חיפשת:

מסעדות ברחוב הירקון תל אביב

10 הכי טובים: מסעדות ליד מלון הרודס תל אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/RestaurantsNear-g...
Sep 29, 2018 · מסעדות ליד מלון הרודס תל אביב ב-Tripadvisor: הצג 106,630 חוות דעת ו-45,626 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד מלון הרודס תל אביב בתל-אביב, ישראל.
‫אצל ציון, תל-אביב - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g...
מסעדות עם אזור ישיבה בחוץ בתל-אביב; מסעדות רומנטיות תל-אביב; מסעדות שמציעות משלוחים בתל-אביב; מסעדות שמתאימות לקבוצות בתל-אביב; מסעדות שפתוחות …
מסעדות בתל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2022 | ROL
https://telaviv.rol.co.il
חיפשת מסעדה בתל אביב? מצאת! ברוכים הבאים למדריך מסעדות בתל אביב מבית ROL. כאן תוכלו למצוא את בחירת המערכת של מסעדות בתל אביב מומלצות, בתי קפה בתל אביב לפי ...
מסעדות רחוב הירקון תל אביב + חניה בחינם באזור
https://pwd.co.il › מסעדות-רחוב-הירקון-...
באינדקס הכתובות, הרחובות והמיקודים גדול ביותר בישראל תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים על מסעדות רחוב הירקון תל אביב. במפה מטה תמצאו את מסעדות רחוב הירקון תל ...
8 מסעדות כשרות מומלצות בתל אביב | וילות היוקרה
www.hayokra.co.il › article › 8-recommended-kosher
המסעדה נמצאת ברחוב ירמיהו 35, תל אביב. היא נמצאת באזור פארק הירקון ונמל תל אביב. הבלינצ'ס ההונגרי - צילום: פייסבוק הבלינצ'ס ההונגרי. לחם בשר:
מסעדות דגים בתל אביב - מסעדות דגים: המומלצות ביותר לשנת 2022
https://www.misadotdagim.co.il › כל-...
יאסו תל אביב – בר-מסעדה, Take Away, בשרים, דגים, ים תיכוני ... הירקון 105, תל אביב ... מסעדת ברטי נפתחה ברחוב המלך ג'ורג' בואך כיכר מסריק בספטמבר 2011.
מסעדות בתל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2022 - Zap Rest
https://www.rest.co.il › tel-aviv
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטים, צפו בחוות דעת מאומתות על מאות מסעדות, וגלו את המסעדות הכי שוות. מצאו לפי סוג, רמת כשרות, טווח מחירים, מתחמים ועוד. רעבים?
מנחם: מעדנייה מסעדה חדשה ליד החוף בתל אביב
https://www.mako.co.il/food-restaurants/restaurant...
Jun 03, 2021 · מנחם: מעדנייה מסעדה חדשה ליד החוף. עונת הרחצה רק החלה, והנה ליד חוף הים ברחוב הירקון התל אביבי פתחו שני שותפים צעירים מסעדה שהיא גם מעדנייה.
מסעדות באזור תעשייה עבר הירקון, תל אביב יפו - איזי
https://easy.co.il › ... › מסעדות
מסעדות באזור תעשייה עבר הירקון, תל אביב יפו - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
2eat.co.il - מסעדות בהירקון, תל אביב
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בהירקון, תל אביב באתר תוכלו להתרשם גם מביקורות גולשים ... רחוב\מתחם: הירקון כל הסוגים כשר ולא כשר כל האזורים עיר: תל אביב.
10 הכי טובים: מסעדות ליד דן תל אביב - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › RestaurantsNear-g293984-d
Oct 28, 2019 · אוליב ליף. מס' 254 מתוך 1,625 מסעדות בתל-אביב. 137 חוות דעת. ליד מלון שרתון תל אביב רחוב הירקון 115. 0.2 ק"מ מדן תל אביב. ” חוויה נחמדה, שרות מעולה! “ 24/06/2019. ” חוויה מושלמת מנות מצויונות “ 10/02/2019. סוגי אוכל ...
ברים ומועדונים בתל אביב שאסור לפספס - התאחדות המלונות בתל ...
https://www.visit-tel-aviv.com/he/Bars-and-Pubs
במתחם הדולפינריום, ממוקם מועדון הקלרה, נחשב לאחד המועדונים הגדולים ביותר בתל אביב, שמעמיד מסיבות מדהימות המשקיפות לים. כאן ניתן לפגוש שילוב של קהל יפה וצעיר , די.ג'ייז משובחים , תמיד אפשר להתקרר למטה על החוף וליהנות מהבריזה הנעימה של הים.
