חיפשת:

מסעדות יכין סנטר

10 הכי טובות: מסעדות בפתח תקווה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g303969...
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬. סוג …
מסעדות בפתח תקווה: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il › petah-tikva
צפו בחוות דעת מאומתות על מגוון מסעדות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בעיר. ... מסעדות סביבך. Y סנטר פתח תקווה · מסעדות כשרות.
ציפורה יכין סנטר פתח תקווה תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת ...
www.10bis.co.il › next › restaurants
ציפורה יכין סנטר פתח תקווה משלוחים - תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי! בהזמנת משלוח ממסעדת ציפורה יכין סנטר פתח תקווה תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. תפריט ציפורה יכין סנטר פתח תקווה להזמנת ...
בוקריה - בית קפה מסעדה בעיר פתח תקווה
https://bokeria.co.il
תפריט חלבי עשיר ומגוון. בוקריה מעוצבת בסגנון כפרי חם ומזמין שבה תוכלו למצוא: מנות טאבון איטלקיות מסורתיות ומודרניות בשילוב ארוחות בוקר מהשקשוקה הישראלית ועד הבייגל מניו יורק. כל זה בסיומת של קינוחים מושחתים שרק ישאירו לכם טעם של עוד... לצפייה בתפריט.
מסעדות פתוחות בשבת בפתח תקווה - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/petah-tikva/open-on-saturday
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות פתוחות בשבת בפתח תקווה באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בפתח תקווה. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
Moses | מוזס פתח תקווה | מוזס סניף פתח תקווה
https://mosesrest.co.il/petah-tikva
מוזס פתח תקווה (כשר) שחם 22, פתח תקווה 03-6332030 שעות פתיחה: יום א׳- 12:00-00:00 יום ב׳- 12:00-01:00 יום ג׳- 12:00-00:00 יום ד׳- 12:00-00:00 יום ה׳- 12:00-02:00 יום ו׳- סגור יום שבת- …
מסעדות - יכין סנטר פתח תקווה - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c70022115-e...
מחפש מסעדות? דפי זהב יסייע לך בבחירת יכין סנטר פתח תקווה, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
Y Center פתח תקווה - מרכז הבילוי והקניות של פתח תקווה
www.y-center.co.il/petah-tikva/home/a/main
יכין סנטר פולג - דף הבית; אירועים מבצעים מועדון חברים אודות איך מגיעים בתקשורת צור קשר
Y Center פתח תקווה - מרכז הבילוי והקניות של פתח תקווה
www.y-center.co.il › petah-tikva › home
Y Center פתח תקווה (לשעבר אלכסנדרה יכין סנטר) - מרכז הבילוי והקניות של פ"ת. במתחם 12 אולמות קולנוע, מסעדות, משחקיית ענק לילדים, מותגי ספורט מובילים וחנייה בשפע.
2eat.co.il - מסעדות ביכין סנטר, פתח תקווה
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=142&rstreet=יכין סנטר
מסעדות בגולן; מסעדות בגליל המערבי; מסעדות כשרות בירושלים; מסעדות בסינמה סיטי ירושלים; מסעדות במתחם התחנה הראשונה ירושלים; מסעדות בקניון עזריאלי רמלה; מסעדות במתחם יס פלאנט ירושלים
מסעדות בפתח תקווה: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
חיפשת מסעדות בפתח תקווה? עכשיו מצאת: כנסו ROL ובחרו מסעדה בפתח תקווה מתוך רשימת מסעדות מומלצות בפתח תקווה, ... 03-9234000; יצחק רבין 17, יכין סנטר פתח תקווה.
המסעדות - y center פתח תקווה - קבוצת יכין
www.y-center.co.il › petah-tikva › company
בעמוד המסעדות באתר של y center פתח תקווה, הנכם מוזמנים לקבל מידע ופירוט על כל המסעדות שתמצאו אצלנו במתחם. שעות פתיחה, תפריטים וקישור לאתרים הרשמיים, ישנם בנמצא.
שיפודי ציפורה פתח תקווה | מסעדת בשרים ואירועים בפתח תקווה ...
https://shipudeytzipora-pt.co.il
שיפודי ציפורה פ''ת. רשת שיפודי ציפורה מביאה בשורה ייחודית לנוף הקולינארי המקומי. במסעדה אפשר ליהנות מטעמים ים תיכוניים נחשקים של מסעדת בשרים כשרה, באווירה מושקעת ומטופחת. או כמו שהמבלים במסעדה אוהבים לומר: "טעמים של שיפודיה, אווירה של מסעדה מזמינה".
