חיפשת:

מסעדות חלביות יס פלאנט

גרג יס פלנט - ראשון לציון - מסעדות לאירועים קטנים במרכז עד 100 ...
https://www.my-events.co.il › rest › ג...
גרג יס פלנט-ראשון לציון. בישיבה בחוץ או בפנים- קפה גרג סניף יס פלאנט ראשל”צ מזמין אתכם לאירוע אלגנטי, כיפי ונעים, ולא פחות חשוב- טעים!
2eat.co.il - מסעדות בישפרו פלאנט, באר שבע
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?RLoc...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בישפרו פלאנט, באר שבע באתר תוכלו להתרשם גם מביקורות גולשים ולהזמין אונליין ובחינם מקום בכל מסעדה שתבחרו בישפרו פלאנט, באר שבע.
טרנטינו - TaranTino מסעדה איטלקית -הזמנת שולחן וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › rest
בואו ליהנות מאוכל איטלקי איכותי על גדות האגם של מתחם יס פלאנט בראשון! לפני או אחרי סרט או ככה סתם, קופצים למסעדת טרנטינו. במסעדה שלנו אנחנו מגישים ארוחה ...
מסעדות בבאר שבע: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/beer-sheva
מזון שתקעו יתד בבירת הנגב. בעמוד זה תמצאו שפע מסעדות: בין היתר תוכלו למצוא בנקל מסעדה בבאר שבע המגישה מנות מהמטבח המזרח אירופאי, מהמטבח התוניסאי, המרוקאי, היפני ואפילו הבלקני. בעמוד זה תמצאו את כל המידע שיסייע לכם לאתר את המסעדה המושלמת עבורכם. קרא עוד. הזמנת שולחן.
מומלצת בראשון לציון - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il › restaurants
077-2316244; רחוב 120 מספר 4, מתחם האגם, יס פלאנט ראשון לציון. תכנון אירוע. תוצאה 3 - בראשון לציון. אל גאוצ'ו ראשון לציון ...
10 הכי טובים: מסעדות ליד הסופרלנד - ראשון לציון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות ליד הסופרלנד ב-Tripadvisor: הצג 25 חוות דעת ו-1004 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד הסופרלנד בראשון לציון, ישראל. ... קפה גרג - יס פלאנט. 14 חוות דעת.
2eat.co.il - מסעדות ביס פלאנט, ראשון לציון
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=168&rstreet=יס פלאנט
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות ביס פלאנט, ראשון לציון באתר תוכלו להתרשם גם מביקורות גולשים ולהזמין אונליין ובחינם מקום בכל מסעדה שתבחרו ביס פלאנט, ראשון לציון.
טרנטינו - TaranTino מסעדה איטלקית -הזמנת שולחן וחוות דעת- Rest
https://www.rest.co.il/rest/80135114
בואו ליהנות מאוכל איטלקי איכותי על גדות האגם של מתחם יס פלאנט בראשון! לפני או אחרי סרט או ככה סתם, קופצים למסעדת טרנטינו. במסעדה שלנו אנחנו מגישים ארוחה כמיטב המסורת האיטלקית: פיצות מהתנור עם טעם של מאמא מיה, פסטות עם רטבים מגרים, מרקים חמים ומנחמים,...
2eat.co.il - מסעדות ביס פלאנט, ראשון לציון
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות ביס פלאנט, ראשון לציון באתר תוכלו להתרשם גם מביקורות גולשים ולהזמין ... המאה ועשרים 4, מתחם האגם, יס פלאנט, ראשון לציון.
מסעדות במתחם יס פלאנט ירושלים (בתי הקולנוע יס פלנט)
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=2&rstreet=יס פלאנט
אירועים במסעדות בירושלים. חלביות בירושלים. איטלקיות בירושלים. נמצאו 4 תוצאות העונות על החיפוש שביקשת: רחוב\מתחם: יס פלאנט כל הסוגים כשר ולא כשר כל האזורים עיר: ירושלים.
מסעדה איטלקית בירושלים - מסעדת שף איטלקית חלבית - מסעדת ג׳ויה
https://joya.co.il › גויה-ירושלים
מתחם יס פלאנט, רח' נעמי 4, ירושלים 02-5671064. הזמינו שולחן. נווטו עם WAZE. שעות הפעילות: א' – ש' מהשעה 13:00 ועד אחרון הלקוחות.
2eat.co.il - מסעדות במתחם יס פלאנט, ראשון לציון
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=168&rstreet=מתחם יס פלאנט
מסעדות בהרצליה; מסעדות ברחובות; מסעדות בראשון לציון; מסעדות בראש פינה; מסעדות ברמת החייל; מסעדות בצפון; מסעדות במתחם התחנה; מסעדות מתחם שרונה; מסעדות בממילא ; מסעדות כשרות בתל אביב; מסעדות בנמל יפו
סניף ראשון לציון - טרנטינו מסעדה איטלקית
https://tarantino.co.il › סניף-ראשון-לציון
ראשון לציון. PrevNext. 12345. כתובת. YES PLANET המאה ועשרים 4, ראשון לציון. טלפון / משלוחים 03-5449977. שעות פעילות ראשון עד שבת 12:00-אחרון הלקוחות ...
מסעדות ומזון מהיר ביס פלאנט, ראשון לציון - איזי
https://easy.co.il › list › Restaurants-a...
מסעדות ומזון מהיר ביס פלאנט, ראשון לציון - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. ... המאה ועשרים 4, ראשון לציון (יס פלאנט).