חיפשת:

מסעדות בת ים

מסעדות כשרות וכשרות למהדרין בבת ים
https://www.kosherest.co.il/rests/tel-aviv-district/bat-yam/restaurants
מסעדות כשרות וכשרות למהדרין בבת ים. מיקומך בחיפושים מוגדר כ: ישראל (התוצאות בסינון הימני יוצגו לפי מיקום זה עד שתשנה מיקום בחיפוש) עבור לחיפוש ללא מיקום ברירת מחדל. ×. שנה מיקום ברירת מחדל.
2eat.co.il - מסעדות בטיילת, בת ים
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בטיילת, בת ים באתר תוכלו להתרשם גם מביקורות גולשים ולהזמין אונליין ובחינם מקום בכל מסעדה שתבחרו בטיילת, בת ים.
דף הבית | תלסה בת ים - מסעדת חוף במתחם סנסט ביץ'
https://talassa.co.il
תלסה בת ים הוא מתחם חדש ומהמם בסאנסט ביץ' בת ים ושוכן פשוט בחוף הכי יפה בישראל. השם המקורי של המקום הוא למעשה שמה של אלת הים היוונית, ובהתאמה מסעדת החוף זכתה גם בעיצוב יווני-ים …
קורה Kura | מסעדת סושי בבת ים | מסעדה מול הים - עמוד הבית
https://kura.co.il
קורה kura - אתר הבית של קורה, מסעדה אסייתית ברחוב בן גוריון 136, בת ים. בואו להנות מתפריט אסייתי צבעוני מול חוף ימה של בת ים. להזמנת מקומות 03-5522041
דוש - גריל בשרים ישראלי | מסעדת בשרים בבת ים - דף הבית
https://dosh.co.il
בלב אזור התעשייה בבת ים שוכנת מסעדת דוש, המקדשת את תרבות הבשר והיין באווירה משפחתית חמה. מטעמי המסעדה כוללים נתחי בשר מובחרים, המבורגרים, סלטים ותוספות.
מסעדות בבת ים: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
מסעדות בבת ים: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021. הגעתם לדף מסעדות בבת ים של פורטל המסעדות ROL. זה המקום להתחיל בו את הבילוי הבא שלכם מחוץ לבית או את הסעודה ...
מסעדות בבת ים: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il › bat-yam
מחפשים מסעדה בבת ים? ב- Rest תמצאו חוות דעת וביקורות גולשים על מסעדות בבת ים, כולל תפריטים, שעות פתיחה, סוגי כשרות והזמנת מקום און-ליין.
משלוחי אוכל בבת ים - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/batyam/all_food_types
השווארמה הטעימה ביותר בכל בת ים עכשיו עושה גם משלוחים ! הטאבון והשווארמה יושבת ברחוב בלפור 94 בת ים ומגישה בשר משובח ביותר כמו קבב שווארמה פרגיות לבבות לצד מגוון של סלטים טריים מעשה יד כמו חומוס טחינה סלט ירקות כרוב לבן.
10 הכי טובות: מסעדות בבת ים - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
לאכול בבת ים, ישראל: ראה 1839 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 50 בת ים מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות בבת ים: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/bat-yam
Oct 13, 2021 · מסעדות בבת ים. הגעתם לעמוד המרכז של מסעדות בבת ים. כאן תמצאו את כל המידע והפרטים המעודכנים של מסעדות... מומלצות בבת ים, כולל …
סיור קולינרי בבת ים: חו"ל מבלי לצאת מהארץ - Ynet
https://www.ynet.co.il › food › article
עושים את בלפור: יצאנו לסיור קולינרי מפתיע בבת ים, שם כל ביס זרק אותנו למדינה אחרת - מחומוס של הסורי דרך מסעדה רוסית ועד בורקס טורקי.
דדה בת ים - דדה בר ומסעדה גאורגית - אתר הבית הרשמי | Deda
https://www.deda.co.il/batyam
סניף בת ים שלנו ממוקם ליד הים עם הנוף העוצר נשימה שמשקיף מהמסעדה ומעניק לכם הרבה מעבר לארוחה במסעדה. ב-DEDA food&soul כשמנו כן הדגש הוא ביצירת החוויה שמכילה את ההיבט הקולינארי, הנוף, חווית התרבות ...
דוש - גריל בשרים ישראלי | מסעדת בשרים בבת ים - דף הבית
https://dosh.co.il
בלב אזור התעשייה בבת ים שוכנת מסעדת דוש, המקדשת את תרבות הבשר והיין באווירה משפחתית חמה. מטעמי המסעדה כוללים נתחי בשר מובחרים, המבורגרים, סלטים ותוספות.
דדה בר ומסעדה גאורגית - אתר הבית הרשמי | Deda
https://deda.co.il
דדה בר ומסעדה גאורגית, רשת מסעדות גרוזינית אשר סניפיה פרוסים בגבעתיים, בת ים וראשון לציון. רשת deda ובית החצ'פורי הינן מסעדות מהמטבח הגיאורגי האותנטי המשלב בתוכו את המטבח הישראלי המודרני.
סטלה ביץ' - דג על הים | מסעדת דגים בשרים ואירועים בטיילת בת ים ...
https://stellabeach.co.il
מסעדת דגים ובשרים שמאפשרת לכם לתפוס מקום טוב מול נופי הים הקסומים ונושקת לגלים המתנפצים, סטלה ביץ' דג על הים שוכנת על חוף ימה של בת ים - עמוד הבית.
מסעדות כשרות בבת ים - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/bat-yam/kosher
Oct 13, 2021 · ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות כשרות בבת ים, תפריטים כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות כשרות בבת ים. ... דרך בן גוריון 87, טיילת בת ים 053-5494934.
משלוחים בת ים - משלוחי אוכל בת ים - תן ביס
https://www.10bis.co.il › next › בת-ים
כל משלוחי האכול בבת ים מחכים לכם באתר ובאפליקציה של תן ביס המביאים עד אליכם את כל משלוחי האוכל בבת ים עד הבית או העבודה, במהירות ובמחירים מיוחדים.
מסעדות בבת ים - איזי
https://easy.co.il › ... › מסעדות
1# במסעדות בבת ים. וילה מארה 8.8. 6 ק"מ. וילה מארה. מסעדת בשרים • ₪₪₪. דרך בן גוריון 69, בת ים. נפתח ב9:00. "טפרית שלם, אוכל טעים, שרות מצויין".
מסעדות בבת ים: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurants?rest_name=&city=207&type=
המקום מציע עיצוב מודרני ומטופח, אוכל עשיר וטעים, מגוון משקאות חמים וקרים, אווירה נינוחה וובילוי מושקע מכל הלב. צפייה במסעדה. 077-9969184. בן גוריון 81, טיילת בת ים. תוצאה 1 - מסעדות בבת ים: מסעדות …