10 הכי טובות: מסעדות בפתח תקווה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
הצג מסעדות עם כרטיסי מתנה. סנן. מסעדות מובילות ב-פתח תקווה. מיון. סנן. מציג תוצאות מחוץ לפתח תקווה. ... ”נחמד וטעים“. ”ארוחת בוקר בבליקרי יכין סנטר“.
Fratelli Italian restaurant | מסעדת פראטלי נתניה - אתר הבית
https://fratellirest.co.il
מתחם יכין סנטר, גיבורי ישראל 17, נתניה 09-8787690 א׳-ש' 12:00-23:00
10 הכי טובות: מסעדות בפתח תקווה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g303969-Petah
לאכול בפתח תקווה, ישראל: ראה 2,240 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 105 פתח תקווה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות בפתח תקווה: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/petah-tikva
כנראה שלא, אבל כך... רצה הגורל והיום באם המושבות משגשגת תעשייה קולינרית מרשימה. לא רק מסעדות בפתח תקווה ניתן למצוא בקלות, אלא גם מגוון עצום של בתי קפה, מאפיות וקונדיטוריות, גלידריות, פאבים ועוד. בעמוד זה תוכלו לקרוא תפריטים, טלפונים, כתובות ומגוון פרטים חשובים של כל המסעדות ...
ג'ירף - פתח תקווה | מסעדות בפתח תקווה | השולחן
https://www.hashulchan.co.il › גירף-פ...
כמו כל מסעדות הרשת האסייתית ג'ירף, גם הסניף בפתח תקווה נפתח באזור הומה וסואן - יכין סנטר. בערב גודשים את המקום צעירי בקעת אונו, בצהריים יש נוכחות בולטת של ...
בוקריה - בית קפה מסעדה בעיר פתח תקווה
bokeria.co.il
ברוכים הבאים לבוקריה: ארוחות בוקר, תפריט רחב הכולל אוכל טבעוני, צמחוני, ללא גלוטן וללא לקטוז. בוקריה מרכז יכין סנטר ארוחות בוקר ועוד כל היום. הזמינו משלוח
המסעדות - y center פתח תקווה
http://www.y-center.co.il › restaurant
מסעדת ציפורה. שעות פתיחה. א'-ה': 11:00-24:00. ו': 10:00-17:00 ש': מוצ"ש-00:30. 03-9472020 · לאתר >. Y סנטר פתח תקווה. השחם 17, פתח תקווה.
2eat.co.il - מסעדות ביכין סנטר, פתח תקווה
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות ביכין סנטר, פתח תקווה באתר תוכלו להתרשם גם מביקורות גולשים ולהזמין אונליין ובחינם מקום בכל מסעדה שתבחרו ביכין סנטר, ...
2eat.co.il - מסעדות ביכין סנטר, פתח תקווה
www.2eat.co.il › searchrestaurants
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות ביכין סנטר, פתח תקווה באתר תוכלו להתרשם גם מביקורות גולשים ולהזמין אונליין ובחינם מקום בכל מסעדה שתבחרו ביכין סנטר, פתח תקווה.
מסעדות בפתח תקווה: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://misaadotbepetachtikva.co.il
כאן תוכלו למצוא את בחירת המערכת של מסעדות מומלצות בפתח תקווה, ... מסעה המופלא של רשת בתי הקפה בליקר בייקרי התחיל בסניף הוותיק והאהוב במתחם יכין, פתח תקווה.
המסעדות - y center פתח תקווה
www.y-center.co.il/petah-tikva/company/a/restaurant
בעמוד המסעדות באתר של y center פתח תקווה, הנכם מוזמנים לקבל מידע ופירוט על כל המסעדות שתמצאו אצלנו במתחם. שעות פתיחה, תפריטים וקישור לאתרים הרשמיים, ישנם בנמצא.
מסעדות בפתח תקווה: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
www.rest.co.il › restaurants › petah-tikva
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר בפתח תקווה באתר Rest. צפו בחוות דעת מאומתות על מגוון מסעדות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בעיר.