חיפשת:

מסעדות זולות באשדוד

מסעדות מומלצות באשדוד - Mako
https://www.mako.co.il › restaurant-n...
מחפשים איפה לאכול באשדוד? תנו לנו לעזור: ריכזנו עבורכם מקבץ של מסעדות מומלצות באשדוד, שיש בו הכל מהכל - הודי, אסייתי, ביתי, אוכל רחוב ועוד.
מסעדות באשדוד: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/ashdod
Jul 01, 2018 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר באשדוד לשנת 2021. חפשו מסעדות כשרות או מסעדות פתוחות בשבת. צפו ב-1,106 חוות דעת מאומתות על-ידי גולשי רסט על 281 מסעדות באשדוד. חפשו מסעדה לפי סוג אוכל, תפריט, רמת כשרות וטווח ...
מסעדות באשדוד: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
חיפשת מסעדות באשדוד? עכשיו מצאת: כנסו ROL ובחרו מסעדה באשדוד מתוך רשימת מסעדות מומלצות באשדוד, בקלות ובמהירות. בואו להתרשם מהתפריטים, סוגי הכשרות ומידע על ...
מסעדות זולות באשדוד - רעבים? Rest! - עמוד 6
https://www.rest.co.il/restaurants/ashdod/cheap/page-6
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות זולות באשדוד באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות באשדוד. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
מסעדות זולות באשדוד - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/ashdod/cheap
Aug 24, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות זולות באשדוד באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות באשדוד. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
מסעדות זולות באשדוד, עם משלוחים - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/ashdod/cheap/deliveries
צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות באשדוד. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
מסעדות פועלים אשדוד - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מסעדות-פועלים-אשדוד
Jan 21, 2018 · המדריך השלם המקוצר לאכילה ושתייה באשדוד. שפע מסעדות דגים ופירות ים, מסעדה הודית ותיקה בבניין דמוי ארמון; תאילנדית שמקפיצה את מדד החריף צעד ...
10 הכי טובות: מסעדות באשדוד - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1137841-Ashdod_Southern_District.html
לאכול באשדוד, ישראל: ראה 4,871 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 114 אשדוד מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
10 הכי טובות: מסעדות באשדוד - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
”מסעדת דגים של שף! כל מה שאכלנו שם -מעולה!“ ”מסעדת דגים מעולה“. 5. VOX רסטובר. (237). סגור כעת. מסעדת סטייקים, מאכלי ים$$ - $$$ תפריט. ”מפתיע!!!!“.
מסעדות באשדוד: 12 המקומות שכדאי להכיר באחת הערים הטעימות בארץ
https://www.tiuli.com › articles › מסע...
לא תאמינו איזה עושר קולינרי מסתתר בעיר החוף הדרומית. אספנו עבורכם את המסעדות שכנראה לא שמעתם עליהן, וחבל. מאוכל רחוב עד מסעדות דגים, ...
פיצריות באשדוד - אשדוד בתפריט
https://www.ashdodmenu.co.il › פיצריות
לפי מטר או במגש קלאסי עגלגל, עם שוליים מגבינה או רוטב שמנת במקום עגבניה, עם תוספות מדליקות, משונות, טעימות, מפתיעות לצד סלטים רעננים, פסטות איטלקיות, ...
מסעדות זולות באשדוד - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › ashdod › cheap
בתי קפה | כשר | מחיר ₪₪₪₪ יהודה הלוי 15, קניון לב אשדוד 053-9418499. פרטי המסעדה. כתבות אחרונות. רוזה מציגה: אש ותימרות עשן.
בלי לרוקן את הארנק: 10 מסעדות זולות - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טעם החיים
תמורה הולמת לכסף: מחפשים איפה יש אוכל טוב ובזול? המלצות לעשר מסעדות זולות וטעימות בארץ וגם כמה אופציות למקומות זולים במיוחד שמתאימים גם ...
לזכות בפיס באשדוד - FOODSPY
https://foodspy.co.il › ביקורת-מסעדות
דף הבית » ביקורת מסעדות » ביקורת מסעדות זולות » לזכות בפיס באשדוד. הזקנה. רח' קיבוץ גלויות 15, אשדוד; ימי חול, 11:00 עד 13:00 (בערך); כשר.
5 הכי טובים: מסעדות זולות באשדוד - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1137841-zfp16-Ashdod_Southern_District.html
מסעדות זולות באשדוד. עדכוני מפה מושהים. הגדל תצוגה כדי לראות מידע מעודכן. מעדכן מפה... הקטנת את התצוגה יותר מדי מכדי לראות נעצים של מיקומים. הגדל חזרה את התצוגה. מצאנו תוצאות טובות אבל חלקן נמצאות מחוץ לאשדוד. מציג תוצאות בערים שכנות. הגבל את החיפוש לאשדוד.