חיפשת:

מסעדות בנמל תל אביב פתוחות בשבת

מסעדות פתוחות בשבת בתל אביב - באבא יגא
https://www.babayaga.co.il › מסעדות-...
מסעדת באבא יאגה זו אחת מאותן מסעדות פתוחות בשבת שמציעות לא רק אוכל טוב, אלא גם חוויה ייחודית ושונה. המסעדה שלנו רוסית, כפי שמעיד השם, וזה אומר שתוכלו ליהנות ...
יצאנו לשאוף אוויר: מסעדות מומלצות בנמל תל אביב - טיים אאוט
https://timeout.co.il › מסעדות-בנמל-תל-...
שרי הרינג, לחם בשר, פיר 23 נאם ועוד מסעדות בנמל תל אביב - רשימת מסעדות מומלצות באחד ממוקדי הבילוי הכי שווים בעיר.
מסעדות - נמל תל אביב
https://www.namal.co.il/restaurants
Maison Kayser ובעברית מייזון קייזר, מותג הבולונז'רי והפטיסרי מהמוערכים בעולם, שמקורו במאפייה קטנה שנפתחה לפני 25 שנה ברובע החמישי בפריז, פותח דלתות לראשונה בישראל. 03-5040567. האנגר 24-25 , נמל תל אביב.
10 הכי טובות: מסעדות ביפו - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297749-Jaffa_Tel_Aviv_Tel_Aviv_District.html
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking …
מסעדות פתוחות בשבת בתל אביב - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv/open-on-saturday
Sep 29, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות פתוחות בשבת בתל אביב באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בתל אביב. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
מסעדות חלביות בתל אביב פתוחות בשבת הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › מסעדות-חלביות-ב...
19/05/2020 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות בשרים בתל אביב, פתוחות בשבת באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות ...
מסעדות פתוחות בשבת בתל אביב - באבא יגא
https://www.babayaga.co.il/מסעדות-פתוחות-בשבת-בתל-אביב
מה מחכה לכם במקום? מסעדת באבא יאגה זו אחת מאותן מסעדות פתוחות בשבת שמציעות לא רק אוכל טוב, אלא גם חוויה ייחודית ושונה. המסעדה שלנו רוסית, כפי שמעיד השם, וזה אומר שתוכלו ליהנות אצלנו מאינספור מנות שאנחנו מכינים בהשראת המטבח הרוסי הנהדר.
מסעדות בנמל תל אביב - 2eat - כל המקומות השווים של הנמל בעיר ללא ...
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
נמל תל אביב מציע שפע של מסעדות, המתאימות לכל צורך: מסעדות לכל המשפחה, לבילוי משפחתי עם הילדים, מסעדות רומנטיות לבילוי זוגי, בית קפה לאכול ארוחת בוקר בנמל ...
מצא מסעדות פתוחות בשבת בתל אביב - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c30420-e0-p...
דפי זהב מסייע לך בבחירת מסעדות פתוחות בשבת בתל אביב, עם חוות דעת גולשים, ... אלוף קלמן מגן 3, מתחם שרונה תל אביב נווט ... התערוכה 3, נמל תל-אביב נווט.
מסעדות פתוחות בשבת בנמל תל-אביב, עם משלוחים - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv/tel-aviv-port/open-on-saturday/deliveries
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות פתוחות בשבת בנמל תל-אביב, עם משלוחים באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בנמל תל-אביב. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
נמל תל אביב חנויות, שווקים בתל אביב, פתוחים בשבת| שוק נמל ...
https://shukhanamal.co.il/stores-list
מבחר נקניקים תוצרת חוץ, לצד נקניקי הגורמה הכשרים והמפורסמים של לבקוביץ, ואף מבחר של נקניקיות עסיסיות לאכילה במקום לצד כוס בירה צוננת, מבית היוצר של האחים ניר וגל מלר. נמל תל אביב הוא אחד ממקומות הבילוי השוקקים של תל אביב.
10 הכי טובים: מסעדות שפתוחות עד מאוחר בתל-אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
המסעדות הכי טובות שפתוחות עד מאוחר בתל-אביב, ישראל: חפש חוות דעת של מטיילים ... פתוח כעת. מאכלי ים, ים תיכוני$$ - $$$ תפריט. ”מסעדה נעימה עם אוכל טעים“.
שבת קייצית בנמל תל אביב
https://www.namal.co.il › articles › ש...
יצאנו לטייל בשבת קייצית בחודש יולי על הדק בנמל תל אביב -היה מושלם! לצפיה בוידאו. ATARIM Tel-Aviv coastline. 288 subscribers.
מסעדות בנמל תל אביב - 2eat - כל המקומות השווים של הנמל ...
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=1&rstreet=נמל תל אביב
בנמל מספר מתחמים: רחוב יורדי הסירה ואזור מעגן הנמל הישן. אזור מגרשי התערוכה (בכניסה של "גלידה מונטנה"), ואזור הטיילת של הנמל- רחבה ענקית של עץ דק עם פעילויות לכל המשפחה. חשוב לציין שיש בנמל גם גני שעשועים גדולים ואזורים המתאימים לרוכבי אופניים, כך שאפשר לשלב בילוי משפחתי או ...
מסעדות מומלצות בנמל תל אביב: הכי טובות בנמל ת"א | השולחן
https://www.hashulchan.co.il/topic/מסעדות-מומלצות-בנמל-תל-אביב
היכנסו עוד היום לאתר השולחן, כאן תמצאו רשימת מסעדות בנמל תל אביב - הכי טובות ששוות ביקור (גם על בסיס קבוע). נמל תל אביב עמוס במסעדות ובתי קפה, ורובם גם עמוסים בסועדים ומבקרים.
מסעדות ומזון מהיר פתוח בשבת בנמל תל אביב, תל אביב יפו - איזי
https://easy.co.il › list › Restaurants-a...
מסעדות ומזון מהיר פתוח בשבת בנמל תל אביב, תל אביב יפו - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
מסעדות בתל אביב: 25 מסעדות טובות בתל אביב | טיים אאוט
https://timeout.co.il/מסעדות-בתל-אביב
מסעדות בתל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://telaviv.rol.co.il
אווזי שכונת התקווה – בשרים, כשרה , Take Away, גריל, ישראלי, סטקייה, על האש, שיפודים. הסניף הראשון של אווזי ברחוב האצ”ל בתל אביב-יפו הוא המקום בו הכול החל: מהסניף הזה יצאה תאוות הבשרים, שהפכה לשם דבר בכל רחבי הארץ. המסורת של אווזי בתל אביב יפו ממשיכה לעשות את שלה, עם שפע של בשרים ...