חיפשת:

מסעדות בצומת בילו פתוח בשבת

בנדיקט בילו – Benedict Israel
https://www.benedict.co.il › pages
המסעדה השביעית נפתחה בצומת בילו ומביאה לאזור השפלה את הבשורה של ארוחות בוקר כל היום. במסעדה בר פנקייקים גדול מאוד. שעות פתיחה: מ 08:00 עד 01:00.
5 הכי טובות: מסעדות בקריית עקרון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
פתוח כעת. ים תיכוני, מזרח תיכוני$$ - $$$ תפריט ... ים תיכוני$$ - $$$ תפריט. ”מסעדה טובה לבילוי בשבת“. ”ביקור במסעדת בילו גריל“. 6. ‪BBB Burgus Burger Bar‬.
בילו סנטר - מסעדות, בתי קפה, ברים
www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על קפה גרג - בילו סנטר, קפה בית קפה ברחובות. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
צומת בילו חנויות פתוחות בשבת - רשימה מלאה - קופוני הנחה עד 30%
https://חנויות-והנחות.com/צומת-בילו-חנויות-פתוחות-בשבת
מחפש את רשימת צומת בילו חנויות פתוחות בשבת? רק באתר תוכל למצוא את רשימת החנויות המלאה וקופוני הנחה ייחודיים של צומת בילו חנויות פתוחות בשבת כמו גם את כל הפרטים המלאים אודותם, שעות פתיחה, מחירים, כתובות, מפה ועוד.
מסעדות בבילו פתוחות בשבת - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מסעדות-בבילו-פתוחות...
https://www.rest.co.il/restaurants/israel/breakfast/open-on-saturday ... המסעדה השביעית נפתחה בצומת בילו ומביאה לאזור השפלה את הבשורה של ארוחות בוקר כל היום ...
5 הכי טובות: מסעדות בקריית עקרון - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g9701272
לאכול בקריית עקרון, ישראל: ראה 295 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 6 קריית עקרון מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
רשימת החנויות המלאה של עופר בילו סנטר אאוטלט בקריית עקרון
https://myofer.co.il › stores
כנסו לרשימת החנויות המלאה בעופר בילו סנטר אאוטלט בקריית עקרון. כל החנויות מקטגוריות האופנה, הפנאי, ההנעלה, השופינג, הילדים, האוכל והבילוי בקניון.
מסעדות בבילו-סנטר - Rest
www.rest.co.il › restaurants › kiryat-ekron
מחפשים מסעדה בבילו-סנטר? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות בבילו-סנטר, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות בבילו-סנטר.
מסעדות - פתוח בשבת
www.shabatopen.co.il › מסעדות
שבתאי פיצה ובירה היא מסעדה בעלת שלושה סניפים באזור השרון שרצתה לקחת את השילוב של פיצה ובירה לשלב הבא. המסעדה מעוצבת בעיצוב עץ עדין. פארק תעשייה קיסריה, תרשיש 9, קיסריה. אתר אינטרנט. פרטים נוספים.
5 הכי טובות: מסעדות בקריית עקרון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g9701272...
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬. סוג בית העסק. מסעדות. מסעדות.
צומת בילו חנויות פתוחות בשבת - רשימה מלאה - קופוני הנחה עד 30%
חנויות-והנחות.com › צומת-בילו
רשימת החנויות המלאה של צומת בילו חנויות פתוחות בשבת, לרבות כתובות ושעות פתיחה של כל צומת בילו חנויות פתוחות בשבת וקופני הנחה ייחודיים לאתר האינטרנט. הכנסו לקבלת פטים מלאים של רשימת החנויות.
מסעדות פתוחות בשבת בשפלה - רעבים? Rest!
www.rest.co.il › restaurants › shfela-area
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות פתוחות בשבת בשפלה באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בשפלה.
בילו גריל - מסעדות, בתי קפה, ברים
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=19057
מסעדות בגליל המערבי; מסעדות כשרות בירושלים; מסעדות בסינמה סיטי ירושלים; מסעדות במתחם התחנה הראשונה ירושלים; מסעדות בקניון עזריאלי רמלה; מסעדות במתחם יס פלאנט ירושלים; מסעדות כשרות בהרצליה
מסעדות ומזון מהיר פתוח בשבת באזור כפר ביל"ו - איזי
https://easy.co.il › list › Restaurants-a...
מסעדות ומזון מהיר פתוח בשבת באזור כפר ביל"ו - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
מסעדות - פתוח בשבת
https://www.shabatopen.co.il/מסעדות
מסעדות. דף הבית » ... קניון עופר בילו סנטר אאוטלט הוא מרכז קניות גדול במיוחד הפתוח לאורך כל השבוע. בקניון תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות החל ממסעדות וחנויות ... כל הזכויות שמורות לאתר פתוח בשבת ...
בילו גריל - שיפודים/על האש בקרית עקרון, אירועים במסעדות, בשרים ...
https://www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על בילו גריל, מסעדה שיפודים/על האש בקרית עקרון. ... מזגן; מסעדה עם חדר פרטי; מקום רומנטי; מתאים לילדים; פתוח בשבת; שירותים לנכים. טעויות נפוצות.
מסעדות פתוחות בשבת בשפלה - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/shfela-area/open-on-saturday
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות פתוחות בשבת בשפלה באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בשפלה. ...
מסעדות פתוחות בשבת בקרית עקרון - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › kiryat-ekron
מסעדה ים תיכונית | מחיר ₪₪₪₪ בוסי סנט ג'ורג' 15, קרית עקרון 053-5495097. פרטי המסעדה. ביל"ו גריל - מסעדת בשרים בקרית עקרון.
בילו גריל - מסעדות, בתי קפה, ברים
www.2eat.co.il › restaurant
הצג טלפון. 08-9355566. הרצל 1, קרית עקרון. הצג על המפה. שיפודי בילו הינה מסעדת בשרים טובה וותיקה, בעלת מוניטין של כ- 15 שנה, הממוקמת בצומת בילו (ליד רחובות). מסעדת שיפודי בילו מתמחה בעיקר בבשרים על האש ...
אגאדיר צומת בילו - משלוחה
https://www.mishloha.co.il › אגאדיר צומת בילו
למשלוחים חייגו 08-3001542, אגאדיר צומת בילו אתר המשלוחים המיוחד של אגאדיר צומת בילו, באתר תפריט משלוחים מעודכן, הטבות וקופונים מיוחדים, שיחת חינם למסעדה, ...
בילו סנטר - מסעדות, בתי קפה, ברים
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=19432
מסעדות בהרצליה; מסעדות ברחובות; מסעדות בראשון לציון; מסעדות בראש פינה; מסעדות ברמת החייל; מסעדות בצפון; מסעדות במתחם התחנה; מסעדות מתחם שרונה; מסעדות בממילא ; …
מסעדות בבילו-סנטר - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/kiryat-ekron/bilu-center
Nov 03, 2021 · מסעדות לפי עיר. מסעדות בתל אביב; מסעדות בירושלים; מסעדות בחיפה; מסעדות באילת; מסעדות בצפון; מסעדות בדרום; מסעדות בשרון; מסעדות בעכו; סוגי מסעדות. ויגן פרנדלי; מסעדות איטלקיות; מסעדות בשרים; מסעדות דגים