלוס אנג'לס - שבוע ישראלי
israeliweek.com › מדריך-מסעדות
Apr 18, 2019 · למבקרים השומרים על כשרות, לוס אנג'לס מציעה עשרות מסעדות כשרות בכל רחבי העיר והוואלי. כל המסעדות נסגרות לפני כניסת השבת ביום שישי ונפתחות במוצ"ש, אלא אם כן מצויין אחרת.
10 הכי טובות: מסעדות בלוס אנג'לס - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g32655-Los_Angeles_California.html
לאכול בלוס אנג'לס, קליפורניה: ראה 223,528 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 11,902 לוס אנג'לס מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.