מסעדת בוקצ'ו בתל אביב | סברסים
www.sabresim.co.il › node › 1699
מסעדת בוקצ'ו בתל אביב. מסעדה איטלקית השוכנת ברחוב הירקון בתל אביב. מסעדה מאוד רומנטית אשר מתאימה לזוגות שרוצים לסיים את הארוחה בטיול לאורך הטיילת. במקום חניה בחניוני האזור. בערב יש חניה בחינם ...
מסעדת בוקצ'ו בתל אביב | סברסים
https://www.sabresim.co.il/node/1699/מסעדת-בוקצו-בתל-אביב
ממוצע: 5 (2 דרוגים) מסעדה איטלקית השוכנת ברחוב הירקון בתל אביב. מסעדה מאוד רומנטית אשר מתאימה לזוגות שרוצים לסיים את הארוחה בטיול לאורך הטיילת. במקום חניה בחניוני האזור. בערב יש חניה בחינם. האוכל מגוון ופרט לפסטות האופייניות לז'אנר ניתן למצוא מנות בשריות איטלקיות באיכות מעולה.
מסעדות בתל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2022 | ROL
https://telaviv.rol.co.il
לאתר המסעדה. ג’ויה – רשת מסעדות איטלקיות. רשת ג’ויה מציעה לאורחיה הנאה איטלקית מושקעת, במקום שבו האיכות פוגשת את הטעם, הניסיון פוגש את המסורת, והסועדים פוגשים את החיים הטובים. מסעדת השף האיטלקית, של השף בני אשכנזי, מציעה תפריט המבוסס על קסמי ארץ המגף, בתוך הקפדה על אותנטיות ...
מסעדות בתל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2022 - Rest
www.rest.co.il › restaurants › tel-aviv
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר בתל אביב. צפו בכ- 2,623 חוות דעת מאומתות על כ- 2,032 מסעדות, והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בעיר.
מסעדות בתל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2022 | ROL
telaviv.rol.co.il
rol מסעדות בתל אביב – מדריך המסעדות המומלצות לסועדים באזור תל אביב. בעמוד תוכלו למצוא את בחירת המערכת למסעדות ובתי הקפה הטובים באזור תל אביב. מעל 100 מסעדות מובילות בעיר מחכות לכם!
מסעדות כשרות בתל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2022 - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/tel-aviv/kosher
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות הכשרות בתל אביב המומלצות ביותר לשנת 2022. צפו בחוות דעת מאומתות על מגוון מסעדות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בעיר.
10 הכי טובים: מסעדות ליד דן תל אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות ליד דן תל אביב ב-Tripadvisor: הצג 106661 חוות דעת ו-45627 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד דן תל אביב בתל-אביב, ישראל.
2eat.co.il - מסעדות בהירקון, תל אביב
www.2eat.co.il › searchrestaurants
הירקון 99. הירקון 99, מלון דן תל אביב, תל אביב. מסעדת הירקון 99 הינה מסעדת שף הממוקמת במלון דן ת"א. התפריט של הירקון 99 מבוסס על בסיס חומרי גלם טריים ומקומיים, עם נגיעה אישית סולידית של שף המלון, עובד ...
2eat.co.il - מסעדות בהירקון, תל אביב
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=1&rstreet=הירקון
מסעדת הירקון 99 הינה מסעדת שף הממוקמת במלון דן ת"א. התפריט של הירקון 99 מבוסס על בסיס חומרי גלם טריים ומקומיים, עם נגיעה אישית סולידית של שף המלון, עובד אלפיה, ושף המסעדה, אילן לזמי. מסעדת הירקון 99 מציעה 40 מקומות ישיבה בעיצוב רגוע ונעים, המבוסס על המוטיבים הקלאסיים והמסורת של ...
10 הכי טובים: מסעדות ליד דן תל אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/RestaurantsNear-g...
רחוב הירקון תל אביב מסעדות - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › רחוב-הירקון-תל-אביב-...
רחוב הירקון תל אביב מסעדות. 2eat.co.il - מסעדות בירקון, תל אביב. https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=1&rstreet=ירקון. מסעדת הירקון 99 הינה ...
מסעדות בתל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2022 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv
Dec 20, 2021 · בין אם מדובר בקונדיטוריות בוטיק ובין אם במסעדות פועלים, המסעדות בתל אביב הן ללא ספק המעודכנות, השיקיות והאיכותיות ביותר בארץ. בעמוד זה תמצאו מידע חשוב שיסייע לכם למצוא כל מסעדה בתל אביב שתרצו, החל משעות פתיחה וכלה בכתובות, מספרי טלפון ועוד. קרא עוד.