חיפשת:

מסעדות וברים ביפו

10 הכי טובים: מסעדות ליד יפו העתיקה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › RestaurantsNear-g297749-d
Jul 11, 2020 · מסעדות ליד יפו העתיקה ב-Tripadvisor: הצג 2,541 חוות דעת ו-12,602 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד יפו העתיקה ביפו, ישראל.
עושות שוק: המסעדות המומלצות בשוק הפשפשים - טיים אאוט
https://timeout.co.il › מסעדות-בשוק-הפ...
מבית קפה שכונתי, דרך חמארות ועד מסעדות שף - שוק הפשפשים ביפו מלא בבתי אוכל. לפעמים לא קל למצוא שולחן, אבל מזל שיש מספיק מקומות שווים.
מסעדות ביפו: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
www.rest.co.il › restaurants › tel-aviv
המסעדות ביפו מציעות מגוון מנות מיוחדות ומפנקות. אספנו עבורכם את המסעדות הטובות ביותר לשנת 2021! מתוכן תוכלו למצוא מסעדות כשרות, מסעדות דגים, מסעדות שממוקמות ממש על הים וגם כאלה שפתוחות בשבת! אז למה אתם מחכים? שיהיה ...
10 הכי טובות: מסעדות ביפו - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297749...
לאכול ביפו, ישראל: ראה 14,860 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 116 יפו מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות ביפו: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv/jaffa
Oct 09, 2005 · המסעדות ביפו מציעות מגוון מנות מיוחדות ומפנקות. אספנו עבורכם את המסעדות הטובות ביותר לשנת 2021! מתוכן תוכלו למצוא מסעדות כשרות, מסעדות דגים, מסעדות שממוקמות ממש על הים וגם כאלה שפתוחות בשבת! אז למה אתם מחכים?
מוקדי תיירות ביפו | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il/Visitors/Jaffa/Pages/attractions.aspx
כיום מהווה הנמל מקום היסטורי ותיירותי. ניתן למצוא בו אטרקציות כגון סיורים מודרכים, הפלגות קבוצתיות, מסעדות וברים, שוק דגים, גלריות קבועות ומתחלפות, מרכז עירוני לחינוך ימי ושבט צופי-ים יפו ...
ג'אפו - בר מסעדה ביפו, בר יין, יהודית (אוכל יהודי), מסעדת שף ...
www.2eat.co.il › restaurant
03-6832211. כיכר קדומים 6, יפו העתיקה, יפו. הצג על המפה. הג'אפו, בר מסעדה השוכן במיקום פסטורלי ביפו העתיקה, מסעדה יהודית עם טוויסט עכשווי ובר יין. כל המנות בתפריט הן מבית היוצר של השף דן זוארץ. במקום ...
מסעדות שף ביפו - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv/jaffa/chefs-restaurant
מסעדות מומלצות ברמת הגולן. על פסגת ההר הנכסף מתחיל להיערם שלג. אבל אף אחד לא מתכוון להתלבש בשכבות... קראו עוד. מערכת zap rest. 06/12/2021. Whatsapp. Facebook Messenger.
10 הכי טובות: מסעדות ביפו - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › יפו
‪Fairouz cafe‬. (195). פתוח כעת. בית קפה, ים תיכוני$ תפריט ; יפה כנאפה. (52). פתוח כעת. מאפיות, מזרח תיכוני$ ; מסעדה הים הסיני. (14). סגירה בעוד 30 דקות. $ תפריט.
מסעדות ביפו: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Zap Rest
https://www.rest.co.il › tel-aviv › jaffa
כתבות אחרונות ; סטקיית הבוקרים- הפתיחה ב-26.12.21 - מסעדת בשרים בתל אביב. סטקיית הבוקרים- הפתיחה ב-26.12.21 · 053-4247149 ; ד"ר שקשוקה - מסעדה טריפוליטאית ביפו, תל ...
פאבים וברים ביפו - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv/jaffa/pubs-and-bars
Sep 30, 2021 · מחפשים פאב-בר ביפו? ב-Rest תמצאו רשימת פאבים וברים ביפו, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על פאבים וברים ביפו.
2eat.co.il - מסעדות בר מסעדה ביפו
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
סוגים פופולאריים. בשרים ביפו · ברים / פאבים ביפו · שיפודים/על האש ביפו · בר יין ביפו · גריל בר ביפו · המבורגר ביפו. נמצאו 22 תוצאות העונות על החיפוש שביקשת:
10 הכי טובות: מסעדות ביפו - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g297749-Jaffa
לאכול ביפו, ישראל: ראה 14,860 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 116 יפו מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
פאבים וברים ביפו - Rest
www.rest.co.il › restaurants › tel-aviv
מחפשים פאב-בר ביפו? ב-Rest תמצאו רשימת פאבים וברים ביפו, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על פאבים וברים ביפו.
פאבים וברים ביפו | Weekend
https://www.weekend.co.il › restaurants
מסעדת Fortuna Del Mar, מסעדה יוקרתית במרכז המרינה בת"א בנוף הרומנטי של הים. המסעדה לא רק מתמחה בארוחות בוקר מפנקות אלה גם במנות שף עיקריות העשויות בשר, דגים, ...
מסעדות מומלצות בשוק הפשפשים: הכי טובות בפשפשים | השולחן
https://www.hashulchan.co.il › topic
המסעדות הכי טובות בשוק הפשפשים ביפו. אספנו את כל המסעדות הכי טעימות באיזור שוק הפשפשים, כדי שבביקור הבא תדעו בדיוק איפה הכי שווה לאכול. יולי 2019.
מסעדות ביפו: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
אין כמו מסעדות ביפו בלילות, וגם בימים, ואין כמו מסעדות בנמל יפו או בסמטאות הציוריות שלה, וכמובן - אין כמו ברים, בתי קפה ומסעדות ביפו באזור שוק הפשפשים ...
מסעדת דגים ביפו שחובה לבקר- רשימה מעודכנת הכוללת המלצות ל-2021
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?RSub=3718&RType=28
מסעדות בגולן; מסעדות בגליל המערבי; מסעדות כשרות בירושלים; מסעדות בסינמה סיטי ירושלים; מסעדות במתחם התחנה הראשונה ירושלים; מסעדות בקניון עזריאלי רמלה; מסעדות במתחם יס פלאנט ירושלים
פיק בר: בר חדש מול אחת השקיעות הכי יפות ביפו - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › item
פיק בר בכיכר קדומים ביפו מנסה להושיב אתכן לקוקטייל לא מחייב, ... של לחמניות פול-אפרט (לחמניות נתלשות) ממולאות וקוקטיילים בכמה ברים בתל אביב.
מסעדות ביפו שחובה לבקר ב-2021 | מסעדות ביפו העתיקה ...
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=3718
מסעדות בגולן; מסעדות בגליל המערבי; מסעדות כשרות בירושלים; מסעדות בסינמה סיטי ירושלים; מסעדות במתחם התחנה הראשונה ירושלים; מסעדות בקניון עזריאלי רמלה; מסעדות במתחם יס פלאנט ירושלים
10 הכי טובים: מסעדות ליד יפו העתיקה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/RestaurantsNear-g...
Jul 11, 2020 · מסעדות ליד יפו העתיקה ב-Tripadvisor: הצג 2,541 חוות דעת ו-12,602 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד יפו העתיקה ביפו, ישראל.
מסעדות בשוק הפשפשים: המסעדות המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv/jaffa-flea-market
מחפשים מסעדות בשוק הפשפשים? אספנו עבורכם את המקומות הטובים ביותר לאכול בהם! שוק הפשפשים נמצא בצמיחה מדהימה ומאגד בתוכו מסעדות, ברים בתי קפה ועוד. מצאו את המסעדה המתאימה לכם ושיהיה בתיאבון!
מסעדות ביפו שחובה לבקר ב-2021 | מסעדות ביפו העתיקה | מסעדות ...
www.2eat.co.il › searchrestaurants
מסעדות ביפו - הרשימה המקיפה והמעודכנת ביותר לשנת 2021 של מסעדות ביפו באתר אחד! מעל 100 מסעדות ביפו לפי פרמטרים וטעמים שונים ומיוחדים.
מסעדות ביפו: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurants?rest_name=&city=215&type=
חיפשת מסעדות ביפו? עכשיו מצאת: כנסו rol ובחרו מסעדה ביפו מתוך רשימת מסעדות מומלצות ביפו, בקלות ובמהירות. בואו להתרשם מהתפריטים, סוגי הכשרות ומידע על כל ה- מסעדות ביפו
מסעדות ביפו: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
www.rol.co.il › restaurants
מסעדות שניתן לערוך בהן אירועים יש בשפע, אך אתר שיעשה לכם סדר יש רק אחד. "אירועים במסעדות" מאגד בתוכו מאות מסעדות לאירועים תחת מנוע חיפוש מתקדם, שימצא עבורכם את המקום המתאים ביותר לפי קריטריונים מובילים כגון סוג האירוע ...